Olen Mensan jäsen eli Nero - miksi se harmittaa sinua?
Kommentit (30)
Ketäpä se haittaisi? Sitäpaitsi olen mäkin mensan jäsen mutten koe itseäni mitenkään erityisen neroksi.
Sinuna huolestuisin enemmän pakkomielteestäsi.
Miksi teet joka päivä tämän saman aloituksen?
Milloin pölijä on muuttunut neroksi?
Mitä eroa on älykkäällä ja viisaalla ? Älykäs ehkä selviää tilanteista, joihin viisas ei koskaan joudu. Looginen päättelykyky ei johda mihinkään, jos ei ole esim. sosiaalista älyä.
Miksi harmittaisi? ÄO:ni on minulla kuitenkin sinua parempi.
Joo mut mä saan kaikki mimmit. T. Kohtelias kirvesmies
Harmittaa vain oma hitauteni. Olen testannut kaikkia Mensan ennakkotestejä ja ratkaissut kaikki ongelmat, mutta nopeuskilpailuun minusta ei ole. Olen täyttänyt lukemattomia sanaristikoita yhdellä istuimella. Olen tehnyt monia keksintöjä. En ymmärrä, miksi nopeus on tekijä älykkyyden ja tyhmyyden välillä. Siis olen tyhmä, vaikka ei minulta ideat puutu.
En ole mensan jäsen, en halua maksaa jäsenmaksua.
Minua harmittaa se, kun sinä sen jäsenmaksun maksat, kun sen olisi voinut lahjoittaa vaikka eläinyhdistyksille järkevään loputulokseen. Voitko ystävällisesti lahjoittaa johonkin järkevään saman summan?
142iq
Joo, totta kai. Sehän on jo sanomattakin selvää että kaikki älyköt kokoontuu säännöllisesti mammapalstalle kehumaan omaa nerouttaan.
En arvosta äitinsä murhaajia, oi keisari.
Olen itsekkin penskan jäsen.
T: Persu
Ei harmita. Ihan hauskaa, että älyköillä ei ole parempaa tekemistä kuin olla täällä palstalla.
Sä oot Nero. Mä oon Patti. Liittoudutaax?
T. Meidän lapset vihaa jo meitä.
Suomessa on yli 50.000 ihmistä, joiden ÅO on riittävä Mensan jäsenyyteen.
Eli et taida onnistua erottautumaan "nerona".
Olet varmaan se sama, jonka puoliso on "toimitusjohtaja" :DDDDDDDDDDD
Eipä kyllä käytännössä näy sulla mitenkään, jos tämä paikka on se johon näet tarpeelliseksi fleksata.