Joulupöydässä vähäruokaiset närppijät ärsyttää
Ja sitten parin haarukallisen jälkeen alkaa se voivottelu kuinka ollaan niin täynnä että
Kommentit (23)
Oletko koskaan ajatellut, että elämä voisi olla mukavampaa, jos et ärsyyntyisi jatkuvasti turhista asioista? Vai tykkäätkö olla ärsyyntynyt?
Ihan kaikesta valittajat ärsyttää😇
Kuten ap...
onhan se trendikästä kannella yhtä haarukallista porkkanalaatikkoa lautasella näyttävästi. Saa siitä parit instat ja tiktokit aikaiseksi. onlyfanssinkin tarvittaessa
Mulla on refluksi ja muitakin mahaongelmia. Pystyn syömään hyvin vähän kerralla ettei laatta lennä. Anteeksi jos ärsytän.
Vierailija kirjoitti:
onhan se trendikästä kannella yhtä haarukallista porkkanalaatikkoa lautasella näyttävästi. Saa siitä parit instat ja tiktokit aikaiseksi. onlyfanssinkin tarvittaessa
Nyt kyllä kiinnostaisi tietää, mitä ihmettä oikein katselet siellä instassa, tiktokissa ja onlyfansissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on refluksi ja muitakin mahaongelmia. Pystyn syömään hyvin vähän kerralla ettei laatta lennä. Anteeksi jos ärsytän.
No älä mene kylään syömään, pysy kotona
Minulla oli syömishäiriö kun närpin ruokaa. Nyt en onneksi ole enää liian laiha.
Suomalaiset jouluruoat ovat oikeasti niin pahoja, ettei niitä kerta kaikkiaan pysty syömään kolmea päivää peräjälkeen. Itse en kata joulupöytääni noista ruoista muuta kuin joulupuuron. En yhtään ihmettele, että ihmisistä on vähemmän loukkaavaa vedota tekosyynä vatsan olevan täynnä kuin suoraan sanoa, että yök.
Tarviiko sitä kytätä muiden syömistä? Itse syön aika vähän vieraissa, allergiat ja terveydelliset ruokavaliot rajoittavat, lisäksi syön hillittyjä määriä jolloin pysyn hoikkana. Mutta huoli pois itseäni ei häiritse mättösyöjien ärsytys, siinähän ärsyyntyvät, onhan kyseessä heidän ongelmansa, ei minun.
Minua taas ärsyttää, kun pitää kahvipöydässä närppiä vieraskoreuden verholla. Oikeasti tekisi mieli mättää kaksin käsin ihan possuna ääntä kohti, mutta arvaapa tulisiko siitä sanomista!
Miten osa pystyikään provosoitumaan näin ilmiselvästä provosta.
Tekisit parempaa ruokaa, niin voisin syödäkin.
Jospa pitäisit huolen omista ruoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Seli seli. Mene spesialistille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seli seli. Mene spesialistille!
Siis miksi mun pitäisi ähmiä? Siksi että muille ähmijöille tulisi parempi olo? Ota lääkkes!
AP jatkaa vielä:
Lisäksi minua vaivaa peräsuolen laskeuma ja korttelin suurimmat peräpukamat.
AP
Ei ne vähäruokaiset närpijät automaattisesti sinua arvostele vaikka söisitkin paljon.
Minua oksettavat jätemyllyt, jotka kauhovat maistamatta ruokaa leipäläpiinsä kuin eivät olisi kuukausiin syöneet.
Jouluruoka on täyttävää.
pieniruokainen nainen
Ok