IL: Bess ärähtää ääniteknikon törkeästä teosta
Bess kuvailee artikkelissa, että miesOLETETTU ääniteknikko laittoi hänen jonkun mikrofonin kiinni hänen rintojensa väliin. Nyt tästä sitten pääsee lehteen kertomaan, miten on tullut ahdistelluksi. Jotenkin tässä haiskahtaa taas kerran niin meetoo-tomi metsäketo, eli että aivan taas aiheettomasti kerrotaan miehistä skeidaa. Pelkästään se, että Bess käyttää termiä "oletettu" kertoo jo mikä on hänen agendansa. Se että työtään tekevä mies ahdistelisi jo kolmekymppistä, hieman paremmin ruokapöydässä viihtynyttä viihdeartistia, on toki mahdollinen, vaan hyvin epätodennäköinen. Mutta se, että joku enempi-vähempi isoissa ympyröissä tuntematon artisti haluaa naamansa lehteen kertomalla tarinan, se on jopa todennäköinen. On tämä nykymaailma vaan jotenkin niin sairas.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/feaefd4f-d314-4735-82dc-96b5d4…
Kommentit (199)
Työtä tehdään melkoisella kiireellä. Ei siinä jouda kyselemään jokaiselta, että saisinko nyt laittaa mikin tuohon vai laitatko itse. Ei kaikkea tarvitse seksualisoida.
Bessi tapasi ikävän teknikon ja haluaa kaikki miehet bussin alle. Ei taida vaan cancelnapit riittää.
Mihinköhän se mikrofoni olisi pitänyt kiinnittää? Ihan äänentoiston näkökulmasta useimmat mikit pelittää parhaiten siinä rintakehän tietämillä (jos ei voi saada lähemmäs suuta). Toki nykyään monet kysyy, että haluaako itse kiinnittää sen mikin vaatteisiinsa vai laittaako teknikko, mutta onpa taas erikoinen aihe pöyristyä. Kyse tässä tapauksessa on kuitenkin vielä sellsisesta ihmisestä, jonka luulisi tuntevan audiopuoltakin.
Juu ei meillä oikeasti ole tällaisia ongelmia.
No onneks sentään voi halailla! Se on ok.
Olenko ainoa, jota tuo puhekielinen some-kirjoitustyyli vittuineen ärsyttää?
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Bessi Toropainen, 4. viime vuoden tangokuninkaallisissa.
Kuinkahan todennäköistä on kumminkin se, että ääniteknikko vaan hoiti työnsä rutiininomaisesti ja kiireessä sen enempää koko tissejä ajattelematta ja muutoinkaan asiattomasti käyttäytymättä? Veikkaan 100%. Mikki tuohon kiinni niinkuin sadoille muillekin haastateltavana käyneille...
Kun ei musiikillaan saa huomiota, niin seksikeksinnöillä saa mediatilaa.
Vierailija kirjoitti:
Bessi tapasi ikävän teknikon ja haluaa kaikki miehet bussin alle. Ei taida vaan cancelnapit riittää.
Niin ja jos olisi edes siis tavannut. Tällaista ikävästi työtä tekevää ääniteknikkoa ei tietenkään oikeasti edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jota tuo puhekielinen some-kirjoitustyyli vittuineen ärsyttää?
Kunnon pissis tyyliin. No pissikset varmaan peukuttaa sille.
Voi Herranjestas tota eukkoa
miksei sanonut heti että laitan itse
ja Jenni on vaan lihonut eikä ole raskaana
Kuulosti hieman siltä, että ääniteknikko teki duuniaan, josta jännänainen veti omituiset kilarit.
Vierailija kirjoitti:
Kuka Jenni on lihonut?
MT-sairaudet ovat tämän päivän suurin työkyvyttömyyttä aiheuttava yksittäinen syy.
Se rampamama. on täys kopio, videota myöten. google kertoo alkuperäisen artistin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka Jenni on lihonut?
Vartiainen kuulemma. En kyllä mitään huomannut kun toissapäivänä esiintyi Linnan jatkoilla. Ja mitä sitten vaikka olisikin, huoh.
Voi hyvää päivää taas!!