Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako työhaastattelussa olla pitkät hiukset kiinni vai auki?

Vierailija
07.12.2023 |

Antaako auki olevat hiukset epäsiistin vaikutelman?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaipa se riippuu niiden hiusten siisteydestä?? Jos on hyväkuntoiset, puhtaat, vastaleikatut, niin miksi ne olisi auki epäsiistit? 

Vierailija
42/49 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auki. Minulla ei ole kosoaan hiukset kiinni, paitsi jos laitan ruokaa kotona. Muuten ei ikinä mitään ponnareita tai nutturoita, ajatuskin ahdistaa. Hiukseni ovat aina laitetut, kauniit ja puhtaat eli sopivat työhaastatteluunkin erinomaisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on hiukset silmillä tai muuten epäsiistit niin silloin kiinni, riippuu paljon leikkauksesta ja tyylistä

Vierailija
44/49 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt hiukset auki, mutta olen ihan aavistuksen kihartanut latvaa (että latva näyttää siistiltä, laitetulta ja kiiltävältä).

Tuskin työpaikka hiuksista jää kiinni, mutta kannattaa varmuudeksi antaa kuva puhtaista hoidetuista hiuksista, haki sitten mitä työtä tahansa.

Vierailija
45/49 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haen töihin sen näköisenä millaisena työskentelisin. Omalla alalla on suotavaa ettei hiuksia tipu sinne tänne ja pidän ne siksi kiinni, antaa siistimmän kuvan. 

T.Laitoshuoltaja

Vierailija
46/49 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaako shokkiväri päässä työllistymistä? Voiko työkkäri silloin vaatia värjäämään hiukset neutraaliksi karenssin uhalla?

Onko hiusten auki pitäminen työhaastattelussa omalla toiminnallaan työttömyyden aiheuttaminen?

Oon töissä kaupassa ja kyllä siellä on moni shokkivärjätyttyjen hiusten kanssa saanu tehdä töitä :D Olen nähnyt pinkit hiukset, siniset ja yhdellä tyypillä vihreät. Neonkeltaiset kans oli yhdellä kerran ja räikeän punaiset.  Riippuu toki työstä että jos vaikka lentoemännäksi haluaa tai johonkin pankkiin niin sitten ei ehkä hyväksytä shokkiväriä-

Monet värjää hiuksensa sillä omalla tyylillään vasta sen jälkeen kun työpaikan saanut, potkuja ei hiusten värin takia saa mutta kyllä se voi estää työpaikan saannin vaikka olisi kyse "vaan" kassatyöstä.&

Kyllä potkut voi tulla hiusvärin käytöstä, jos työssä edellytetään siistiä ja huoliteltua ulkonäköä. Meinaatko ettet lentäisi ulos esim Finnairilta tai pankista jos palkkauksen jälkeen vedät hiukset räikeän pinkiksi? saisit huomautuksen jossa käsketään pitämään hillitty ulkonäkö. Jos et tottele, työsuhteesi irtisanotaan. Se on laillista.

Vierailija
47/49 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en osaa laittaa hiuksia tyylikkäästi kiinni, joten kuljen aina hiukset auki. Ei ole tullut edes mieleen, että siinä olisi jotain "epäsiistiä". 

Tietyissä ammateissa todellakin on.

No kokiksi hakeva ei pukeudu työhaastatteluun kokin hattuun ja asuun, joten miksi pitäisi hiukset olla kiinni? Työaikana tietysti ovat, koska määräykset sanovat niin.

Vierailija
48/49 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä epäsiistiä auki olevissa hiuksissa on, jos ne on kammattu eikä takussa? 

Vierailija
49/49 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa hiuksia.

-kalju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme