Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

IL: Kolmikymppiset naiset kuolevat nyt Suomessa kauhean syyn takia

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet tappaneet, parisuhdevÀkivalta ennÀtyslukemissa.

Eli toisin sanoen naiset eivĂ€t enÀÀ tiedĂ€ rajojaan? 

Vierailija
22/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PistÀÀ niin perkeleesti vihaksi, kuinka huonosti jotkut miehet kohtelevat naisia. Erityisesti surullista, ettĂ€ paljon nĂ€itĂ€ ihan ÀÀrimmĂ€isiĂ€ tapauksia. ÄlkÀÀ olko muiden ihmisten kanssa tekemisissĂ€, jos ette kykene olemaan rauhallisesti ilman vĂ€kivaltaa.

MinÀ taas ihmettelen monien naisten sairasta viettiÀ hakeutua yhteen juuri nÀiden vÀkivaltaisten miesten kanssa. En minÀkÀÀn mene hengaamaan nistien kanssa ja sitten valita kun saan puukosta.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ilmestyykö nÀÀ plus-jutut paperilehdessÀ ollenkaan? MeillÀ kirjastossa on Iltalehti, voisin lukea siitÀ.

Vierailija
24/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse olen niin stressaantunut pĂ€tkĂ€töistĂ€ ja jatkuvasti uuteen työpaikkaan menemisestĂ€, ettĂ€ saan varmaan sydĂ€nkohtauksen kohta. Ja hallitus leikkaukset pahentavat asiaa. 

Juu, koronan olen sairastanut myös ja influenssaan varmaan 7 kertaa. 

Vierailija
25/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naiset kuolee koska kelpuuttavat jonku komean jÀnnÀ miehen. Niin se on eikÀ muuksi muutu.

Vierailija
26/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin stressaantunut pĂ€tkĂ€töistĂ€ ja jatkuvasti uuteen työpaikkaan menemisestĂ€, ettĂ€ saan varmaan sydĂ€nkohtauksen kohta. Ja hallitus leikkaukset pahentavat asiaa. 

Juu, koronan olen sairastanut myös ja influenssaan varmaan 7 kertaa. 

TyöttömĂ€t ei saa noita influenssa rokotuksia, kotihoidon tuella ollessa piti hoitaa lapsia influensassa, kun ei ollut tarhapaikkaa. YhtenĂ€ kevÀÀnĂ€ oli influenssa 2 kertaa, ensin a ja sitten b. 

Vierailija
27/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hyvin on luettu artikkeli, kun siellĂ€ kerrotaan koronan niittĂ€vĂ€n naisia tuosta ikĂ€luokasta, niin tÀÀllĂ€ meuhkataan vĂ€kivallasta. 

Vierailija
28/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LIHAVUUS eli naisten kohdalla kehopositiivisuus.

Vierailija
29/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SiinÀhÀn se on sanottu. Kuolevat koronaan.

Niinkö siinÀ kerrottiin?

Vierailija
30/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"TyöikÀisiÀ kuoli vuonna 2022 noin 7 500. HeistÀ 2 500 oli naisia.

TyöikĂ€isten miesten kuolleisuus ei kasvanut, mutta naisten kuolleisuus kasvoi 4,1 prosenttia. Kasvun syynĂ€ olivat erityisesti koronavirustauti, verenkiertoelinten sairaudet ja tapaturmat, yliaktuaari Airi Pajunen kertoi Tilastokeskuksen tiistaina julkaistussa tiedotteessa."

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/ed6bf52a-33cb-4f37-981d-2c732

Olkaa hyvÀ!

Eli 5000 kuolleista oli miehiĂ€. Eikö se ole siis minkÀÀn uutisen arvoinen vaikka mÀÀrĂ€ oli tuplat verrattuna naisiin? 

Vierailija
31/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MĂ€ olin sairaalassa työkokeilussa, mutta siihen ei kuulu työterveyshuoltoa niin en saanut influenssa rokotusta. 

Vierailija
32/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuo tutkimus oli kyllĂ€kin kolme-viisikymppiset naiset. Eli 30-49. Itse nĂ€in 49-vuotiaana muutaman kuukauden pÀÀssĂ€ synttĂ€reistĂ€ miellĂ€n itseni rehellisesti  jo viisikymppiseksi. TĂ€llainen sivuhuomio. 

Vierailija
33/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

k rokote

Noinko jutussa tosiaan luki?

Vierailija
34/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Auktoriteettiuskoiset naiset ottivat rokotteita ikÀisiÀÀn miehiÀ huomatta5 enemmÀn ja nyt kuolevat sivuvaikutuksiin?

Vierailija
35/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Auktoriteettiuskoiset naiset ottivat rokotteita ikÀisiÀÀn miehiÀ huomattavasti enemmÀn ja nyt kuolevat sivuvaikutuksiin?

Vierailija
36/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TyöikĂ€isten miesten kuolleisuus ei kasvanut, mutta naisten kuolleisuus kasvoi 4,1 prosenttia. Kasvun syynĂ€ olivat erityisesti koronavirustauti, verenkiertoelinten sairaudet ja tapaturmat, yliaktuaari Airi Pajunen kertoi Tilastokeskuksen tiistaina julkaistussa tiedotteessa."

Olkaa hyvÀ!

Eli 5000 kuolleista oli miehiĂ€. Eikö se ole siis minkÀÀn uutisen arvoinen vaikka mÀÀrĂ€ oli tuplat verrattuna naisiin? 

Se on miesten oma vika kun eivÀt hakeudu hoitoon ja elÀvÀt epÀterveellisemmin.

Vierailija
37/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa hyvÀ!

MikÀ se kauhea syy nyt sitten on?

Vierailija
38/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on luettu artikkeli, kun siellĂ€ kerrotaan koronan niittĂ€vĂ€n naisia tuosta ikĂ€luokasta, niin tÀÀllĂ€ meuhkataan vĂ€kivallasta. 

TÀÀllÀ vain arvaillaan, koska ei me haluta ostaa maksullisia artikkeleita.

Vierailija
39/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toi Julku tekee aina yhtÀ typeriÀ artikkeleita. Eikö oikein myy kun pitÀÀ tÀÀllÀ mainostaa?

Vierailija
40/73 |
07.12.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Julku tekee aina yhtÀ typeriÀ artikkeleita. Eikö oikein myy kun pitÀÀ tÀÀllÀ mainostaa?

Teki koronan aikaankin ihan hysteerisenÀ ja koronapelkoisena kaikkea hölmöÀ juttua. En lukis vaikka olis ilmainen.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi seitsemÀn kaksi