Hjallis Harkimo seurustelee reilusti nuoremman naisen kanssa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7bddad81-0382-45e4-80e4-ef67fa…
Naiset eivät voi vastustaa vanhempaa miestä.
Kommentit (902)
Vihreä oksa jne. Tai sitten joku daddy-fetissi tai mt-ongelma. Muuta selitystä en näe. Hyvännäköinen mimmi, joka voisi valita myös ikäisensä varakkaan miehen. Luultavasti tässä on takana vain kuuluisuuden kaipuu ja mahdollinen pääsy linnaan ensimmäiseksi naiseksi.
Koko juttu voi olla myös julkisuustemppu. Moni ihminen nimittäin hyötyy tästä.
Luulen että tämä on Hjallikselta vain julkisuustemppu. Saa ehkä jonkin äänen tämän takia, mutta menettää myös. En ollut ajatellutkaan äänestää Hjallista ja nyt vielä vähemmän. Mun mielestä mautonta tällainen! Ja vaikka olisikin pari, niin olisi nyt vielä pysynyt pois julkisuudesta, olisi antanut enemmän uskottavuutta.
Ajatelkaa vaikka Jenni Haukiota... Ei hän halunnut tarkoituksella julkisuuteen, ei sitä suhdetta levitelty. Kyllä Saulista ja Jennistä heti näki että on rakkausliitto.
Hjalliksen suhteen en usko yhtään mihinkään. Hjallis näytti ihastuneelta, mutta tuo nainen EI. Ovatko yhdessäkään enää vaalien aikaan? Epäilen.
Joku kirjoitti että Matti Vanhanenkin paremman näköinen. Se on totta! Ja uskottavamman.
Näittekö Marko Ahtisaaren? Hänelläkin uusi suhde, mutta samanikäiseen hyvännäköiseen naiseen. Se on normaalia se.
Hjallis ei saa vierelleen omanikäistä normaalia naista. He ovat liian viisaita.
Kohta sitten taas vauva kuvioihin ja sen jälkeen ero.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tämä on Hjallikselta vain julkisuustemppu. Saa ehkä jonkin äänen tämän takia, mutta menettää myös. En ollut ajatellutkaan äänestää Hjallista ja nyt vielä vähemmän. Mun mielestä mautonta tällainen! Ja vaikka olisikin pari, niin olisi nyt vielä pysynyt pois julkisuudesta, olisi antanut enemmän uskottavuutta.
Ajatelkaa vaikka Jenni Haukiota... Ei hän halunnut tarkoituksella julkisuuteen, ei sitä suhdetta levitelty. Kyllä Saulista ja Jennistä heti näki että on rakkausliitto.
Hjalliksen suhteen en usko yhtään mihinkään. Hjallis näytti ihastuneelta, mutta tuo nainen EI. Ovatko yhdessäkään enää vaalien aikaan? Epäilen.
Joku kirjoitti että Matti Vanhanenkin paremman näköinen. Se on totta! Ja uskottavamman.
Näittekö Marko Ahtisaaren? Hänelläkin uusi suhde, mutta samanikäiseen hyvännäköiseen naiseen. Se on normaalia se.
Hjallis ei saa vierelleen omanikäistä normaalia n
Matti Vanhanen vaikuttaa aika kuivakalta ja luulen, että Hjallis on mukavampaa seuraa. Toisekseen Hjalliksella on kyllä ollut aina ihan normaaleja naisia, joten antaa nyt nauttia vähän nuoremmastakin. Tuskin on mitään loppelämän suhdetta edes enää etsimässä.
