Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies halusi avointa suhdetta ja sai sellaisen

Vierailija
07.12.2023 |

Ukko valittanut ettei seksiä ole tarpeeksi ja ehdotti avointa suhdetta, jos seksin määrä ei lisäänny. En ollut aluksi mitenkään kiinnostunut asiasta, koska en kokenut seksiä millään tavalla merkitykselliseksi. Jatkuva pimpsan kinuaminen alkoi ottamaan päähän, niin sovittiin ukon kanssa että selvä, kokeillaan avointa suhdetta. Sovittiin myös, ettei mennä rakastumaan toiseen ja jokaisesta kokemuksesta pitää kertoa.

Lopputulos ei tainnut kuitenkaan olla se mitä mies halusi. Olen elokuun jälkeen harrastanut seksiä kuuden miehen kanssa ja käynyt "deitillä" (=syömässä/kahvilla tms.) yhdentoista miehen kanssa. Samaan aikaan mies käynyt deitillä yhden naisen kanssa, mutta seksiä ei ole herunut ainoaltakaan ja nyt haluaa lopettaa tämän "kokeilun". Sovittiin kuitenkin jo alussa että tämä vuosi mennään näin ja katsotaan mitä tulee. Nyt minulla ajatuksena kokeilla ensimmäisen kerran seksiä toisen naisen kanssa ja olen sopinutkin lauantaille tapaamisen. Hommassa kävin niin, että minulla on seksiä niin paljon kuin haluan sellaisten ihmisten kanssa kuin haluan ja mies tyytyy nyrkkikyllikkiin.

Siinä teille äijät, jotka haluatte avointa suhdetta. Kestäkää seuraukset! Minua ei ole kaduttanut, elämäni paras syksy!

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Lisäksi monelle miehelle avoin suhde on sitä että mies saa panna(jos siis jollain ihmeellä onnistuu saamaan) ja naisella ei saa olla seksiä muiden kanssa.

Vierailija
2/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku femme aloitteli. Vaimoni on läski lastenteon jälkeen. Ei ole välittänyt itsestään, syö ja maka. halusi avoimen suhtaan, koska seksi ei pelaa.Mutta kuinkas kävikään saa jotain luusereita sänkyynsä. Minä timmissä kunnossa oleva atleettivartaloinen urheilija poljen nättiä naisia kun tulpatonta mopoa. Nuorta, vanhempaa, mutta ei yli 35v muijia. Ihan turha taas mollata miehiä. M40.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aika lailla sana tilanne. Ollaan kolme vuotta oltu avoimessa suhteessa, nimenomaan miehen aloitteesta. Minulla on ollut useita partnereita ja tällä hetkellä kolme vakituista seksikumppania, joiden kanssa rakastelen säännöllisesti. Miehellä ollut koko aikana kaksi naista, jotka molemmat jäivät yhteen kertaan.

Nyt eniten hiertää se, että yksi vakituisistani muutti työn perässä kauemmaksi ja mies ei oikein pidä siitä, että vietän viikonloppuja hänen luonaan. Tämä samainen partneri on nyt tulossa tänne viikonlopuksi ja pyysin miestäni poistumaan kaverilleen tai mieluummin mihin vaan, että saamme rauhassa rakastella. Nyt mies mököttää ja kitisee, ettei kodistaan mihinkään halua lähteä.

Vierailija
4/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukaa mansikit pullistelemasta  hevonkukkeliin. kateellisia mies vihaajia olette.

Vierailija
5/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista viestikanavaa käytätte seksiseuran hakemiseen, ap?

Vierailija
6/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä nettiä seuran hakemiseen. Harrastusten parista, työpaikalta, perinteisesti baarista/terassilta. Yhden kerran partneri löytyi leffateatterin aulasta, kun odottelimme ovien aukeamista. Se leffa jäi silloin näkemättä.

Vierailija
7/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimessa suhteessa elävät naiset ovat taivaan lahja miehille. Ovat kokeiluhaluisia, eivät jää roikkumaan, tykkäävät seksistä ja haluavat myös antaa, 

Vierailija
8/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me keskusteltiin tästä asiasta, mutta tultiin siihen tulokseen että lopputulos ois melko varmasti just ap:n kuvaama joten jätettiin väliin. Ainakin toistaiseksi. Ehkä ennemmin otetaan joku kolmas meille seuraksi, jos aletaan kaivata vaihtelua. 

Vierailija
9/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuvaa varmasti aika hyvin monen avoimen suhteen tilaa. 

En ole koskaan ollut avoimen suhteen puolestapuhuja, enkä sellaista halua, ei onneksi halua puolisonikaan. Tiedän, että jos meillä olisi avoin suhde, minun naisystävä saisi aikalailla kenet vaan sinkkumiehen sänkyyn (nähty baareissa kuinka häntä isketään). Saisin varmasti itsekin naista, mutta jos kotona on joo tuollainen timantti niin en kyllä parempaa saisi hakemallakaan. Homma olisi ainakin minun osalta rökäletappio :D

Vierailija
10/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kimppaakin ehdotellaan kuola suupielistä valuen mutta sitten aletaankin kakoa kun nainen suostuttuaan tuomaan kaverin mukaan sänkypuuhiin tämä kaveri osoittautuu mieheksi.

Vierailija
11/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatkaa vaan suhteitanne. Kyllä me teille munaa annetaan. Just niin paljon kun haluatte.

Ihan kivaa tietää, että saa panna ilman mitään jatkovaatimuksia. Tää on todellinen win-win tilanne molemmille.

Vierailija
12/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin tehtiin niin ja tapasin ihanan ja anteliaan ukrainalaisnaisen joka tietää mitä mies haluaa. Vähintään kerran viikossa käyn hänen luona viettämässä aikaa. Joskus koko viikonlopunkin. 

Vierailija
13/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. Oikeastaan aika monta eri kanavaa. Iskuri.net poiki ainoastaan maksullisen seksin etsijöitä ja muita öklötyksiä. Itse löytänyt seuraa mm. FB:n sinkut-ryhmästä ja vaikka kerron olevani avoimessa parisuhteessa, on nämä sinkut olleet varsin ymmärtäväisiä. Tinderin kautta löytynyt yksi vakkari ja pari on löytynyt baarista ja yksi töiden kautta.

Nyt tämä naistuttavuus löytyi Tinderistä ja tavataan aluksi kahvilla ja katsotaan kuinka natsaa. Jos homma ok, niin olen varustautunut yöpymään hänen luona. Tämä on kaikkein jännittävin tapaaminen, koska en ole koskaan harrastanut seksiä naisten kanssa.

Vierailija
14/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa mies ehdotti avointa suhdetta.

Nyt se kuitenkin sitten on alkanut valittamaan, että kun minä panen parisängyssä kahden rakastajani kanssa, että hän ei saa sohvalla nukuttua ja muutenkin ei välittäisi kuunnella niitä panemisen ääniä joita tulee.

Ja siitäkin on kovin valittanut, että onko minun ihan pakko kehua rakastajilleni kuinka niillä on isommat munat kuin miehelläni ja kuinka ne kestävät paljon kauemmin.

Mies on itse päässyt yhdelle treffeille ja sekään ei mennyt kovin hyvin. Sai kuunnella jonkun feministin haukkumista miehistä ja illan lopuksi se käski miestäni vetämään käteen.

Vierailija
15/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se kuitenkin sitten on alkanut valittamaan, että kun minä panen parisängyssä kahden rakastajani kanssa, että hän ei saa sohvalla nukuttua ja muutenkin ei välittäisi kuunnella niitä panemisen ääniä joita tulee.

Ja siitäkin on kovin valittanut, että onko minun ihan pakko kehua rakastajilleni kuinka niillä on isommat munat kuin miehelläni ja kuinka ne kestävät paljon kauemmin.

Mies on itse päässyt yhdelle treffeille ja sekään ei mennyt kovin hyvin. Sai kuunnella jonkun feministin haukkumista miehistä ja illan lopuksi se käski miestäni vetämään käteen.

Kuka sullekin valitsi noinkin huonon miehen?

Vierailija
16/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Kun nainen pettää niin se on ok, koska mies on ryyppäävä sika. Mutta kun mies pettää nii appa jee, hirvee äijä, avioliiton, parisuhteen särkijä. Tälläkin palstalla kirjoittelevat sekapäiset akat. joilla on jokin asennevamma. Kannattaisi varmaan katsoa peiliin näiden femmejen viherpiiperöiden jotka ei tiedä oikeasta elämästä mitään. Mieheni on mies isolla M:ällä minä hänen vaimo. Mies on perheenpää ja kunnioitan häntä. mirka 44.

Vierailija
17/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sullekin valitsi noinkin huonon miehen?

Ihan hyvä siivoamaan, kokkaamaan ja tekemään muita miesten töitä. Seksiähän mä saankin muualta, joten ei ole valittamista.

Vierailija
18/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Ukko valittanut ettei seksiä ole tarpeeksi ja ehdotti avointa suhdetta, jos seksin määrä ei lisäänny. En ollut aluksi

> mitenkään kiinnostunut asiasta, koska en kokenut seksiä millään tavalla merkitykselliseksi. Jatkuva pimpsan

> kinuaminen alkoi ottamaan päähän, niin sovittiin ukon kanssa että selvä, kokeillaan avointa suhdetta. Sovittiin myös,

> ettei mennä rakastumaan toiseen ja jokaisesta kokemuksesta pitää kertoa.

>

> Lopputulos ei tainnut kuitenkaan olla se mitä mies halusi. Olen elokuun jälkeen harrastanut seksiä kuuden miehen

> kanssa ja käynyt "deitillä" (=syömässä/kahvilla tms.) yhdentoista miehen kanssa. Samaan aikaan mies käynyt deitillä

> yhden naisen kanssa, mutta seksiä ei ole herunut ainoaltakaan ja nyt haluaa lopettaa tämän "kokeilun". Sovittiin

> kuitenkin jo alussa että tämä vuosi mennään näin ja katsotaan mitä tulee. Nyt minulla ajatuksena kokeilla ensimmäisen

> kerran seksiä toisen naisen kanssa ja olen sopinutkin lauantaille tapaamisen. Hommassa kävin niin, että minulla on

> seksiä niin paljon kuin haluan sellaisten ihmisten kanssa kuin haluan ja mies tyytyy nyrkkikyllikkiin.

>

>Siinä teille äijät, jotka haluatte avointa suhdetta. Kestäkää seuraukset! Minua ei ole kaduttanut, elämäni paras syksy!

Tekstistä käsitän että mies oli alunpitäen tyytymätön seksin määrään.

Nainen ei kokenut seksiä merkitykselliseksi.

Lopuksi nainen kehuu seksiä olevan niin paljon kuin haluaa sellaisten ihmisten kanssa kun haluaa.

Herää kysymys miksi ihmeessä ovat yhdessä kun nainen ei ole kiinnostunut omasta miehestään vaan muista.

Vierailija
19/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskuntia on erilaisia. Eksä aikoinaan ehdotti avointa suhdetta, mikä minusta tuntui hyvin vieraalta ajatukselta. 

Vierailija
20/84 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä nettiä seuran hakemiseen. Harrastusten parista, työpaikalta, perinteisesti baarista/terassilta. Yhden kerran partneri löytyi leffateatterin aulasta, kun odottelimme ovien aukeamista. Se leffa jäi silloin näkemättä.

Asia selvä. Miten miehesi pokaa muijiaan? Ihan randomisti nussii niitä jotka antavat säälipillua?