Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja niin uskomaton väsymys, etten saa mitään tehtyä

Vierailija
07.12.2023 |

Toinen lapsi tulossa ja ensimmäisen kanssa ei ollut mitään tällaista. Nukun öisin 9-11h, päivällä vähintään tunnin päikkärit ja silti olen jatkuvasti niin väsynyt että oksettaa. Koitan harrastaa edes vähän liikuntaa, rauta-arvot olivat hyvät. Auttaako tähän mikään? Pikku hiljaa alkaa mielenterveys kärsimään jaksamattomuuden takia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa. Pyydä miestä touhuamaan esikoisen kanssa ja asetu itse sohvalle. Niin teon minäkin työpäivän jälkeen. Väsymys helpotti keskiraskaudessa ja loppuraskaus oli energistä aikaa. Jokainen raskaus on erilainen.

Vierailija
2/5 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varsinkin kun on tällainen vuodenaika menossa, niin väsymystä voi pitää normaalina. Kannattaa hyväksyä se ja antaa sille tilaa, ei se lopullista ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vastuuta esikoisesta miehelle. Ja muitakin hommia. Jaa ne askareet, joita sinun mielestäsi pitäisi tehdä, pieniin osiin niin että tunnet monta kertaa päivässä hyvää mieltä pienen tekemisen suorittamisesta. Ja anna tarkistaa ne rauta-arvot usein. Kyllä Se siitä! Kaikkea hyvää! 

Vierailija
4/5 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ottaa lepoa sen verran kuin pystyt. Muista D-vitamiini.

Vierailija
5/5 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan samaa. Eka raskaus oli helppo enkä juuri voinut pahoin. Tässä toisessa taas ihan kauhea alku, olin rättiväsynyt, voin pahoin heti plussasta, makasin sohvalla kun mies viihdytti esikoista. 

Semmost se. Kyllä se siitä, ei täydykään jaksaa kaikkea kun kasvattaa uutta elämää sisällään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän