Asun pikkylässä jossa vanhemmat ihmiset tuijottaa. Aina ihmettelen, että miksiköhän
Olen vähän päälle 30v itse ja kun tulin esim kihlattuni kanssa kaupasta, pihassa seisoi vanhempi mies ja huomasin kun kävelimme ohi kääntyi katsomaan.
Samanlaista tapahtuu usein täällä. Olemme tavallisen näköisiä kummatkin. aina ihmettelen, että miksi, oi miksi?
eilen metsälenkillä nainen tuli ohi, istuimme siinä kumppanini kanssa, nainen kääntyi katsomaan ja oikein tuijotti.
Olisi kiva kuulla esim vanhempien ihmisten suusta jotka asuvat pikkukaupungissa, että miksi ja mitä varten te oikein tuijotatte???
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Ne on uteliaita
Mutta mitä varten? Eikö juuri vanhemmat ole nähneet jo elämässään melkein kaiken tai ainakin enemmän? Nuoret ei juuri pysähdy tuijottamaan. Ja itse en tätä kuvittele, kumppanini sanonut ihan samaa ja äitini. Voisin ymmärtään tuijotuksetn jos näyttäisin huippumallilta, mutta kun en.
Jotkut mummot kyttäävät naapuruston tapahtumia parvekkeelta.
No että niillä ois jotain puhuttavaa.
Ei ne kyllä täällä pikkupaikkakunnalla kaupasta tullessa tms tuijota, jos ei satu joku mt-tapaus olemaan.
Mutta kuulee sitä joskus juoruja täällä sivukylillä, että kyllä ne minustakin puhuu ties mitä. Innoissaan kun keksivät jotain pahaa. Tai no, en kuule tarkkaan kun en tunne juuri ketään, mutta jotain vihjeitä saa etten ole järin arvossapidetty. Saattaa olla vaikka murhia kontolla tai jotain pois annettuja lapsia tms. kamalaa, en tiedä.
Erään kerran yksi livautti että juorutaan muttei kertonut sitten mitä, luultavasti jotain älytöntä.
Siis asutko nyt pikkukylässä vai pikkukaupungissa? Olet kuitenkin tainnut keksiä koko jutun, koska et taida edes tietää missä asut. Kunhan haluat jotain trollata...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on uteliaita
Mutta mitä varten? Eikö juuri vanhemmat ole nähneet jo elämässään melkein kaiken tai ainakin enemmän? Nuoret ei juuri pysähdy tuijottamaan. Ja itse en tätä kuvittele, kumppanini sanonut ihan samaa ja äitini. Voisin ymmärtään tuijotuksetn jos näyttäisin huippumallilta, mutta kun en.
Niin ovat varmasti paljon nähneet, mutta onhan niillä mummeleilla eläkkeellä paljon aikaa (ja ehkä tylsää) kyylätä. Ei nuoremmilla ole arjen pyörityksessä aikaa sellaiseen möllötykseen :D
Tujottahan jotkut kyttääjät kerrostaloissakin niin isommissa kuin pienemmissäkin kaupungeissa. Sellaisia ihmisiä nyt vaan on olemassa.
Vanhemmiten tehdään asioita hitaammin. Hidas nuori katsoo hitaasti ja kun siitä sitten vanhenee niin katsoo vielä entistä hitaammin eli voi vaikka ihan tuijottaa.
Vanhat maalaisihmiset on nuorena viettäneet paljon aikaa lehmien kanssa ja saaneet näistä vaikutteita. Lehmätkin kun aina tuijottelee kun ohi menee.
Vierailija kirjoitti:
No, laita ne housut jalkaan
Hyvä pointti :D
Kesällä tyrmistyin kun huomasin että jotkut naiset liikkui alushoususillaan julkisesti.
Luulin eka et ne on unohtanu laittaa housut/hameen päälle, sit tuli mieleen että onhan ne kipitelleet pitkään rintsikkaisillaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhat maalaisihmiset on nuorena viettäneet paljon aikaa lehmien kanssa ja saaneet näistä vaikutteita. Lehmätkin kun aina tuijottelee kun ohi menee.
Ihan syystä varmaan. Lehmillä liikkuu päässä paljon enemmän ajatuksia kuin äkkiä luulisi.
Hitaasti katsominen/ tuijottelu on luonteessa/ geeneissä/ lääkkeet
Ei johdu iästä.
Jotkut ovat näitä tuijottelijoita unohtuu suukin auki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan syystä varmaan. Lehmillä liikkuu päässä paljon enemmän ajatuksia kuin äkkiä luulisi.
Miettiikö ne että mulla on pelkät rintsikat, ja tolla alushousut...
Seuraavalla kerralla meehän ihmeessä jututtaan niitä vanhuksia, olisivat taatusti mielissään. Sinä oppisit samalla kylän historiasta :)
Vierailija kirjoitti:
No kuule, en kulje paljastavissa vaatteissa. Pari pv sittenkin oli pitkä toppatakki. Meillä oli kamat kun oltiin lähdössä mieheni kanssa reissuun. eräs vanhempi mies, päälle 70v ehkä tuli samaa matkaa, ja tuijotti ihan melkein suu auki. Sitten vielä suojatien yli, ja hyvä ettei auton alle jäänyt.
Ensi kerralla sano päivää!Ps. tuijotat itse heitä, kun aiheen tiedät.Tuijottavat takas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuule, en kulje paljastavissa vaatteissa. Pari pv sittenkin oli pitkä toppatakki. Meillä oli kamat kun oltiin lähdössä mieheni kanssa reissuun. eräs vanhempi mies, päälle 70v ehkä tuli samaa matkaa, ja tuijotti ihan melkein suu auki. Sitten vielä suojatien yli, ja hyvä ettei auton alle jäänyt.
Olet varmaan niin häikäisevän kaunis että siihen ovat ihastuneet.
Maalaiskylien ja pikkukaupunkien vanhukset toimivat juuri noin. Eivät miellä sitä epäkohteliaaksi, kuten kaupunkilaiset.
Liikkuvatko itse jäykästi ja ilmeettömästi, ettei vaan kukaan kiinnittäisi tappisilmiään?
Ne on uteliaita