Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi et ole ostanut vielä laadukasta robotti-imuria?

Vierailija
06.12.2023 |

Ostin kaksi viikkoa sitten laadukkaan mallin joka myös luutuaa. Äimänkäkenä katselen miten hyvin siivoaa, en voisi elää enää ilman. Kannustan todellakin hankkimaan, vaikka maksaakin 800-1200e. Huomaa, markkinajohtajien tuotteet parhaita. 

toivon että keskusteluun osallistuu henkilöt, joilla on varaa hankintaan, vaikkei sitä vielä ole. Mikä saisi sinut luopumaan vanhasta ja helpottamaan elämääsi? vaikka imuri pitäisi nostaa portaat ylös, niin kai se silti on pienempi vaiva kun kannella vanhaa imuria?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tuollaisen "laadukkaan" ja ei se kovin hyvin selvinnyt hapsumatoista ja johdoista. Käydessään se piti ärsyttävää meteliä. Lisäksi se vaati melkosesti räpeltämistä. Harjaa saai puhdistella ja pölytilaa ravistella tyhjäksi jo lyhyehkön imuroinnin jälkeen. Muutaman vuoden jälkeen piti ensin vaihtaa akku, sitten imurin moottori - ja  jouduin vaihtamaan akun. Sitten toisen puolen pyörä lakkasi pyörimästä => SER.

No etpä kovin laadukasta ostanut. Meillä on sama robo ajellut kolme vuotta ja edelleen jaksaa imuroida koko kämpän yhdellä kertaa. Vikoja ei ole ollut. Neato on semmoinen merkki mitä kannattaa vältää.

Vierailija
62/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaimo.

Mulla on mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onneksi ei ole niin surkeaa työpaikkaa kaikilla."

Juu, onneksi tosiaan kaikkien työpaikat eivät ole suojatyöpaikkoja, joissa vain ollaan tekevinään töitä. 

Pomo on ollut työpanokseeni tyytyväinen, sen on sanonut henkilökohtaisesti ja palkankorotusten muodossa.

Vierailija
64/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti imurit eivät ota nurkkia, mä imuroin mieluummin ite joka toinen päivä niin tulee kunnolla siivottua. Pyyhin myös lattiat ja pölyt. Siitepölyaikaan en pidä mattoja vaan pyyhin joka päivä lattiat ja pölyt tietysti.  Robotti imuri on turha kapistus jolla ei mitään tee jos on tarkka siivooja. 

Vierailija
65/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiuduin eroon pölypussittomasta normaalista imurista kroonisten selkävaivojen takia. Tuli imuroitua aivan liian harvoin, kun se oli yhtä tuskaa sen aikana ja kolme päivää sen jälkeen. Ostin Mielen varsi-imurin, jossa on kaksi akkua eli toisen ollessa töissä toinen latautuu. Vielä hankin Mielen robotti-imurin. Laitteissa on 5 vuoden takuu ja niitä pystyy huoltomies korjaamaan. Laatu maksaa ja täältä pesee!

Vierailija
66/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robotti imurit eivät ota nurkkia, mä imuroin mieluummin ite joka toinen päivä niin tulee kunnolla siivottua. Pyyhin myös lattiat ja pölyt. Siitepölyaikaan en pidä mattoja vaan pyyhin joka päivä lattiat ja pölyt tietysti.  Robotti imuri on turha kapistus jolla ei mitään tee jos on tarkka siivooja. 

Meillä robotti ottaa myös nurkista ja listojen vierestä kun siinä on semmoinen pitkä pyörivä harjas. Vähentää paljon pölyn määrää.

Vierailija
67/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaimo.

Niin on mun miehelläkin. Mistä mä sellaisen saisin kans🤔😔

Vierailija
68/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin vain matot ja pyyhin mikrokuidulla muut pinnat, joten paria mattoa varten ei kannata imuria hankkia. Sohvat ja myös verhot eivät mistään roboteista tykkää.

Vierailija
69/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun saisi jollakin ihmeen konstilla lattiat pysymään siisteinä laturinpiuhoista, sukista, koiran leluista, läppärilaukuista, koulurepuista ym. että se imuri pystyisi oikeasti imuroimaankin täällä ilman että se on koko ajan jumissa jossain.

Meillä on uusi Roborock malli joka osaa kameran ja tekoälyn avulla vältellä johdot, lelut ja lemmikkien mahdolliset jätökset. Ei ole kertaakaan jäänyt jumiin vuoden aikana ja kissan oksentama karvapallokin oli kierretty ja merkattu karttaan.

Mahtaa se lattia olla paskainen niiden romujen alla.🤮

Vierailija
70/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroinnissa pahin on imurin ääni. Olen hankkinut mahdollisimman hiljaisen imurin ja kuuntelen musiikkia samalla. 

Asunnossa on pinta-alaa alle 60 neliötä ja joka tapauksessa tarvitsisi jotain, millä saa sohvan ja muut pehmustetut kalusteet imuroitua. Tästä syystä en ole hankkinut varsi-imuriakaan. 

Vierailija
71/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun saisi jollakin ihmeen konstilla lattiat pysymään siisteinä laturinpiuhoista, sukista, koiran leluista, läppärilaukuista, koulurepuista ym. että se imuri pystyisi oikeasti imuroimaankin täällä ilman että se on koko ajan jumissa jossain.

Meillä on uusi Roborock malli joka osaa kameran ja tekoälyn avulla vältellä johdot, lelut ja lemmikkien mahdolliset jätökset. Ei ole kertaakaan jäänyt jumiin vuoden aikana ja kissan oksentama karvapallokin oli kierretty ja merkattu karttaan.

Mahtaa se lattia olla paskainen niiden romujen alla.🤮

Ei ole, satunnaisesti on leluja ja johtoja lattialla.

Vierailija
72/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imuroinnissa pahin on imurin ääni. Olen hankkinut mahdollisimman hiljaisen imurin ja kuuntelen musiikkia samalla. 

Asunnossa on pinta-alaa alle 60 neliötä ja joka tapauksessa tarvitsisi jotain, millä saa sohvan ja muut pehmustetut kalusteet imuroitua. Tästä syystä en ole hankkinut varsi-imuriakaan. 

Mun dysonin varsi-imurissa on kyllä läjä erilaisia suulakkeita mukana, niin sohvat ja muut kalusteet saa imuroitua. Yläpölyt katon rajasta myös helppo sillä hurauttaa pois ilman tuoleille kiipelyä.

Paras ostos pitkään aikaan. 

Vierailija
73/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras kotiropotti on sellainen joka antaa pillua.

Vierailija
74/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo siivoaa ja on kova imemään muutenkin.

Vierailija
75/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 100-vuotias, pieni 33 neliön talo, eli kuisti, tupa ja kamari. Kaikissa 3 oviaukossa on vanhat korkeat puukynnykset. Se on yksi syy ja lisäksi olen sitä mieltä että kun meitä kaksi aikuista tässä asuu, niin totta vie voidaan näin pienet neliöt imuroida, sen sijaan että maksaisiimme jonkun tonnin robotista 😂

Vierailija
76/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvii robotti imuria kun minä hommasin naisystävän joka hoitaa imuroinnin ja paljon muitakin kotitöitä. Ilo silmälle, siitä on seuraa ja paljon muutakin iloa, eikä tarvii kantaa kerroksesta toiseen kun liikkuu omilla jaloillaan. Suosittelen.

Vierailija
77/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiratalous, karvaa on nurkissa paljon ja en usko että imuroi hyvin nurkkia myöten. Meillä on keskuspölynimuri isolla säiliöllä joka täyttyy karvasta hyvin nopeasti, kuinkahan usein pienen robotti-imurin säiliö pitäisi oikein tyhjentääkään...

Eli harkittu kyllä on ja rahaa riittää kalliiseen malliin mutta en usko että olisi tarpeeksi toimiva.

Olin itse skeptinen, kun kaksi isoa ja pitkäturkkista koiraa, mutta yllätyin positiivisesti. Robo käy kyllä välillä tyhjäämässä säiliönsä kesken töiden tukiasemaansa, mutta tukiaseman pölypussi kestää hyvinkin puolitoista kuukautta ennen kuin on täysi ja pitää vaihtaa.

Kaikkialtahan tuo ei imuroi kun ei kaikkialle pääse, mutta kun tuo tekee rundinsa mukisematta joka päivä niin villakoirat pysyy kurissa ja niihin pääsemättömiinkin paikkoihin kertyy vähemmän karvaa. Tavallisen imurin tarvitsee kaveriksi silti, että voi silloin tällöin imuroida kunnolla itse, mutta hyvin tuo "perussiistinä" talon pitää. Ihan tyytyväinen siis olen.

Vierailija
78/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu toki paljon talon pohjasta ja sisustuksesta miten paljon imurista on iloa.

En silti ymmärrä argumentteja, että robotti olisi jotenkin turha, koska se ei pääse joka paikkaan. 

ideahan onkin, että imuri pitää pääväylät siisteinä ja imee ylimääräisen pölyn, jottei se pääse kulkeutumaan sinne vaikeasti siivottaviin kohtiin. 

Vierailija
79/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvallakin on pärjätty aivan hyvin elukattomassa taloudessa. Siivottavaa pinta-alaa ei ole kuin noin 50 neliötä. Kylpyhuoneen ja tuulikaapin laata pestään itse silloin tällöin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan