Tuleva entinen vaimo halusi asumuseron.
Vain siksi, että saa olla joka toisen vapaaviikon uuden miehensä kanssa. Aika kieroa peliä. Olisi kertonut heti vain, että on tavannut uuden. Enemmän tuollainen kieroilu sattuu kun suora totuus. Ja tämänkin sain kuulla muualta eikä hän ole vieläkään asiasta maininnut. Onko muita kohtalotovereita?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hittoako se sinulle kuuluu jos olette eronneet? Ei hän ole sinulle millään tavalla tilivelvollinen treffielämästään.
Hittoako tulet tänne aukomaan päätäs? Avioero ei ole astunut voimaan..
Mutta on haettu?
Hän hakee avioeroa niin minä haen sitten yksinhuoltajuutta. Saa olla sen uuden miehen kanssa ihan rauhassa. Ap
Millä perusteilla ajattelit hakea? "Entisellä on uusi mies ja haluaisin lapsen kautta kostaa sen" ei taida mennä perusteluna läpi. Ellei entinen vaimosi ole päihdeongelmainen, lasta kohtaan väkivaltainen tai tee elämääsi _todistettavasti_ hyvin vaikeaksi kiusaamalla lapsen asioissa niin yksinhuoltajuutta on käytännössä mahdotonta saada, mikäli toinen huoltaja ei sitä vapaaehtoisesti anna. Entä jos keräisit itsesi, katsoisit peiliin ja koettaisit mennä elämässä eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hittoako se sinulle kuuluu jos olette eronneet? Ei hän ole sinulle millään tavalla tilivelvollinen treffielämästään.
Mutta on haettu?
Hän hakee avioeroa niin minä haen sitten yksinhuoltajuutta. Saa olla sen uuden miehen kanssa ihan rauhassa. Ap
Millä perusteilla ajattelit hakea? "Entisellä on uusi mies ja haluaisin lapsen kautta kostaa sen" ei taida mennä perusteluna läpi. Ellei entinen vaimosi ole päihdeongelmainen, lasta kohtaan väkivaltainen tai tee elämääsi _todistettavasti_ hyvin vaikeaksi kiusaamalla lapsen asioissa niin yksinhuoltajuutta on käytännössä mahdotont
En minä mitään meinaa kostaa. Eikö siis saa tuntua pahalta kun toinen tietoisesti haluaa loukata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että pitäisi koko prosessi odottaa ennenkuin alkaa deittailemaan? Paskanmarjat, kuulu hittoakaan millekään katkerille eksille kun eroilmoitus on annettu vaikka viisi minuuttia sen jälkeen olisi uuden kainalossa.
Hullun hommaa tuommoinen vaatiminen, että eron jälkeen pitäisi kertoa entiselle miehelle uusista panoistaan. Hanki apua ap.
Olet sairas. Ihme kun et ole saanut päähän tuon enempää?
Kykenetkö mitenkään perustelemaan väitettäsi? Olen sairas, koska olen sitä mieltä että uudet suhteet ei kuulu entisille puolisoille? Ok. Erikoinen kriteeristö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että pitäisi koko prosessi odottaa ennenkuin alkaa deittailemaan? Paskanmarjat, kuulu hittoakaan millekään katkerille eksille kun eroilmoitus on annettu vaikka viisi minuuttia sen jälkeen olisi uuden kainalossa.
Hullun hommaa tuommoinen vaatiminen, että eron jälkeen pitäisi kertoa entiselle miehelle uusista panoistaan. Hanki apua ap.
Olet sairas. Ihme kun et ole saanut päähän tuon enempää?
Kykenetkö mitenkään perustel
Kykenetkö niinkin vaikeaan asiaan kuin asiallisuus? Aloitus oli täysin asiallinen ja sinä tulet aukomaan vain naamaani ilman yhtään perusteltua syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta on haettu?
Millä perusteilla ajattelit hakea? "Entisellä on uusi mies ja haluaisin lapsen kautta kostaa sen" ei taida mennä perusteluna läpi. Ellei entinen vaimosi ole päihdeongelmainen, lasta kohtaan väkivaltainen tai tee elämääsi _todistettavasti_ hyvin vaikeaksi kiusaamalla lapsen asioissa
Saa tuntua pahalta toki, toisen uusi suhde ei vaan ole sua kohtaan henkilökohtainen loukkaus eikä liity suhun mitenkään, joten sen perusteella lapsella pelaaminen on todella väärin sitä lasta kohtaan. Etkä sä noilla perusteilla mitään yksinhuoltajuutta saa. Toki kiusa kai se hakeminenkin on, se vaan voi käydä näpeille sitten kun ex-vaimo voi osoittaa että sinä kiusaat lapsen kautta, ja hakeekin itse sitä yksinhuoltajuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta on haettu?
Millä perusteilla ajattelit hakea? "Entisellä on uusi mies ja haluaisin lapsen kautta kostaa sen" ei taida mennä perusteluna läpi. Ellei entinen vaimosi ole päihdeongelmainen, lasta kohtaan väkivaltainen tai tee elämääsi _todistet
Joo. Toki vähän kiihtynyt olo, mutta kaikki tuli katsos ihan puskista samalla kerralla kaikki.
Siis, jos hän on pian entinen vaimo niin silloin lienette kuitenkin parisuhteenne jo päättäneen, vaikka juridisesti ero ei ole astunut voimaan? Eikö asumisero ole siitä seuraava luonnollinen askel riippumatta siitä, onko uusia kumppaneita vai ei?
Toki jotkut sovussa eronneet voivat toimia ihan järkevistä syistä ja onnistuneesti toisinkin, mutta teidän tilanteenne ei siltä kuulosta...
Vierailija kirjoitti:
Siis, jos hän on pian entinen vaimo niin silloin lienette kuitenkin parisuhteenne jo päättäneen, vaikka juridisesti ero ei ole astunut voimaan? Eikö asumisero ole siitä seuraava luonnollinen askel riippumatta siitä, onko uusia kumppaneita vai ei?
Toki jotkut sovussa eronneet voivat toimia ihan järkevistä syistä ja onnistuneesti toisinkin, mutta teidän tilanteenne ei siltä kuulosta...
Hän teki yksin kaikki päätökset ja sopi itse jatkoista ja kaikista. En ole saanut siis mihinkään asiaan mitään suuvuoroa. En edes lapseen liittyen. Kaikki oli oikeasti hyvin kunnes uusi ihastus muutti hänet ihan täysin. Hän ei ole se sama minkä tunsin.
Kannattaa ostaa heti kaikkea kaksi, kaksi telkkaria, kaksi jääkaappia, kaksi mikroa. Kun ero tulee kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän teki yksin kaikki päätökset ja sopi itse jatkoista ja kaikista. En ole saanut siis mihinkään asiaan mitään suuvuoroa. En edes lapseen liittyen. Kaikki oli oikeasti hyvin kunnes uusi ihastus muutti hänet ihan täysin. Hän ei ole se sama minkä tunsin.
Tiedän myös itse kokemuksesta miten ihminen muuttuu siinä ihastuksen huumassa. Kaveri hyvänä esimerkkinä.
Kyllä se aurinko vielä paistaa sullekin, vaikka nyt ei tuntuis sille. Ei kun uutta kohti...
Kommunikaation puute ja itsensä ajattelu = narsisti.