Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa tynnyrissä elää ihmiset, joiden mielestä kuulolaite Saulin ikäisellä on jotenkin kummallista?

Vierailija
06.12.2023 |

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halosella oli niin huono näkö, että tarvi jo presidentiksi astuessaan rillit, kun taas koivisto ja ahtisaari sai rillit vasta palveluksen aikana.

Vierailija
62/64 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen ja minulla on kuulolaitteet, juurikin tuollaiset korvan takana olevat.

Lähinnä ihmettelen sitä millainen toimittaja kirjoittaa jutun tästä aiheesta ja vielä erikseen mainitsee ettei Sauli halua keskustella kuulolaitteestaan. Siis anteeksi mitä? Mistä lähtien lehtijutut esimerkiksi jonkun silmälaseista on ok? Miten toimittaja ei Saulin vastauksista tajunnut että oli virhe kysyä asiasta joka liittyy henkilökohtaiseen terveyteen eikä mitenkään työasioihin, vaan vielä kirjoitti jutun tästä? Miten tuollainen juttu hyväksytään? Sairasta.

Tasavallan presidentin terveys ei ole henkilökohtainen asia eikä mahdollisia sairauksia tule peitellä kuten Kekkosen aikana. 

Miten huono kuulo vaikuttaa työntekoon jos se on korjattu kuulolaitteella? Ei se kuitenkaan mikään dementia ole.

Vielä niille jotka kommentoi että on huomaamattomampiakin kuulolaitteita. Itselle olisi sopinut kuulolaitteet joissa on pelkästään korvanappi, niissä on vaan se ongelma että ne näyttää paljon kuulokkeilta. Ihmisillä on kynnys puhua varsinkin nuoremmalle ihmiselle jolla on kuulokkeet korvissa kun luulevat että kuuntelen musiikkia tms. Toivon että kuulolaitteen näköisillä kuulolaitteilla ei ole tätä ongelmaa. Lisäksi ne on vähän mukavammat, vaikka itse en koe minkäänlaisia kuulolaitteita varsinaisesti mukavina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukulainen on 25 v. ja hänellä on kuulolaite.

Vierailija
64/64 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en käytä tarvitsemaani kuulokojetta juuri tuon teidän asenteidenne takia. Istun seurassa sitten kuulematta mitään ja osallistumatta keskusteluun mutta ettepähän pääse irvimään, että ompa kummaa kun sillä on kuulokoje! Että ompa se ihan vammainen!

Kaverini sai kuulokojeen parikymppisenä eikä sitä ole mitenkään ihmetelty. Hanki parempaa seuraa jos niiden kanssa ei voi kuulolaitetta pitää. 

Mm. työkavereita ei voi valita. Kuten ketjustakin huomaa, joillakin on tympeitä asenteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan