Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuuko mieheni totta? Instagramista asiaa.

Vierailija
07.12.2023 |

Kun mieheni on työreissussa toisessa kaupungissa, hän näyttää vähän väliä olevan paikalla instagramissa, myös ajaessaan autolla. Minulle hän sanoo, että ei ole käynyt siellä ja joskus puhelin on ollut toisessa huoneessakin. Voiko olla, että ig näyttää paikallaoloa väärin, kun puhelin on kytketty auton järjestelmään ja muulloinkin? Vai valehteleeko mieheni ja viestittelee siellä jonkun kanssa? 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kaiken oleellisen ns. "miehestä" jos viettää paljon aikaa puhelimella instatilejä seuraillen. 

Vierailija
42/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kytätkö niin puolisoitanne noin kauheasti. Toi on inhottavaa. Kyllä sitä jotakin ihan omaakin elämää saa olla. Ei kaikki ole heti pettämistä. Ig voi sitä paitsi jäädä kännykkään päälle jos sitä ei muista kunnolla sulkea. Kuten muutkin ohjelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää kytätkö niin puolisoitanne noin kauheasti. Toi on inhottavaa. Kyllä sitä jotakin ihan omaakin elämää saa olla. Ei kaikki ole heti pettämistä. Ig voi sitä paitsi jäädä kännykkään päälle jos sitä ei muista kunnolla sulkea. Kuten muutkin ohjelmat.

Ollaan kummatkin Instagramissa mutta ei seurata toisiamme eikä näin ollen tietoakaan mitä toinen siellä katselee eikä kiinnosta. Minua ainakin ärsyttäisi jos toinen kyttäisi ja varsinkin kysyisi miksi olin onlinessa tms. Ei ole mitään salattavaa mutta kyllä on joskus kiva olla jotain yksityisyyttäkin

Vierailija
44/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kummatkin Instagramissa mutta ei seurata toisiamme eikä näin ollen tietoakaan mitä toinen siellä katselee eikä kiinnosta. Minua ainakin ärsyttäisi jos toinen kyttäisi ja varsinkin kysyisi miksi olin onlinessa tms. Ei ole mitään salattavaa mutta kyllä on joskus kiva olla jotain yksityisyyttäkin

Näin on meilläkin. Meillä on kummallakin omat tilit ja omat instaseurapiirit. Tietty yksityisyys on parisuhteessakin tärkeää.

Vierailija
45/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi valehtelee. Oikeasriviestittelee ja sopii salarakkaansa kanssa missä ja milloin kohtaavat intiimin salaisuuden merkeissä.

Vierailija
46/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut et näiden sovellusten paikannus näyttää liikkeessä mitä sattuu. Esim junassa sen huomaa helposti jos testaa niin et olet puhelimen kanssa junassa ja joku seuraa sun sijaintia tasaisesti. Voi heittää ainakin 50kilometriä. 

Vierailija
47/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää seuratko puolisoitanne missään. Puoliso ei ole orjasi. 

Vierailija
48/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oma Instagram näyttää että paikalla kun puhelin kytketty auton järjestelmään ja käytän puhelimesta playlistia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme