Hjallis Harkimo seurustelee reilusti nuoremman naisen kanssa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7bddad81-0382-45e4-80e4-ef67fa…
Naiset eivät voi vastustaa vanhempaa miestä.
Kommentit (902)
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä myönnetä et karismaan muka ihastutaan raha se on joka ratkaisee. Toki ei karismasta haittaa oo mutta se raha se kiinnostaa nuoria naisia. Se mahdollistaa ettei tarvi tehdä mitään Saa ostella muotivaatteita pappa maksaa
Niin tunnetteko yhtään nuorta kaunista naista, joka olisi vaikka ihastunut johonkin karismaattiseen vanhaan rekkakuskiin tai raksaukkoon. Raha houkuttelee ja julkisuus.
Elätä itse iha itse et tarvii vanhusta paneskella. Saat itse päättää ketä sänkyysi päästät
Joo ei se kuulu mutta näkyy. Kuka on itsensä julkisuuteen asettanut on myöskin kestettävä se että arvostellaan. Näin se on ketään tavallista ei tässä olla arvosteltu. Harkimo on iha itse tuonut tyttöystävänsä julkisuuteen. Jokainen saa sanoa ikäerosta oman mielipiteensä
Harkimo on oikein huomenta Suomi ohjelmaan tyttöystävänsä tuonut. Ja siellä yhdessä suhteestaan antanut haastattelua. Eikö tää oo ihan itse tehtyä. Jokainen siis saa arvostella.
Mitä hittoa ensin some sitte lehdet sitte televisio. Joka paikassa naama näkyy mutta kukaan ei saa sanoa mitään. Jos on julkisuuteen elämänsä antanut on myöskin hyvin todennäköistä että arvostellaan.
Olen pettynyt Hjallikseen. Hänen kannattaisi liikkua ikäistensä joukossa. Tuo nainen on kullankaivaja, rahan kiilto silmissä. Tämä "parisuhde" ei tule kestämään. Kun Hjallis huomaa mistä on kyse, ei ole kyse rakkaudesta. On kyse rahasta ja siitä että tuo akka saa naamansa lehtiin. Säälittävää menoa. Hjallis ei ole mikään komistus ollut koskaan, joten nuorta naista ei Hjalliksen ulkonäkö kiinnosta vaan raha ja elämän helppous, kun Hjallis maksaa.
Nainen1969
Välkky mies.
Mut toki alkaa vanhenemaan.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha on harkimon telkassa valittaa et ihmiset on ilkeitä kun puhuvat ikäerosta. Ikäero on yksi parisuhteen olennainen osa. Jos näyttää siltä et tytto on lähteny ukin kanssa niin se näyttää siltä ei voi mitään Jokainen saa sanoa mielipiteensä. Liika on liikaa ikaerossakin
Hjallis on tuplasti tämän naisen ikäinen, sitten kun nainen on 50, on Hjallis 100, mutta on todennäköisesti vaihtanut nuorempaan.
Joo ja sitku nainen on 100 vuotta Hjallis on jo 200
Ihan aikuinen nainen. Tykkää Harkimon huumorista.
Ottaakohan Teemu asiaan kantaa.
Tuo nainenhan oli jäänyt leskeksi vain 6kk ennen Hjallista. Ei oikein vakuuta.
Nainen on saattohoitaja. Hoitaa hjallisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainenhan oli jäänyt leskeksi vain 6kk ennen Hjallista. Ei oikein vakuuta.
Tätä on osannut aiemmin huomioida ollenkaan. Nyt minäkin paheksun suhdetta. Hjalliksen täytyy olla todella sokeasti rakastunut.
Ohhoh, Pajari ja Harkimo olivat yhdessä jo kauan ennen kuin Pajarin aviomies menehtyi:
Harkimo podcastissa: "Korona-aikaan oltiin vain Sipoossa. Elettiin siinä kuplassa. Nytkin siellä on meidän oma maailma, ja voidaan tehdä siellä mitä vaan." https://www.is.fi/viihde/art-2000010517369.html
Kuinka monta vuotta siis jo seurustelleet? Yli neljä?
Pajarin aviomies kuoli vuosi sitten eli kesäkuussa 2023.
Vierailija kirjoitti:
Olen pettynyt Hjallikseen. Hänen kannattaisi liikkua ikäistensä joukossa. Tuo nainen on kullankaivaja, rahan kiilto silmissä. Tämä "parisuhde" ei tule kestämään. Kun Hjallis huomaa mistä on kyse, ei ole kyse rakkaudesta. On kyse rahasta ja siitä että tuo akka saa naamansa lehtiin. Säälittävää menoa. Hjallis ei ole mikään komistus ollut koskaan, joten nuorta naista ei Hjalliksen ulkonäkö kiinnosta vaan raha ja elämän helppous, kun Hjallis maksaa.
Nainen1969
Ei kai Hjallis tyhmä ole, kun on liikemiehenä joskus aikoinaan menestynyt ja nyt loppuiäksi hyvät tulot. Turha sääliä tuhlata hänen tekemiensä liike-, ym. toimien takia.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, Pajari ja Harkimo olivat yhdessä jo kauan ennen kuin Pajarin aviomies menehtyi:
Harkimo podcastissa: "Korona-aikaan oltiin vain Sipoossa. Elettiin siinä kuplassa. Nytkin siellä on meidän oma maailma, ja voidaan tehdä siellä mitä vaan." https://www.is.fi/viihde/art-2000010517369.html
Kuinka monta vuotta siis jo seurustelleet? Yli neljä?
Pajarin aviomies kuoli vuosi sitten eli kesäkuussa 2023.
Mahtaakohan podcast-jakso häipyä kun tajuavat, mitä tuli tunnustettua, vai olikohan tarkoituskin olla nyt avoin ja rehellinen...? Herättää kyllä aika paljon kysymyksiä tämä, että suhde on alkanut naisen sairaan aviomiehen ollessa vielä erittäin elossa.
Eli aiemmin taisi salaa seurustella naimisissa olevan reilusti nuoremman naisen kanssa, mutta ehkä nyt reilusti reilusti nuoremman lesken kanssa.
Juuri näin.. Ei kuulu kellekään...Itseäni ei kiinnosta tuntemattomien eikä julkkisten elämä, kun en ole missään heidän kanssa tekemisissä.. Enkä sittenkään halua panetella ja sorkkia muiden elämää.. Ikävä kyllä Suomessa on vaan harmillisen paljon sivistymättömiä. 👍