Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta punnerusta jaksat tehdä suorin vartaloin?

Vierailija
04.01.2007 |

Eli ns. miesten punnerrusta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt en uskalla kokeilla kun vasta leikattu...

Vierailija
2/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan osannut punnertaa. Jotenkin en tajua sitä juttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin yhden. käsivoimani/rintalihakset ovat aika heikot... olen kuitenkin hyväkuntoinen ja hoikka, mutta jotenkin en vaan pääse punnerruksessa ylös.

Vierailija
4/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tekniikka heikkenee helposti. Siksi teen mieluummin naisten punnerruksia, jotta tulisi tehtyä paremmalla tekniikalla.

Vierailija
5/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan punnerruksia paljon, aloitin viime kesänä, silloin pystyin hädin tuskin tekemään yhden miesten punnerruksen. Aika nopeasti voimat kuitenkin kasvoivat. Vielä kun saisi edes yhden leuan vedettyä...se tuntuu olevan huomattavasti vaikeampaa.

Vierailija
6/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin en ole ksokaan saanut yhtään, mutta syksyllä aloin käydä astangajoogassa kerran viikossa ja joululomalla huomasin yllätyksekseni että 5 jo menee :-)

Vierailija
7/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumpalla käydessäni jaksoin noin 8

Vierailija
8/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti treenaan.

Yhtään leukaa en saa vedettyä.

Vierailija
9/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut mikään himourheilija, viikoittain tulee ehkä n. 20 km kävelyä ja n. 100 km kuntopyöräilyä. Tämä siis nykyään, pari vuotta sitten vain kävelin satunnaisesti. Silti olen jo ainakin 10 vuotta pystynyt milloin vain vetämään 30 miesten punnerrusta yhtäsoittoa, nykyään menee 50 kevyesti. En ole treenannut näitä lihaksia koskaan, yhtään. Samoin vatsalihasliikkeitä menee helposti kylmiltään 50, pilatesliikkeen asennossa (vartalo suorana vain jalkaterän kärki ja kyymärpäät maassa punnerrusasennossa) pysyn kevyesti puoli minuuttia, joka kuulemma vaatii hurjat lihasvoimat. Mitä hittoa?!? Voiko noin huonokuntoisia ihmisiä olla, teettekö mitään muuta kuin makaatte? Vai olenko minä luonnonoikku? Olen sitä paitsi hyvinkin 15 kg ylipainoinen.

Vierailija
10/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen saa tosta vaan ilman treeniä punnerrettua edes muutamaa kertaa. Joten 50 punnerrusta naiselle on todellakin hurja määrä. Katsoin jokin aika sitten dokumenttiohjelmaa naisesta joka treenasi vuoden ajan fitness kisoihin, vietti salilla useita tunteja päivässä henkilökohtaisen treenarin kanssa. Ennen kisoja sanoi, että hän jaksaa nyt kovan harjoittelun jälkeen tehdä 40 miesten punnerrusta. Ja käsivarret olivat todellakin treenatun näköiset ja lihaksikkaat.

Minä jaksan punnertaa 17 kertaa, mutta vatsoja teen kyllä kevyesti sata ja tuossa pilates-asennossa pysyn useita minuutteja. Jos sinä nro 12 saat tehtyä 50 punnerrusta tosta vaan, niin oletko koskaan katsonut että teet liikkeen oikein, etkä punnerra vain puoliväliin asti? Oikeassa punnerruksessa maan ja rinnan väliin jää vain nyrkin mentävä rako.

Vierailija
11/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväänä meni 15-20. Nyt tuskin onnistuu, on vähän harrastukset jääneet...

Vierailija
12/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lankkuasennossa pysyn piiiitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän