Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saat kutsun Linnan Juhliin. Mikä on meriittisi?

Vierailija
07.12.2023 |

Eilen tuli katsottua taas kättelyjonoa ja siellä oli vaikka minkälaista hiihtäjää bussikuskeista lähtien. Jos sinä hypoteettisesti saisit kutsun niin millä ansiolla se tulisi (millä juontajat sinut esittelisivät koko kansalle)? Joku tänä vuonna saavutettu saavutus vai pitkän ajan projektin tulos?

Itse en ole oikein saavuttanut mitään, mutta ehkä yrittäjänä voisin säälipaikalle päästä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden sohvaperuna

Vierailija
22/29 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kutsu on tulossa seuraavan 5v sisällä. Perustelut on varmaan aika samanalaiset, kuin edeltäjilläni: "XXXXXXX työllä on ollut merkittävä vaikutus suomalaisten nuorten urheilun ja liikunnan kehittämiseen"

Jotenkin noin se todennäköisesti muotoillaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan kutsun- en mene, ei kiinnosta.Kutsukirjeen laitan kyllä seinälle kehystettynä että olisin kyllä päässyt !

Voisit ehkä saada kutsun huonoiten suomen kieltä osaavana.

Vierailija
24/29 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huippututkija. Kolme kollegaa ainakin näkyi olevan paikalla.

Vierailija
25/29 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettaja Porista.

Vierailija
26/29 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontainen ujouteni ja vaatimattomuuteni estää minua luetteloimasta tähän  ansio- ja sankaritekojani. Samat syyt estävät myös minun kutsumiseni Linnan juhliin sekä mahdollisen kutsun saapuessa menemiseni sinne hämmästeltäväksi.

Vierailija
27/29 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullankaivaja/pyrkyri

T.Jasmine

Vierailija
28/29 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden paniikkihäiriöinen. Maailma muuttuu suvaitsevammaksi ja saan tulla linnaan tärisemään omana itsenäni. 

Haha tää oli hyvä! Kyllä oikeasti pitäisin sankarina ihmistä joka kykenisi vaikeasta sosiaalisten tilanteiden pelosta/paniikkihäiriöstä huolimatta osallistumaan linnan juhliin. Itsekin kärsinyt noista (rauhoittavan avulla olisi tietty suht helppo homma mutta eipä niitä rauhoittavia enää hevillä lääkäriltä saa.) Haastattelussa itseasiassa puhuisinkin tästä suuresta vääryydestä, ja minut leimattaisiin vauvapalstalla narkkariksi. :D

Vierailija
29/29 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme