miksi et ole ostanut vielä laadukasta robotti-imuria?
Ostin kaksi viikkoa sitten laadukkaan mallin joka myös luutuaa. Äimänkäkenä katselen miten hyvin siivoaa, en voisi elää enää ilman. Kannustan todellakin hankkimaan, vaikka maksaakin 800-1200e. Huomaa, markkinajohtajien tuotteet parhaita.
toivon että keskusteluun osallistuu henkilöt, joilla on varaa hankintaan, vaikkei sitä vielä ole. Mikä saisi sinut luopumaan vanhasta ja helpottamaan elämääsi? vaikka imuri pitäisi nostaa portaat ylös, niin kai se silti on pienempi vaiva kun kannella vanhaa imuria?
Kommentit (79)
Se ei mahdu toisen sohvani alle, jonne koirankarvat tykkäävät pesiä
Black cock friday tarjouksesta ostettiin 1100€ robotti ja on hyvä kyllä.
Minulla on hyvä kotiropotti joka siivoaa-tiskaa-tekee sapuskat-vie roskat-käy kaupassa-ja vielä antaapi pillua tarvittaessa vonka juuri vaihdoin nuorempaan malliin kun vanha alkoi oikuttelemaan ja sitä piti potkia ja maanitella että lähtis toimiin, se oli joku kotimainen malli tais olla v-oosu merkiltään mutta nyt on aito filipiinilainen tuote. On muuten ketterä ja aikaan saava malli sekä vähä ruokainen edelliseen ryhävalaaseen verrattuna. Kannattaa muidenki harkita ennenkuin vanha menettää markkina arvonsa ja ettei jää nurkkiin maleksimaan.
-mies 69 ja puoli
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvä kotiropotti joka siivoaa-tiskaa-tekee sapuskat-vie roskat-käy kaupassa-ja vielä antaapi pillua tarvittaessa vonka juuri vaihdoin nuorempaan malliin kun vanha alkoi oikuttelemaan ja sitä piti potkia ja maanitella että lähtis toimiin, se oli joku kotimainen malli tais olla v-oosu merkiltään mutta nyt on aito filipiinilainen tuote. On muuten ketterä ja aikaan saava malli sekä vähä ruokainen edelliseen ryhävalaaseen verrattuna. Kannattaa muidenki harkita ennenkuin vanha menettää markkina arvonsa ja ettei jää nurkkiin maleksimaan.
-mies 69 ja puoli
Juuri näin, minäkin vaihdoin
t. Jussi joka ei puuta nus-.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdesta syystä.
1. Meillä on koira.
2. En itsekään jaksaisi kuunnella jatkuvaa pörinää. Kun itse imuroi, homma on ohi alle puolessa tunnissa.
Meillä on kaksi koiraa ja kissa ja silti robotti-imuri imuroi aina kun olemme poissa kotoa. Robotti-imurin kameran kautta voimme myös katsoa että koirilla kaikki hyvin työpäivän aikana.
En usko että koira nauttisi imurin äänestä yhtään sen enempää kuin minäkään.
Eivät korvaansa lotkauta kun imuri ajelee sen huoneen missä nukkuvat päivisin. Olen sen kamerasta todennut. Yhden huoneen ajo kestää noin 8min.
Evvk. Kaikilla ei ole töissään mahdollisuutta tuijotella jotain imuria kotona.
sillä ei oo pildeä. siivojat on parempia siinä mielessä
Vierailija kirjoitti:
-mies 69 ja puoli
On hyvä että löytyi ulko maalainen malli koska luulen ettet saanut selvää koti maisen käyttö ohjeista 😙
Vierailija kirjoitti:
-mies 69 ja puoli
Täytyy pitää mielessä kun toi vanha on jo alkanut pitää hirveää melua eikä tahdo lähteä toimimaan ilma että "tutkaan" paukuttai paria kertaa.
Kun saisi jollakin ihmeen konstilla lattiat pysymään siisteinä laturinpiuhoista, sukista, koiran leluista, läppärilaukuista, koulurepuista ym. että se imuri pystyisi oikeasti imuroimaankin täällä ilman että se on koko ajan jumissa jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdesta syystä.
1. Meillä on koira.
2. En itsekään jaksaisi kuunnella jatkuvaa pörinää. Kun itse imuroi, homma on ohi alle puolessa tunnissa.
Meillä on kaksi koiraa ja kissa ja silti robotti-imuri imuroi aina kun olemme poissa kotoa. Robotti-imurin kameran kautta voimme myös katsoa että koirilla kaikki hyvin työpäivän aikana.
En usko että koira nauttisi imurin äänestä yhtään sen enempää kuin minäkään.
Eivät korvaansa lotkauta kun imuri ajelee sen huoneen missä nukkuvat päivisin. Olen sen kamerasta todennut. Yhden huoneen ajo kestää noin 8min.
Evvk. Kaikilla ei ole töissään mahdollisuutta tuijotella jotain imuria kotona.
Onneksi ei ole niin surkeaa työpaikkaa kaikilla.
Nykyinen imuri on vielä oikein kelvollinen, enkä osta uutta ennen kuin vanha on loppuun käytetty. Sitten voin edes harkita robotti-imuria, tosin kolmion imurointi sujuu nopsaan perinteiselläkin imurilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mies 69 ja puoli
On hyvä että löytyi ulko maalainen malli koska luulen ettet saanut selvää koti maisen käyttö ohjeista 😙
Se ohjeet olikin laatinut joku naistenlehden toimittaja!
Vierailija kirjoitti:
Kun saisi jollakin ihmeen konstilla lattiat pysymään siisteinä laturinpiuhoista, sukista, koiran leluista, läppärilaukuista, koulurepuista ym. että se imuri pystyisi oikeasti imuroimaankin täällä ilman että se on koko ajan jumissa jossain.
Meillä on uusi Roborock malli joka osaa kameran ja tekoälyn avulla vältellä johdot, lelut ja lemmikkien mahdolliset jätökset. Ei ole kertaakaan jäänyt jumiin vuoden aikana ja kissan oksentama karvapallokin oli kierretty ja merkattu karttaan.
Pitäisi kuitenkin imuroida itsekin niin samalla sitten imuroin kaiken.
Ei taida robotti vielä imuroida rappusia, tai siirtää pöytiä ja tuoleja pois tieltä. Eikä muutenkaan kaikkia nurkkia.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kuitenkin imuroida itsekin niin samalla sitten imuroin kaiken.
Ei taida robotti vielä imuroida rappusia, tai siirtää pöytiä ja tuoleja pois tieltä. Eikä muutenkaan kaikkia nurkkia.
Ei tietenkään, mutta vähentävät huomattavasti pölyn määrää ja siten siivoustarvetta.
Ostin tuollaisen "laadukkaan" ja ei se kovin hyvin selvinnyt hapsumatoista ja johdoista. Käydessään se piti ärsyttävää meteliä. Lisäksi se vaati melkosesti räpeltämistä. Harjaa saai puhdistella ja pölytilaa ravistella tyhjäksi jo lyhyehkön imuroinnin jälkeen. Muutaman vuoden jälkeen piti ensin vaihtaa akku, sitten imurin moottori - ja jouduin vaihtamaan akun. Sitten toisen puolen pyörä lakkasi pyörimästä => SER.
Mulla roborock mutta se on 6.Ikääntynyt mutta ei vielä syytä vaihtaa. On myös Miele ja varsi-imuri. Kaikkia tarvitaan. Ollaan eläintalous.
"Onneksi ei ole niin surkeaa työpaikkaa kaikilla."
Juu, onneksi tosiaan kaikkien työpaikat eivät ole suojatyöpaikkoja, joissa vain ollaan tekevinään töitä.
Mulla on ollut kahdensadaneuron robottiimuri nyt vuoden moppaa ja imuroi hyvin.
Aina ihmettelen että mistä se löytääkin jatkuvasti pölyä.
Uuden ostan kun tuo kuolee.