Kannattaako työhaastattelussa olla pitkät hiukset kiinni vai auki?
Antaako auki olevat hiukset epäsiistin vaikutelman?
Kommentit (49)
Itse pidän kiinni (kuten aina muutoinkin), koska tällainen ristiselkään ulottuva letti on jo epäkäytännöllinenkin monessa tilanteessa. En tykkää yhtään, jos hiukset tulevat kasvoille ja mulla ei ainakaan pysy hiukset auki ollessaan selän puolella tai siististi paikoillaan korvien takana vaikka minkälaisella tökötillä koettaisi noita taltuttaa.
Ei se epäsiistiyttä nyt ole, mutta ainakin itselleni häiritsevä tekijä, jos hiukset heiluu tiellä.
En tiedä, kun en nykyään pääse niin pitkälle hakuprosessissa.
Jos haastattelija on mies --> auki
Jos haastattelija on nainen -> kiinni
Enkä edes vitsaile, vaikka mieluummin haluaisin.
Pitkät hiukset vapaana naisilla kuuluvat vain makuukamariin, ei siis bisnestapaamisiin, kertoi Saksan kielen miesopettaja Kauppakorkeakoulussa aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset vapaana naisilla kuuluvat vain makuukamariin, ei siis bisnestapaamisiin, kertoi Saksan kielen miesopettaja Kauppakorkeakoulussa aikoinaan.
..saksan pienellä tottakai...
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tissien koosta.
Ai tisseillä pääsee teille töihin? Millä meriiteillä miehet on siellä sitten?
Mä en osaa laittaa hiuksia tyylikkäästi kiinni, joten kuljen aina hiukset auki. Ei ole tullut edes mieleen, että siinä olisi jotain "epäsiistiä".
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaa laittaa hiuksia tyylikkäästi kiinni, joten kuljen aina hiukset auki. Ei ole tullut edes mieleen, että siinä olisi jotain "epäsiistiä".
Tietyissä ammateissa todellakin on.
Hiukset kiinni on asiallisempi ulkoasu. Vapaa-ajalla voi olla hiukset auki.
Vierailija kirjoitti:
Jos haastattelija on mies --> auki
Jos haastattelija on nainen -> kiinni
Enkä edes vitsaile, vaikka mieluummin haluaisin.
Sama sääntö pätee kauluspaidan kolmen ylimmän napin kanssa...
Sillä ei ole mitään väliä kunhan on siististi laitettu. Saparoita ja poninhäntää en laittaisi
Kiinni. Antaa jotenkin aktiivisemman ja terveemmän fiiliksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tissien koosta.
Älä ruoki trolleja. Ylempänä oleva on suht 14v ja hakee huomiota
Nutturat kireellä ja tiukka ilme. Koko olemuksen pitää viestittää, että metoota ja somemyrskyä on tiedossa pienimmästäkin syystä.
Kannattaa valita minut.
Riippuu kokonaisuudesta, mutta todennäköisesti kiinni on parempi. Antaa skarpimman, asiallisemman vaikutelman.
Hommaa lyhyet hiukset ja pitkä saksa niin saat paikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tissien koosta.
Osaamisella.
Aina ollut letit tai saparot, johtuuko siitä kun olen duunari ja aina työn saanut. Kerran en jaksanut edes harjata kun oli tuulinen päivä ja saavuin haastatteluun, pää oli kuin variksenpelättimellä
Laittaisin kiinni, helposti tulee tosiaan vähän epäsiisti vaikutelma.