Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hjallis Harkimo seurustelee reilusti nuoremman naisen kanssa

Vierailija
06.12.2023 |

Kommentit (902)

Vierailija
561/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan mitä merikukka sanoi haastattelussa linnan juhlissa kun oli siellä hjalliksen kanssa. Liian hlökohtaista ilmoittaa sellasta. Miten nyt tää pajari, oliko samat aikeet?

Muistaako muut tuon merikukan sanomisen?

Vierailija
562/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Jasmin ollut vasta 20 wee tuolloin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIkä on kun nämä naiset ei opi mitään? He EI TULE perimään miljonäärivanhusta. Vaimo EI PERI. Saa korkeintaan lesken asumisoikeuden jos pystyy velat maksamaan siitä mitä ei pysty. Muuten se menee myyntiin.

Lapset perii isän, et sinä, nainen nro 20.

Tarkistapa faktasi. Jos avioehtoa ei ole, leskellä on oikeus puoleen parin yhteenlasketusta omaisuudesta. Lapset perivät sen toisen puolikkaan. 

Vierailija
564/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kuitenkin melko pitkään tämän Pajarin kanssa, jos kihlautuivat jo 2008.

Eli on jo 20-vuotiaana kihlautunut vanhan ukon kanssa. Hyvin vahvat isäkompleksi-vibat tässä. 

Musta leski

Vierailija
565/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 45v sinkkunaisena mietin, tarvitseeko minua enää kukaan mies. Kun kaikki ottaisivat heti nuoren jos saisivat. 

Vierailija
566/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIkä on kun nämä naiset ei opi mitään? He EI TULE perimään miljonäärivanhusta. Vaimo EI PERI. Saa korkeintaan lesken asumisoikeuden jos pystyy velat maksamaan siitä mitä ei pysty. Muuten se menee myyntiin.

Tarkistapa faktasi. Jos avioehtoa ei ole, leskellä on oikeus puoleen parin yhteenlasketusta omaisuudesta. Lapset perivät sen toisen puolikkaan. 

Korjaan, itse asiassa avioehtokaan ei vaikuta asiaan, koska se suojaa omaisuutta vain erotilanteessa. 

Vierailija
567/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi ymmärtää näitä. Mutta jos ovat onnellisia noin niin mikäs siinä sitten. 

Et voi ymmärtää normaaleja heteromiehiä?

En jotenkin yllättynyt.

Vierailija
568/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Jasmine on kuitenkin aikuinen 35-vuotias nainen (toisin kuin vaikka Dannyn teinityttöystävä)

Eikai Hjallis nyt mikään dementoitunut huijattava vanhus vielä ole. Molemmat tietävät mitä tekevät, joten antaa mennä vaan. 

Vierailija
569/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jallis nakuttelee uutta muijaa ahkerasti

No ainakin itse nakuttelisin...somea.

Vierailija
570/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaanko kypsempiä naisia enää mihinkään? Olin jo ennen tätä uutista masentunut. 

Jotenkin tämä Renny Danny Hjallis suuntaus osoittaa että nainen ei olisi ilman ulkonäköä ja nuoruutta mitään. 

Vierailija
571/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikä tässä kuviossa mua eniten häiritsee, on tuo Jasminen miesvainaa 69v. ja  varsin lyhyt aika, joka miehen kuolemasta on kulunut. Harri Pajari kuoli sydänkohtaukseen 29.6.2023. Eli hautajaiset on täytynyt olla heinä-elokuussa. Ja nyt 6.12. on jo vakiintuneessa parisuhteessa toisen vanhan miehen kanssa. Hyvä kun ehditty vasta perunkirjoitus tehdä ja pesä selvittää ja sureva leski on jo uudessa suhteessa 70 vuotiaan vanhuksen kanssa. 

Älä anna heidän ihmissuhde asioidensa häiritä itseäsi, sillä ko asiathan eivät kuulu sulle millään lailla!

Vierailija
572/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 45v sinkkunaisena mietin, tarvitseeko minua enää kukaan mies. Kun kaikki ottaisivat heti nuoren jos saisivat. 

Näin 42-vuotiaana vuosia yksin eläneenä miehenä mietin, että tykkäätkö imeä penistä ja annatko persettä.

Jos vastaat ei, niin ihmetteleppä sitten edelleen, miksi miehiä kiinnostaa nuoremmat naiset.

Eikä se ikäkään niinkään. Vaan enemmänkin kaikenlainen ahdasmielisyys ja seksuaalinen estyneisyys ja sarjadeittailuhuoraaminen ei kiinnosta ketään miestä

Vierailija
573/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaan, itse asiassa avioehtokaan ei vaikuta asiaan, koska se suojaa omaisuutta vain erotilanteessa. 

No on se voimassa myös kuoleman varalta. Sehän riippuu mitä siihen avioehtoon laitetaan. 

Vierailija
574/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitaanko kypsempiä naisia enää mihinkään? Olin jo ennen tätä uutista masentunut. 

Jotenkin tämä Renny Danny Hjallis suuntaus osoittaa että nainen ei olisi ilman ulkonäköä ja nuoruutta mitään. 

Kuulea nyt, jotain itsearvostusta peliin! Tarvitaanko ME naiset muka jotain Dannyja, Hjalliksia ja Rennyjä elämäämme? On muunkinlaisia miehiä, ja jollei, niin mielummin olen yksin, pärjään hyvin. Tutkimusten mukaan naiset ovat onnellisimmillaan ja elävät vanhemmiksi yksinään, itsenäisenä, ilman passattavia miehiä. Nauti elämästä! 

Vierailija
575/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä tässä kuviossa mua eniten häiritsee, on tuo Jasminen miesvainaa 69v. ja  varsin lyhyt aika, joka miehen kuolemasta on kulunut. Harri Pajari kuoli sydänkohtaukseen 29.6.2023. Eli hautajaiset on täytynyt olla heinä-elokuussa. Ja nyt 6.12. on jo vakiintuneessa parisuhteessa toisen vanhan miehen kanssa. Hyvä kun ehditty vasta perunkirjoitus tehdä ja pesä selvittää ja sureva leski on jo uudessa suhteessa 70 vuotiaan vanhuksen kanssa. 

Älä anna heidän ihmissuhde asioidensa häiritä itseäsi, sillä ko asiathan eivät kuulu sulle millään lailla!

Suomalainen keskustelukulttuuri= Jutellaan toisten asioista, eli juoruillaan muiden elämästä.

Vierailija
576/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää. Mutta bisnesmiehenä Hjallis ymmärtänee, että kyse on bisnessuhteesta. Jasmine päässyt valokeilaan ja voi näin edistää omia pyrkimyksiään. Epäilemättä hänellä niitä on. Juontohommat ainakin kiinnostaneet. Kun julkisuutta on saatu tarpeeksi, niin Hjallis siirretään syrjään. Ellei Hjallis keksi jotakin muuta annettavaa. Raha toimii motivaattorina joillekin. No tunteehan Hjallis myös kaikki silmäätekevät. Pian tämä Jasminekin. Ja Harkimo saa palkinnoksi p*llua. 

Vierailija
577/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö hän menehtynyt pitkälliseen sairauteen. 

Ottamatta kantaa tähän nimenomaiseen tapaukseen, vanhemmalle herralle voi käydä fysiikan päälle pitää nuori nainen tyytyväisenä makuuhuoneessa.

Vierailija
578/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö hän menehtynyt pitkälliseen sairauteen. 

En saa laitettua linkkiä uutiseen, mutta aurinorannikon uutissivusto Fuengirola.fi uutisoi Pajarin kuolleen äkilliseen sairaskohtaukseen. Lieneekö sitten kärsinyt sydänvaivoista jo pidempäänkin. Sydänkohtaukseen mainittiin jossai toisessa uutisessa kuolinsyyksi.

Vierailija
579/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään hän oli yhdessä sen edellisen papan kanssa. Kyllä siinä jotain rakkautta on täytynyt olla. 

Vierailija
580/902 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjalliksella on oikesti ihanat silmät, älyä löytyy, mutta ei kiitos muuten.