Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aidon näköinen peruukki - Apua äidilleni

Vierailija
08.12.2023 |

Hei,

Vanha äitini on surrut koko ikänsä huonohiuksisuuttaan - tukka on ollut aina hento, mutta nyt vanhana hiukset käyvät tietysti vain ohuemmiksi sairauksien ja iän myötä. Kalju paistaa joka suunnasta päätä, ja joka päivä surraan, kun muutamaa karvaa ei saa kammattua kauniiksi. Haluan auttaa äitiä, ja kyselenkin mahdollisimman aidoista, kevyistä peruukeista, jotka eivät näytä karvakypärältä. 

Äidin haavetukka on vaalea, polkkamallinen. Mistä kannattaa lähteä etsimään? Mistä löydän laadukkaan peruukin, joka ei kuitenkaan ole myöskään liian tuuhea? Onko paikkoja, minne lähteä sovittamaan äidin kanssa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole syöpä potilas? Maksaa itse perukkinsa. Laita hakuun selameesi perukki liikeet. Edulisesti myvät vanhat perukit,sadaksen pois markinoilta. Uuden kauniit ,tietysti ei aitoa hiusta lähee   lyhyenä noin 300e.  ja ylöspäin.

Vierailija
22/30 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kierrätyskeskus pääkaupunkiseutu verkkokauppa. myyvät ylijäämää, jossa hintalaput paikallaan.ei tarvi rekisteröityä. maksa ja laita postiosoite niin tuotteet tulee.lähelle sinua.

heillä on välillä asuste osastolla aidon näköisiä peruukkeja myynnissä. tämä tiedoksi köyhille sairaille. ne peruukit pystyy peseen shampoolla tai tiskiaineella ilmeisesti.

Et ole tosissasi!

Ennen kuljen kaljuna kuin laitan tommosen yliajetun mäyrän näköisen wish-kammotuksen päähäni!

Olkoon kuin halpa vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä risteilylle talliina .Siellä heti satamssa löyty ihania perukeja.Lyhyistä pulitat jossain 100e kpl.Tai alle.

Vierailija
24/30 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos jo tähän asti kommenteista.

Äitini asuu Itä-Suomessa, mutta laadukasta peruukkia ja positiivista kokemusta varten tämän saisin varmaankin myös hoidettua Helsinkiin. (Asun itse Etelä-Suomessa, ja julkisilla pääsee liikkumaan)

Äidillä on monenlaisia sairauksia (myös syöpiä), mutta tukan lähteminen ei ole johtunut syöpähoidoista. Eli maksusitoomusta ei varmaankaan tulla saamaan. 

Peruukki ei tosiaan saisi olla tönkkö, koska äiti kuumien aaltojensa takia (puhumattakaan kesän helteistä) tuskailee monesti kuumuutta. Peruukki saisi olla siis kevyt ja hengittävä. 

Kyselin kampaajaltani (Helsinki) peruukeista. Hän sanoi, ettei hänellä ole niitä myynnissä, mutta ovat kuumia varsinkin kesällä. Meidän talossa asui mainio vanhempi rouva, joka uskoi suuren salaisuutensa minulle: Hänellä oli samanlainen peruukki kuin omat hiukset, joka oli vain hieman paksumpi ja käytti sitä silloin, kun ei jaksanut laittaa hiuksia. Fiksua! Kukaan ei huomannut eroa.

Vierailija
25/30 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kierrätyskeskus pääkaupunkiseutu verkkokauppa. myyvät ylijäämää, jossa hintalaput paikallaan.ei tarvi rekisteröityä. maksa ja laita postiosoite niin tuotteet tulee.lähelle sinua.

heillä on välillä asuste osastolla aidon näköisiä peruukkeja myynnissä. tämä tiedoksi köyhille sairaille. ne peruukit pystyy peseen shampoolla tai tiskiaineella ilmeisesti.

Et ole tosissasi!

Ennen kuljen kaljuna kuin laitan tommosen yliajetun mäyrän näköisen wish-kammotuksen päähäni!

Olkoon kuin halpa vaan!

Kävitkö googlaamassa Wis wigs? Minä olen kuuskymppinen ja hiukset lähdössä, tiuolta tilasin ja vieläpä hyvännäköisen.

Vierailija
26/30 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K

Kyselin kampaajaltani (Helsinki) peruukeista. Hän sanoi, ettei hänellä ole niitä myynnissä, mutta ovat kuumia varsinkin kesällä. Meidän talossa asui mainio vanhempi rouva, joka uskoi suuren salaisuutensa minulle: Hänellä oli samanlainen peruukki kuin omat

KAMPAAJAT eivät tiedä peruukeista yhtään mitään! Olen käyttänyt peruukkia jo 25v ja ei ole kuuma ollut ollenkaan!

Ostakaa ASIANTUNTIJALTA peruukki, Kuokkaselta ja HEinilältä, saatte myös tietoa mukaan. Ei mistään kampaajalta kannata hankkia!

Vierailija
27/30 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tosissasi!

Olkoon kuin halpa vaan!

Kävitkö googlaamassa Wis wigs? Minä olen kuuskymppinen ja hiukset lähdössä, tiuolta tilasin ja vieläpä hyvännäköisen.

EI kun tuolts mitä ehdotettiin, kamalia kaikki!

Mieluummin maksan sen kolmesataa kuin mitään wish-halpis muoviperuukkeja ostan

Vierailija
28/30 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K

Kyselin kampaajaltani (Helsinki) peruukeista. Hän sanoi, ettei hänellä ole niitä myynnissä, mutta ovat kuumia varsinkin kesällä. Meidän talossa asui mainio vanhempi rouva, joka uskoi suuren salaisuutensa minulle: Hänellä oli samanlainen peruukki kuin omat

KAMPAAJAT eivät tiedä peruukeista yhtään mitään! Olen käyttänyt peruukkia jo 25v ja ei ole kuuma ollut ollenkaan!

Ostakaa ASIANTUNTIJALTA peruukki, Kuokkaselta ja HEinilältä, saatte myös tietoa mukaan. Ei mistään kampaajalta kannata hankkia!

Kiitos! Laitan antamasi nimet muistiin ja käyn tutustumassa palveluihin.

Vierailija
29/30 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlettamalla löytyi Helsingistä Hiusextra Heinilä Oy. Aitohius peruukkeja saa sieltä hintaan 1290€ 2790€.

Minulla on sieltä 2 aitohius/ mittatilausperuukkia tilattu ja molemmat takkuuntuivat heti. Ei jatkoon.

Vierailija
30/30 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlettamalla löytyi Helsingistä Hiusextra Heinilä Oy. Aitohius peruukkeja saa sieltä hintaan 1290€ 2790€.

Minulla on sieltä 2 aitohius/ mittatilausperuukkia tilattu ja molemmat takkuuntuivat heti. Ei jatkoon.

Sama homma , edes mittatilauksena hommattu ei ollut sopiva ja se hiuslaatukin oli tosi surkea , ei siis Heinilältä ainakaan kannata hakea . Seuraavan ostan Kuokkaselta .