IL: Kolmikymppiset naiset kuolevat nyt Suomessa kauhean syyn takia
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
PistÀÀ niin perkeleesti vihaksi, kuinka huonosti jotkut miehet kohtelevat naisia. Erityisesti surullista, ettĂ€ paljon nĂ€itĂ€ ihan ÀÀrimmĂ€isiĂ€ tapauksia. ĂlkÀÀ olko muiden ihmisten kanssa tekemisissĂ€, jos ette kykene olemaan rauhallisesti ilman vĂ€kivaltaa.
MinÀ taas ihmettelen monien naisten sairasta viettiÀ hakeutua yhteen juuri nÀiden vÀkivaltaisten miesten kanssa. En minÀkÀÀn mene hengaamaan nistien kanssa ja sitten valita kun saan puukosta.
Ilmestyykö nÀÀ plus-jutut paperilehdessÀ ollenkaan? MeillÀ kirjastossa on Iltalehti, voisin lukea siitÀ.
Itse olen niin stressaantunut pÀtkÀtöistÀ ja jatkuvasti uuteen työpaikkaan menemisestÀ, ettÀ saan varmaan sydÀnkohtauksen kohta. Ja hallitus leikkaukset pahentavat asiaa.
Juu, koronan olen sairastanut myös ja influenssaan varmaan 7 kertaa.
Naiset kuolee koska kelpuuttavat jonku komean jÀnnÀ miehen. Niin se on eikÀ muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen niin stressaantunut pÀtkÀtöistÀ ja jatkuvasti uuteen työpaikkaan menemisestÀ, ettÀ saan varmaan sydÀnkohtauksen kohta. Ja hallitus leikkaukset pahentavat asiaa.
Juu, koronan olen sairastanut myös ja influenssaan varmaan 7 kertaa.
TyöttömÀt ei saa noita influenssa rokotuksia, kotihoidon tuella ollessa piti hoitaa lapsia influensassa, kun ei ollut tarhapaikkaa. YhtenÀ kevÀÀnÀ oli influenssa 2 kertaa, ensin a ja sitten b.
Hyvin on luettu artikkeli, kun siellÀ kerrotaan koronan niittÀvÀn naisia tuosta ikÀluokasta, niin tÀÀllÀ meuhkataan vÀkivallasta.
LIHAVUUS eli naisten kohdalla kehopositiivisuus.
Vierailija kirjoitti:
SiinÀhÀn se on sanottu. Kuolevat koronaan.
Niinkö siinÀ kerrottiin?
Vierailija kirjoitti:
"TyöikÀisiÀ kuoli vuonna 2022 noin 7 500. HeistÀ 2 500 oli naisia.
TyöikÀisten miesten kuolleisuus ei kasvanut, mutta naisten kuolleisuus kasvoi 4,1 prosenttia. Kasvun syynÀ olivat erityisesti koronavirustauti, verenkiertoelinten sairaudet ja tapaturmat, yliaktuaari Airi Pajunen kertoi Tilastokeskuksen tiistaina julkaistussa tiedotteessa."
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/ed6bf52a-33cb-4f37-981d-2c732âŠ
Olkaa hyvÀ!
Eli 5000 kuolleista oli miehiÀ. Eikö se ole siis minkÀÀn uutisen arvoinen vaikka mÀÀrÀ oli tuplat verrattuna naisiin?
MÀ olin sairaalassa työkokeilussa, mutta siihen ei kuulu työterveyshuoltoa niin en saanut influenssa rokotusta.
Tuo tutkimus oli kyllÀkin kolme-viisikymppiset naiset. Eli 30-49. Itse nÀin 49-vuotiaana muutaman kuukauden pÀÀssÀ synttÀreistÀ miellÀn itseni rehellisesti jo viisikymppiseksi. TÀllainen sivuhuomio.
Vierailija kirjoitti:
k rokote
Noinko jutussa tosiaan luki?
Auktoriteettiuskoiset naiset ottivat rokotteita ikÀisiÀÀn miehiÀ huomatta5 enemmÀn ja nyt kuolevat sivuvaikutuksiin?
Auktoriteettiuskoiset naiset ottivat rokotteita ikÀisiÀÀn miehiÀ huomattavasti enemmÀn ja nyt kuolevat sivuvaikutuksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TyöikÀisten miesten kuolleisuus ei kasvanut, mutta naisten kuolleisuus kasvoi 4,1 prosenttia. Kasvun syynÀ olivat erityisesti koronavirustauti, verenkiertoelinten sairaudet ja tapaturmat, yliaktuaari Airi Pajunen kertoi Tilastokeskuksen tiistaina julkaistussa tiedotteessa."
Olkaa hyvÀ!
Eli 5000 kuolleista oli miehiÀ. Eikö se ole siis minkÀÀn uutisen arvoinen vaikka mÀÀrÀ oli tuplat verrattuna naisiin?
Se on miesten oma vika kun eivÀt hakeudu hoitoon ja elÀvÀt epÀterveellisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa hyvÀ!
MikÀ se kauhea syy nyt sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on luettu artikkeli, kun siellÀ kerrotaan koronan niittÀvÀn naisia tuosta ikÀluokasta, niin tÀÀllÀ meuhkataan vÀkivallasta.
TÀÀllÀ vain arvaillaan, koska ei me haluta ostaa maksullisia artikkeleita.
Toi Julku tekee aina yhtÀ typeriÀ artikkeleita. Eikö oikein myy kun pitÀÀ tÀÀllÀ mainostaa?
Vierailija kirjoitti:
Toi Julku tekee aina yhtÀ typeriÀ artikkeleita. Eikö oikein myy kun pitÀÀ tÀÀllÀ mainostaa?
Teki koronan aikaankin ihan hysteerisenÀ ja koronapelkoisena kaikkea hölmöÀ juttua. En lukis vaikka olis ilmainen.
Eli toisin sanoen naiset eivÀt enÀÀ tiedÀ rajojaan?