Mua nauratti kun näin tän kaksikon linnan juhlissa. :D Oikeasti, vanha patu ja gold digger nainen, miten naurettavan näköistä. Vielä naurettavampaa tästä tekee aina näiden pariskuntien teennäisyys: mukamas "rakastetaan" ja "arvostetaan" toista, vaikka kaikki näkee, että kyseessä on vain liikejärjestely. Mies saa sen edustusvaimon, joka ei välitä muusta kuin rahasta, ja nainen saa rahansa. Eikä siinä mitään, kukin tavallaan, mutta olkaa nyt rehellisiä edes itsellenne. :D Tuon muijan edellinen mieshän kuoli kesällä. Ei sitten kauaa kestänyt päästä yli siitä, kun piti hankkia jo uusi elättäjä. Sitten kohta saadaan lukea naistenlehdistä niitä tekopyhiä haastatteluja, missä nainen toteaa seuraavanlaisia kliseitä: "En edes etukäteen tiennyt, kuka Hjallis oli, en ollut koskaan kuullutkaan hänestä" ja "Ihastuin Hjalliksessa hänen määrätietoisuuteensa ja sydämensä hyvyyteen". Joskus mietin, miten nää naiset pystyy elämään itsensä kanssa. Onko kaikki raha oikeasti tuon arvoista? :D
Yööökkkkk...... Meni mun ääni hjallikselta. Ps. Käytti sanaa SE morsiamestaan haastattelussa. 🤣
Nyt on Hjalliksen vuoro tulla kupatuksi.
T.Skäbä
Jos hänet olisi esitelty omalla nimellään Jasmine Muhammadi, olisiko ollut samaa hypetystä?
Vierailija kirjoitti:
se sanotaan esim koirasta
Tai nykyään koira tai lemmikki yleensä eläin on hän ,niinkuin pitäisi sivistyneen sanoa ihmisestä. SE on tavara.
Vierailija kirjoitti:
Noloämmä. Pysyisivät edes pois julkisuudesta.
Suurin osa naisten miesvalinnoista on noloja eikä kestä tarkempaa tarkastelua. Mustien rumien persaukisten miesten perässä juoksee nuoret naiset. Se vasta noloa on. Tolla ukolla on edes rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Hjalliksen vuoro tulla kupatuksi.
T.Skäbä
Jollelle jää luu käteen, kun äitipuoli pumppaa mehut.
Viesti poistettu jossa lukee Jasminen tyttönimi ja että missä syntynyt ja opiskellut jne. Miksi?
Noloa tämä Hjalliksen käyttäytyminen. Ei ymmärrä arvokasta käyttäytymistä! Vrt Sauli ja Jenni!
Siis aiempi seiskakymppinen kuoli sydänkohtaukseen ja vaihtoi lennossa toiseen samanikäiseen. Mahtaako mies olla polttohaudattu. Itseäni ainakin kovasti pelottaisi tuollainen nainen.
Ei kuulu mulle. Itsekin rakastuin 6kk leskenä oltuani. Rakkaus ei kysy kelloa eikä ikää.
Hupaisa pariskunta. Yksikään kypsempi nainen ei kyllä kestäisi Hjallista. Itse ei jaksaisi kuunnella sitä narinaa minuuttiakaan. Nuorilla naisilla on elämää tuhlattavana 😂.
Jos tämä on osa Hjalliksen presidenttikampanjaa, niin metsään meni. En koskaan äänestäisi miestä presidentiksi, jos hän tuo nuoren bimbon näytille arvokkaaseen juhlaan.
Hjalliksen naismaku on pitkät, hoikat nuoret naiset, jotka yleensä eivät ole edes tyhmiä. Mutta nyt on ukko jo yli 70 vee, kaljamaha, pullonkaulahartiat ja harmaa leuaton naama. Hyrrr....millainen onkaan alastomana...
Mutta Hjallis on supliikkimies ja on saanut ainakin edelliset naiset rakastumaan juuri tuolla supliikilla, itsevarmuudella ja Hjallis on älykäs (olen tavannut) ja toki myös rahalla. Mutta nyt mitkään taidot ei kyllä vie ikääntyneen miehen olemusta pois.
Oiskohan vaan pressan oltava varattu, en nää muuta syytä.