Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuuko mieheni totta? Instagramista asiaa.

Vierailija
07.12.2023 |

Kun mieheni on työreissussa toisessa kaupungissa, hän näyttää vähän väliä olevan paikalla instagramissa, myös ajaessaan autolla. Minulle hän sanoo, että ei ole käynyt siellä ja joskus puhelin on ollut toisessa huoneessakin. Voiko olla, että ig näyttää paikallaoloa väärin, kun puhelin on kytketty auton järjestelmään ja muulloinkin? Vai valehteleeko mieheni ja viestittelee siellä jonkun kanssa? 

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni seurasi vain juuri ja juuri täysi-ikäisiä neitoja Instagramissa. Kyse oli viisikymppisestä miehestä. Tämä ei jäänyt vaan seuraamisen tasolle vaan kommentoi näitä seurattavia sydän ja kuolahymiöillä, todennäköisesti laittoi myös viestejä ties mitä

Vierailija
22/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on kuvapuhelu päällä kun ajaa autoa.

Ne on lyhyitä käyntejä suht tiheään. Ei pitkää yhtäjaksoista. Kyllä, seurasin tätä, kun asia ihmetytti. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen aktiivisuuden/ paikalla olon näkee? 😳 En ole ikinä nähnyt missään kenenkään paikallolo tietoa. 

Et näe sitä jos paikalla olon näkyminen on estetty

Tosimies tekee itselleen piilotilin ja estää oikealla tilillään paikalla olon näkemisen. Ap n mies on hölmö 

Vierailija
24/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla ylipäätään on mies joka käyttää Instagramia? Ei anna kovin hyvää kuvaa tyypistä.

Ei tulis mieleen valikoida ihmisiä sen mukaan, kuka on instagramissa ja kuka ei. No tietysti tämäkin on oma asia sitten 🙂

Vain alemman tason miehet ovat Instagramissa kuolaamassa ja viestittelemässä mahdollisille päiväunien kohteille vaikka vieressä olisi täydellinen kymppi. Varsinkin jos on yli kolmekymppisistä kyse. Rahvasta

Niitä miehiä on sitten miljoonia 😂

(vitsillä!) 

Vierailija
25/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestittelen minäkin instassa. Täysin viattomasti seuraajieni kanssa. Toivotellaan hyvää päivää ja sen semmoista.

Ei ole pettämistä se.

Tuskin kuitenkaan kiellät olleesi aktiivinen? 

ap

No jos se ajattelee  että suutut, kun ihan viattomasti viestii ja kehuu naisia... no mun kohdalla totta että olisin suuttunut ja suutuin kun selvisi. Minua nälvi ja haki vikoja ja niitä nuoria ja hoikkia kehui somessa kehumasta päästyään.

Vierailija
26/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen aktiivisuuden/ paikalla olon näkee? 😳 En ole ikinä nähnyt missään kenenkään paikallolo tietoa. 

Tosimies tekee itselleen piilotilin ja estää oikealla tilillään paikalla olon näkemisen. Ap n mies on hölmö 

Amatööri on. Mutta nyt kun vaimo on alkanut kysellä instakäytön perään, niin aivan taatusti osaa hoitaa homman kuntoon! Ja nainen luulee, ettei enää hommaa tapahdu, kun huomautin ;)

Vierailija
27/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestittelen minäkin instassa. Täysin viattomasti seuraajieni kanssa. Toivotellaan hyvää päivää ja sen semmoista.

Ei ole pettämistä se.

Tuskin kuitenkaan kiellät olleesi aktiivinen? 

ap

Mä olen estänyt sen näkymisen kokonaan. 

Puhu miehesi kanssa. Voihan olla, että sekin vaan niitä näitä viestittelee kavereilleen eikä kyseessä olen mitään muuta.

Vierailija
28/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran hänellä oli pitkä kokous eikä hän voinut vastata whatsapp-viestiini. Kysyin, että miksi hän sitten ehti instagramiin. Mies sanoi, että ei ole edes ollut puhelimen lähellä suurinta osaa ajasta. 

ap

Joko poistut tosta suhteesta tai hakeudut BetterHelp terapeutille. Kummin vaan. Jostainhan toi tajuton vimma paimentamiseen tulee. Et käytä toista terapeuttina. Hakeudut oikean terapeutin tykö.

Vierailija
29/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sivuston, jossa luki, että ig voi näyttää tilan aktiivisena, jos sovellus on auki, vaikka sitä ei käyttäisikään sillä hetkellä.

Aion tarkistaa, toimiiko miehen puhelin hänen väittämällään tavalla seuraavan kerran, kun ajamme yhdessä pitkää matkaa. 

ap

Vierailija
30/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä mietin, että voiko viestitellä, kun ajaa moottoritiellä. 

ap

Mistä tiedät että ajaa moottoritiellä?

Hotellissa se lämmittää itseään iltaa varten.

Vai onko koirapanta sujautettu kassiin?

Vierailija
31/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amatööri on. Mutta nyt kun vaimo on alkanut kysellä instakäytön perään, niin aivan taatusti osaa hoitaa homman kuntoon! Ja nainen luulee, ettei enää hommaa tapahdu, kun huomautin ;)

Juuri näin. Naiseni kyttäsi liikaa tekemisiäni ja otti herneitä nenään joten pari muuta tiliä käytössä ja hänellä ei mitään tietoa näistä. "Kiltti" olen näkyvällä tilillä ja suhde voi taas hyvin:)

Vierailija
32/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tiedän, kun hän lähti ajamaan ja soitti minulle pitkän puhelun. 

ap

Vierailija
33/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko se paikallaolo vai päällä oleva laite. On ihmisiä jotka ovat usein tai "koko ajan" instassa kurkkaamassa, tai muu sivusto. Osan päivästä tai jokusen kerran. Kuvia katsomassa tai sosialisoimassa. Sitä en tiedä miksi joku mies siellä on. Hänellä on lupa olla netissä itseltään.

Eri asia onko sitten naiskontakteja tai puolialastomia, vai ihan asiallista. Ehkä liika mustasukkaisuus ja kyttääminen ei ole hyväksi, ettei määräile miehen elämää. Mutta mitä siellä sitten on. Viestiikö tutuille vai naiselle, vai jollekin kaverille. Onko mies luotettava vai tuleeko tunne ettet luota, noin yleensä.

Vierailija
34/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ajoi autoa, puhui sulle pitkää puhelua ja samalla instassa. Ei olekaan ihan tavallinen mies, joka pystyy vain yhteen asiaan kerrallaan. Kyllä tosta kannattaa pitää kiinni.

Vierailija
35/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni seurasi vain juuri ja juuri täysi-ikäisiä neitoja Instagramissa. Kyse oli viisikymppisestä miehestä. Tämä ei jäänyt vaan seuraamisen tasolle vaan kommentoi näitä seurattavia sydän ja kuolahymiöillä, todennäköisesti laittoi myös viestejä ties mitä

Alfa uros

Vierailija
36/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipa kerrassaan selventävä vastaus. 🙄 

Otetaanpa siis uudestaan: En itse ole piilottanut paikalla oloani (koska en ole ikinä edes huomannut asetuksissa sellaista mahdollisuutta), niin mistä seuraajani voivat katsoa, olenko paikalla ja milloin olen ollut viimeksi?? Samasta paikasta olettaisin itsekin näkeväni muista saman tiedon, jotka eivät tätä ole piilottaneet.... 

Vierailija
37/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap tekee päivisin kun kerkeää kyttäämään onko mies IG:ssä? Miksi ylipäätään kyselet mieheltä olitko online silloin ja silloin.

Itse miehenä sanoisin varmasti että en ole kun vaan ärsyttäisi tuollainen kyttääminen ja olisit eksä nopeasti 

Vierailija
38/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ajoi autoa, puhui sulle pitkää puhelua ja samalla instassa. Ei olekaan ihan tavallinen mies, joka pystyy vain yhteen asiaan kerrallaan. Kyllä tosta kannattaa pitää kiinni.

En katsonut puhelun aikana, onko paikalla. 

ap

Vierailija
39/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onko se paikallaolo vai päällä oleva laite. On ihmisiä jotka ovat usein tai "koko ajan" instassa kurkkaamassa, tai muu sivusto. Osan päivästä tai jokusen kerran. Kuvia katsomassa tai sosialisoimassa. Sitä en tiedä miksi joku mies siellä on. Hänellä on lupa olla netissä itseltään.

Eri asia onko sitten naiskontakteja tai puolialastomia, vai ihan asiallista. Ehkä liika mustasukkaisuus ja kyttääminen ei ole hyväksi, ettei määräile miehen elämää. Mutta mitä siellä sitten on. Viestiikö tutuille vai naiselle, vai jollekin kaverille. Onko mies luotettava vai tuleeko tunne ettet luota, noin yleensä.

Ei miehellä olisi mitään syytä valehdella ja selittää, ettei ole käyttänyt instaa, jos käyttö olisi ollut harmitonta.

Vierailija
40/48 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipa kerrassaan selventävä vastaus. 🙄 

Otetaanpa siis uudestaan: En itse ole piilottanut paikalla oloani (koska en ole ikinä edes huomannut asetuksissa sellaista mahdollisuutta), niin mistä seuraajani voivat katsoa, olenko paikalla ja milloin olen ollut viimeksi?? Samasta paikasta olettaisin itsekin näkeväni muista saman tiedon, jotka eivät tätä ole piilottaneet.... 

Noniin. Ei tarvitse enää vastata. Löysin monen mutkan takaa asetuksen itsekin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi