Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Kolmikymppiset naiset kuolevat nyt Suomessa kauhean syyn takia

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet tappaneet, parisuhdeväkivalta ennätyslukemissa.

Eli toisin sanoen naiset eivät enää tiedä rajojaan? 

Vierailija
22/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistää niin perkeleesti vihaksi, kuinka huonosti jotkut miehet kohtelevat naisia. Erityisesti surullista, että paljon näitä ihan äärimmäisiä tapauksia. Älkää olko muiden ihmisten kanssa tekemisissä, jos ette kykene olemaan rauhallisesti ilman väkivaltaa.

Minä taas ihmettelen monien naisten sairasta viettiä hakeutua yhteen juuri näiden väkivaltaisten miesten kanssa. En minäkään mene hengaamaan nistien kanssa ja sitten valita kun saan puukosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmestyykö nää plus-jutut paperilehdessä ollenkaan? Meillä kirjastossa on Iltalehti, voisin lukea siitä.

Vierailija
24/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin stressaantunut pätkätöistä ja jatkuvasti uuteen työpaikkaan menemisestä, että saan varmaan sydänkohtauksen kohta. Ja hallitus leikkaukset pahentavat asiaa. 

Juu, koronan olen sairastanut myös ja influenssaan varmaan 7 kertaa. 

Vierailija
25/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kuolee koska kelpuuttavat jonku komean jännä miehen. Niin se on eikä muuksi muutu.

Vierailija
26/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin stressaantunut pätkätöistä ja jatkuvasti uuteen työpaikkaan menemisestä, että saan varmaan sydänkohtauksen kohta. Ja hallitus leikkaukset pahentavat asiaa. 

Juu, koronan olen sairastanut myös ja influenssaan varmaan 7 kertaa. 

Työttömät ei saa noita influenssa rokotuksia, kotihoidon tuella ollessa piti hoitaa lapsia influensassa, kun ei ollut tarhapaikkaa. Yhtenä keväänä oli influenssa 2 kertaa, ensin a ja sitten b. 

Vierailija
27/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on luettu artikkeli, kun siellä kerrotaan koronan niittävän naisia tuosta ikäluokasta, niin täällä meuhkataan väkivallasta. 

Vierailija
28/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIHAVUUS eli naisten kohdalla kehopositiivisuus.

Vierailija
29/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se on sanottu. Kuolevat koronaan.

Niinkö siinä kerrottiin?

Vierailija
30/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Työikäisiä kuoli vuonna 2022 noin 7 500. Heistä 2 500 oli naisia.

Työikäisten miesten kuolleisuus ei kasvanut, mutta naisten kuolleisuus kasvoi 4,1 prosenttia. Kasvun syynä olivat erityisesti koronavirustauti, verenkiertoelinten sairaudet ja tapaturmat, yliaktuaari Airi Pajunen kertoi Tilastokeskuksen tiistaina julkaistussa tiedotteessa."

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/ed6bf52a-33cb-4f37-981d-2c732…

Olkaa hyvä!

Eli 5000 kuolleista oli miehiä. Eikö se ole siis minkään uutisen arvoinen vaikka määrä oli tuplat verrattuna naisiin? 

Vierailija
31/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin sairaalassa työkokeilussa, mutta siihen ei kuulu työterveyshuoltoa niin en saanut influenssa rokotusta. 

Vierailija
32/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tutkimus oli kylläkin kolme-viisikymppiset naiset. Eli 30-49. Itse näin 49-vuotiaana muutaman kuukauden päässä synttäreistä miellän itseni rehellisesti  jo viisikymppiseksi. Tällainen sivuhuomio. 

Vierailija
33/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

k rokote

Noinko jutussa tosiaan luki?

Vierailija
34/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auktoriteettiuskoiset naiset ottivat rokotteita ikäisiään miehiä huomatta5 enemmän ja nyt kuolevat sivuvaikutuksiin?

Vierailija
35/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auktoriteettiuskoiset naiset ottivat rokotteita ikäisiään miehiä huomattavasti enemmän ja nyt kuolevat sivuvaikutuksiin?

Vierailija
36/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työikäisten miesten kuolleisuus ei kasvanut, mutta naisten kuolleisuus kasvoi 4,1 prosenttia. Kasvun syynä olivat erityisesti koronavirustauti, verenkiertoelinten sairaudet ja tapaturmat, yliaktuaari Airi Pajunen kertoi Tilastokeskuksen tiistaina julkaistussa tiedotteessa."

Olkaa hyvä!

Eli 5000 kuolleista oli miehiä. Eikö se ole siis minkään uutisen arvoinen vaikka määrä oli tuplat verrattuna naisiin? 

Se on miesten oma vika kun eivät hakeudu hoitoon ja elävät epäterveellisemmin.

Vierailija
37/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa hyvä!

Mikä se kauhea syy nyt sitten on?

Vierailija
38/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on luettu artikkeli, kun siellä kerrotaan koronan niittävän naisia tuosta ikäluokasta, niin täällä meuhkataan väkivallasta. 

Täällä vain arvaillaan, koska ei me haluta ostaa maksullisia artikkeleita.

Vierailija
39/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Julku tekee aina yhtä typeriä artikkeleita. Eikö oikein myy kun pitää täällä mainostaa?

Vierailija
40/73 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Julku tekee aina yhtä typeriä artikkeleita. Eikö oikein myy kun pitää täällä mainostaa?

Teki koronan aikaankin ihan hysteerisenä ja koronapelkoisena kaikkea hölmöä juttua. En lukis vaikka olis ilmainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme