EX-HAAHUT tammikuu
Hyvää alkanutta vuotta kaikille!!
Vuosi vaihtui rauhallisesti, muutama raketti ammuttiin ja syötiin ne perinteiset nakit ja ranskikset. Joulukin meni kivasti edes Teemu ei pukkia pelännyt. Lapsetkin sai onneksi vaan kohtuudella lahjoja, joku vuos kun tuntui, että lahjoja tulee aivan liikaa ja ei kotona tiedä mihinkä tuon leluvuoren kanssa joutuu.
Teemu seisoi tänään ilman tukea, ei itse sitä vaan huomannut, kun sai napattua pöydältä kaukosäätimen ja niin innoissaan tutki sitä kummallakin kädellä, että unohti ottaa tukea mistään:) Tosi tukevasti seisoo jo ilman tukeakin. Teemulla on nyt jokin äippään takertumisikä, on päiviä jolloin ei millään olis lattialla leikkimässä, jos ei itse istu vieressä. Toinen vaihtoehto on äipän sylissä, alkaa vaan poitsu painamaan jo niin paljon, ettei kauan jaksa kanniskella.
Meidän perheeseen on tulossa täydennystä maaliskuun alussa. Käytiin katsomassa kissanpentuja ja ihastuttiin tietenkin yhteen tyttöön. Muutama kuukausi pitää jaksaa odotella kissan kasvamista.
Teemu heräili päikkäreiltä, joten välipalan syöttöön.
Raapustelkaahan muutama rivi omia kuulumisianne.
T:Nette ja Teemu 10kk
Täällä vietellään viimeinkin talvista päivää, nautittu on Antin kanssa lumileikeistä, kun pihalla säälittävät pari senttiä lunta:) Mutta onneksi pulkka luistaa.
Kaikki on hyvin, Antin kanssa on nyt aika mukava vaihe meneillään, nukkuu hyvin ja touhuaa kovasti kaikenlaista. Sanoja alkaa jo olla aika lailla. Kohta taitaa heräillä päikkäreiltä, palaan asiaan myöhemmin, lähdetään miehen kanssa ulos syömään ja viedään Antti hoitoon.
Sen verran vielä, että jäi se kierukka laittamatta (mies ei sit kuitenkaan halunnut ja mulle se ratkaisu sit kuitenkin sopi. ) Olen yrittänyt jarrutella omaa mielikuvitustani ja olenkin enemmän järjissäni kuin aikoihin. Nyt loppukierto, kp kai 29..... Muutamaan otteeseen on tuntunut, että menkat alkaa jus, mutta ei vielä ole näkynyt...
Palataan
molli ja A 1 v 4kk