IL: Kolmikymppiset naiset kuolevat nyt Suomessa kauhean syyn takia
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Pistää niin perkeleesti vihaksi, kuinka huonosti jotkut miehet kohtelevat naisia. Erityisesti surullista, että paljon näitä ihan äärimmäisiä tapauksia. Älkää olko muiden ihmisten kanssa tekemisissä, jos ette kykene olemaan rauhallisesti ilman väkivaltaa.
Minä taas ihmettelen monien naisten sairasta viettiä hakeutua yhteen juuri näiden väkivaltaisten miesten kanssa. En minäkään mene hengaamaan nistien kanssa ja sitten valita kun saan puukosta.
Ilmestyykö nää plus-jutut paperilehdessä ollenkaan? Meillä kirjastossa on Iltalehti, voisin lukea siitä.
Itse olen niin stressaantunut pätkätöistä ja jatkuvasti uuteen työpaikkaan menemisestä, että saan varmaan sydänkohtauksen kohta. Ja hallitus leikkaukset pahentavat asiaa.
Juu, koronan olen sairastanut myös ja influenssaan varmaan 7 kertaa.
Naiset kuolee koska kelpuuttavat jonku komean jännä miehen. Niin se on eikä muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen niin stressaantunut pätkätöistä ja jatkuvasti uuteen työpaikkaan menemisestä, että saan varmaan sydänkohtauksen kohta. Ja hallitus leikkaukset pahentavat asiaa.
Juu, koronan olen sairastanut myös ja influenssaan varmaan 7 kertaa.
Työttömät ei saa noita influenssa rokotuksia, kotihoidon tuella ollessa piti hoitaa lapsia influensassa, kun ei ollut tarhapaikkaa. Yhtenä keväänä oli influenssa 2 kertaa, ensin a ja sitten b.
Hyvin on luettu artikkeli, kun siellä kerrotaan koronan niittävän naisia tuosta ikäluokasta, niin täällä meuhkataan väkivallasta.
LIHAVUUS eli naisten kohdalla kehopositiivisuus.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se on sanottu. Kuolevat koronaan.
Niinkö siinä kerrottiin?
Vierailija kirjoitti:
"Työikäisiä kuoli vuonna 2022 noin 7 500. Heistä 2 500 oli naisia.
Työikäisten miesten kuolleisuus ei kasvanut, mutta naisten kuolleisuus kasvoi 4,1 prosenttia. Kasvun syynä olivat erityisesti koronavirustauti, verenkiertoelinten sairaudet ja tapaturmat, yliaktuaari Airi Pajunen kertoi Tilastokeskuksen tiistaina julkaistussa tiedotteessa."
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/ed6bf52a-33cb-4f37-981d-2c732…
Olkaa hyvä!
Eli 5000 kuolleista oli miehiä. Eikö se ole siis minkään uutisen arvoinen vaikka määrä oli tuplat verrattuna naisiin?
Mä olin sairaalassa työkokeilussa, mutta siihen ei kuulu työterveyshuoltoa niin en saanut influenssa rokotusta.
Tuo tutkimus oli kylläkin kolme-viisikymppiset naiset. Eli 30-49. Itse näin 49-vuotiaana muutaman kuukauden päässä synttäreistä miellän itseni rehellisesti jo viisikymppiseksi. Tällainen sivuhuomio.
Vierailija kirjoitti:
k rokote
Noinko jutussa tosiaan luki?
Auktoriteettiuskoiset naiset ottivat rokotteita ikäisiään miehiä huomatta5 enemmän ja nyt kuolevat sivuvaikutuksiin?
Auktoriteettiuskoiset naiset ottivat rokotteita ikäisiään miehiä huomattavasti enemmän ja nyt kuolevat sivuvaikutuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työikäisten miesten kuolleisuus ei kasvanut, mutta naisten kuolleisuus kasvoi 4,1 prosenttia. Kasvun syynä olivat erityisesti koronavirustauti, verenkiertoelinten sairaudet ja tapaturmat, yliaktuaari Airi Pajunen kertoi Tilastokeskuksen tiistaina julkaistussa tiedotteessa."
Olkaa hyvä!
Eli 5000 kuolleista oli miehiä. Eikö se ole siis minkään uutisen arvoinen vaikka määrä oli tuplat verrattuna naisiin?
Se on miesten oma vika kun eivät hakeudu hoitoon ja elävät epäterveellisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa hyvä!
Mikä se kauhea syy nyt sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on luettu artikkeli, kun siellä kerrotaan koronan niittävän naisia tuosta ikäluokasta, niin täällä meuhkataan väkivallasta.
Täällä vain arvaillaan, koska ei me haluta ostaa maksullisia artikkeleita.
Toi Julku tekee aina yhtä typeriä artikkeleita. Eikö oikein myy kun pitää täällä mainostaa?
Vierailija kirjoitti:
Toi Julku tekee aina yhtä typeriä artikkeleita. Eikö oikein myy kun pitää täällä mainostaa?
Teki koronan aikaankin ihan hysteerisenä ja koronapelkoisena kaikkea hölmöä juttua. En lukis vaikka olis ilmainen.
Eli toisin sanoen naiset eivät enää tiedä rajojaan?