Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttökokemuksia allegro / allegro plus -pesuaineesta?

22.09.2007 |

Allegron käyttäjät - oletteko olleet tyytyväisiä, tuleeko puhdasta, kannattaako hankkia? Käytättekö huuhteluainetta (ohjeessa sanotaan ettei sitä tarvita) entä käytättekö sitä valkopesuainelisää? Itsellä menossa eka paketti vasta, mutta toistaiseksi olen erittäin tyytyväinen!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pyykit varmasti puhtaita mutta jotkut tahrat ei lähteneet. Huuhteluainetta olen kuitenkin käyttänyt, jäävät ilman liian koviksi mun makuun. Valkopyykkiin oon laittanut sitä valkaisuainetta mutta värillisiin en ole laittanut. Riittoisaa on allegro plus johon nyt vaihdoin siitä tavallisesta Allegrosta.

Kaikenkaikkiaan hyvä pesuaine, suosittelen käyttämään. Itsellä menossa jo neljäs laatikko..

Vierailija
2/2 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka paketti lopuillaan. Meillä ratkaisi se, että sopii kestovaippapyykillekin. Iso paketti on hyvä, ei tartte koko ajan olla ostamassa uutta ja pyykit on ihan raikkaita. Valkaisuainetta oon käyttänyt joskus oikein likaiseen pyykkiin. Huuhteluaineesta en osaa sanoa mitään kun en muutenkaan käytä sellaista.

Aluksi kun pesin ohjeen mukaan koneen pesukoneenpuhdistusaineella ja Allegrolla, tuli koneesta tosi paljon mönjää ulos vaikka kone on alle kolme vuotta vanha. Nyt nukkasihtikin on ihanan siisti kun putsaa, siellä on vaan ne nukat ja kolikot;-),ei mitään " liejua" tai limaa, mitä siellä oli aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla