Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi et ole ostanut vielä laadukasta robotti-imuria?

Vierailija
06.12.2023 |

Ostin kaksi viikkoa sitten laadukkaan mallin joka myös luutuaa. Äimänkäkenä katselen miten hyvin siivoaa, en voisi elää enää ilman. Kannustan todellakin hankkimaan, vaikka maksaakin 800-1200e. Huomaa, markkinajohtajien tuotteet parhaita. 

toivon että keskusteluun osallistuu henkilöt, joilla on varaa hankintaan, vaikkei sitä vielä ole. Mikä saisi sinut luopumaan vanhasta ja helpottamaan elämääsi? vaikka imuri pitäisi nostaa portaat ylös, niin kai se silti on pienempi vaiva kun kannella vanhaa imuria?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta syystä. 

1. Meillä on koira.

2. En itsekään jaksaisi kuunnella jatkuvaa pörinää. Kun itse imuroi, homma on ohi alle puolessa tunnissa. 

Vierailija
22/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun pitäisi haluta sellainen? Keksin useamman syyn miksi en sitä meille halua: se olisi jumissa matoissa ja kynnyksissä, taloudessa kissa joka saattaa joskus harvoin oksentaa matolle tai lattialle, kissa on joskus tollo ja lähtee hiekka-astialta liian aikaisin ja tulee pökäle lattialle. 

Meillä on Dysonin varsi-imuri joka on erittäin kätevä eikä ole vaikeaa viedä yläkertaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ovat akkukäyttöisiä. Akut heikkenee nopeasti, jopa parissa vuodessa. Sitten joutuu koko ajan uusimaan akkuja jos niitä ylipäätänsä saa mistään. Tuon takia välttelen kaikkia tuollaisia akkukäyttöisiä jos on muita vaihtoehtoja.

Akut tyhjenee myös tietokoneissa, niitäkin ainakin meillä ostetaan uusia ja asennetaan itse. Semmoista se on. 

Vierailija
24/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä sillä tekisin? Mun siivooja osaa kyllä käyttää tavallisiakin imureita. Mutta tietysti teille, joilla ei ole varaa kotisiivoojaan, niin kyllähän tuo helpottaa sitä jatkuvaa jynssäystä.

Vierailija
25/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mattoja, hyllyjä ja tasoja, joten en usko että siivoaisi riittävän hyvin. Lisäksi minusta imurointi on nopeaa, mutta tavaroiden kerääminen paikoilleen se hitain osuus. Sitten kun robotti osaa pistää astiat koneeseen, pestä kylppärin ja laittaa tavarat paikoilleen niin ostan toki. Turhaa tavaraa, mihin robottikin meillä kuuluisi, en halua 

Vierailija
26/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi 1300€ robotti-imuria. Yksi alakerrassa ja yksi yläkerrassa. Suosittelen, pitää pölyt poissa.

Vierailija
27/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiratalous, karvaa on nurkissa paljon ja en usko että imuroi hyvin nurkkia myöten. Meillä on keskuspölynimuri isolla säiliöllä joka täyttyy karvasta hyvin nopeasti, kuinkahan usein pienen robotti-imurin säiliö pitäisi oikein tyhjentääkään...

Eli harkittu kyllä on ja rahaa riittää kalliiseen malliin mutta en usko että olisi tarpeeksi toimiva.

Noissa uusissa malleissa se menee tyhjennyskeskukseen tyhjentämään itsensä. Kaikkea on insinöörit ajatelleet. 

Joo, tiedän kun olen niitä katsellut. Tyhjennyskeskuskin on vaan minimaalisen pieni esim Allawayn säiliöön verrattuna.

Vierailija
28/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on melko hyvä moppaava robotti-imuri, mutta minusta olisi parempi olla noihin töihin ihan erilliset laitteet. Ongelma on esim siinä että mopatessa robotti imuroi kosteutta sisälle pölysäiliöön. Haaveilen ostavani hyvän lattianpesurobotin.

Vierailija
29/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdesta syystä. 

1. Meillä on koira.

2. En itsekään jaksaisi kuunnella jatkuvaa pörinää. Kun itse imuroi, homma on ohi alle puolessa tunnissa. 

Meillä on kaksi koiraa ja kissa ja silti robotti-imuri imuroi aina kun olemme poissa kotoa. Robotti-imurin kameran kautta voimme myös katsoa että koirilla kaikki hyvin työpäivän aikana.

Vierailija
30/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ostaa, koska iän myötä imurointi on käynyt niin raskaaksi. Myöskään polvillaan ei voi koluta sohvan ja sängyn alusia. Käytän yleensä hapsullista levymoppia, joka imaisee pölyt hienosti. Mattojen imurointi on tosi raskasta. 

Robotin ostaminen on jäänyt, koska en osaa valita. Tarjontaa on niin paljon. 

Vierailija
31/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdesta syystä. 

1. Meillä on koira.

Mulla on just koiran takia. Imuroin itse kerran viikossa ja robotti sitten muuten. Laitan huone kerrallaan imuroidaan, joten ei pörinät haittaa. No nyt imuroi myös olohuonetta ja koira katselee sitä rauhallisena sohvalta. 

Vierailija
32/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että LUUTUAA lattian. Omistaja samalla luutuu. Juu ei en uskohetkeäkään sen toimivan.

Vierailija
33/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuo halvempikin malli on jäänyt käyttämättä. Näyttää niin hermostuttavan hitaalta ja tehottomalta se imurointi + kestää liian kauan. Mieluummin imuroin itse tai nakitan siihen jonkun muun.

Vierailija
34/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että LUUTUAA lattian. Omistaja samalla luutuu. Juu ei en uskohetkeäkään sen toimivan.

Hienosti toimii moppaus. Moppiin ainakin kertyy likaa. Apista pystyy säätämään mopin kosteuden kuivan nihkeästä hieman kosteaksi.

Vierailija
35/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tuo halvempikin malli on jäänyt käyttämättä. Näyttää niin hermostuttavan hitaalta ja tehottomalta se imurointi + kestää liian kauan. Mieluummin imuroin itse tai nakitan siihen jonkun muun.

Mitä ihmettä, etkö käy töissä tai kaupoilla ollenkaan? Silloinhan se robo imuroi.

Vierailija
36/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdesta syystä. 

1. Meillä on koira.

Meillä on kaksi koiraa ja kissa ja silti robotti-imuri imuroi aina kun olemme poissa kotoa. Robotti-imurin kameran kautta voimme myös katsoa että koirilla kaikki hyvin työpäivän aikana.

En usko että koira nauttisi imurin äänestä yhtään sen enempää kuin minäkään. 

Vierailija
37/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 150e halpis ja hyvin sekin toimii ja siinäkin on moppaus. Meillä on kissoja joten ihan hyvä tuo on karvojen ja hiekan imurointiin. Tavallisella sitten otan sohvan, kissojen puun jne. Ja kyllä tuokin menee matoilla ja kynnysten yli. Ja hyvä siinä mielessä että ei kerry lattioille ylimääräistä tavaraa kun ne pitää korjata pois robotin edestä. 

Vierailija
38/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi rahaa ostaa 100 robotti-imuria, mutta tykkään hyötyliikunnasta ja siksi imuroin itse.

Vierailija
39/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdesta syystä. 

1. Meillä on koira.

En usko että koira nauttisi imurin äänestä yhtään sen enempää kuin minäkään. 

Eivät korvaansa lotkauta kun imuri ajelee sen huoneen missä nukkuvat päivisin. Olen sen kamerasta todennut. Yhden huoneen ajo kestää noin 8min.

Vierailija
40/79 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin että laadukas robotti hoitaa homman, vasta kun tuttu hehkutti asiaa. Pistin lattialla olevat ahtaat tasot pois ja korkeanukkaiset matot vaihtoon jotta pääsee hyvin esteittä imuroimaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi