Puhuuko mieheni totta? Instagramista asiaa.
Kun mieheni on työreissussa toisessa kaupungissa, hän näyttää vähän väliä olevan paikalla instagramissa, myös ajaessaan autolla. Minulle hän sanoo, että ei ole käynyt siellä ja joskus puhelin on ollut toisessa huoneessakin. Voiko olla, että ig näyttää paikallaoloa väärin, kun puhelin on kytketty auton järjestelmään ja muulloinkin? Vai valehteleeko mieheni ja viestittelee siellä jonkun kanssa?
Kommentit (48)
Älkää kytätkö niin puolisoitanne noin kauheasti. Toi on inhottavaa. Kyllä sitä jotakin ihan omaakin elämää saa olla. Ei kaikki ole heti pettämistä. Ig voi sitä paitsi jäädä kännykkään päälle jos sitä ei muista kunnolla sulkea. Kuten muutkin ohjelmat.
Vierailija kirjoitti:
Älkää kytätkö niin puolisoitanne noin kauheasti. Toi on inhottavaa. Kyllä sitä jotakin ihan omaakin elämää saa olla. Ei kaikki ole heti pettämistä. Ig voi sitä paitsi jäädä kännykkään päälle jos sitä ei muista kunnolla sulkea. Kuten muutkin ohjelmat.
Ollaan kummatkin Instagramissa mutta ei seurata toisiamme eikä näin ollen tietoakaan mitä toinen siellä katselee eikä kiinnosta. Minua ainakin ärsyttäisi jos toinen kyttäisi ja varsinkin kysyisi miksi olin onlinessa tms. Ei ole mitään salattavaa mutta kyllä on joskus kiva olla jotain yksityisyyttäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kummatkin Instagramissa mutta ei seurata toisiamme eikä näin ollen tietoakaan mitä toinen siellä katselee eikä kiinnosta. Minua ainakin ärsyttäisi jos toinen kyttäisi ja varsinkin kysyisi miksi olin onlinessa tms. Ei ole mitään salattavaa mutta kyllä on joskus kiva olla jotain yksityisyyttäkin
Näin on meilläkin. Meillä on kummallakin omat tilit ja omat instaseurapiirit. Tietty yksityisyys on parisuhteessakin tärkeää.
Miehesi valehtelee. Oikeasriviestittelee ja sopii salarakkaansa kanssa missä ja milloin kohtaavat intiimin salaisuuden merkeissä.
Olen kyllä huomannut et näiden sovellusten paikannus näyttää liikkeessä mitä sattuu. Esim junassa sen huomaa helposti jos testaa niin et olet puhelimen kanssa junassa ja joku seuraa sun sijaintia tasaisesti. Voi heittää ainakin 50kilometriä.
Älkää seuratko puolisoitanne missään. Puoliso ei ole orjasi.
Ainakin oma Instagram näyttää että paikalla kun puhelin kytketty auton järjestelmään ja käytän puhelimesta playlistia.
Kertoo kaiken oleellisen ns. "miehestä" jos viettää paljon aikaa puhelimella instatilejä seuraillen.