Uskaltaako miestä lähestyä kaupassa?
En saanut aiemmin tänään kaupassa silmiäni irti eräästä miehestä, ja nyt en saa ajatuksiani hänestä pois. En millään uskaltanut lähestyä häntä, ja kun hän katsoi minuun päin, käänsin vaistomaisesti katseeni lattiaan. Harmittaa.
Tulevaisuuden varalle: Uskaltaako tuntemtonta miestä lähestyä? Mitkä merkit voin tulkita vihreäksi valoksi ja kävellä luo?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
kyllä jos oot luonteva.. pystypyllä ei välttämättä voi antaa vääriä johtopäätöksiä
En ole luonteva ikävä kyllä. Olen ujo, ja puheeni takkuaa helposti jos olen hermostunut. Ap.
Vierailija kirjoitti:
kyllä jos oot luonteva.. pystypyllä ei välttämättä voi antaa vääriä johtopäätöksiä
Pystypyypyyllä?
Tasa-arvon aikakaudella aivan yhtä sopimatonta kuin jos mies yrittäisi lähestyä naista kaupassa. Niin päinhän asiaa kysellään palstalla joka toinen päivä, ja silloin vastaukset ovat harvinaisen yksituumaisia.
Riippuu mistä roikkuu. Ainakin pohjois-karjalassa normaalia toimintaa tulla ja mennä juttusille.
Älä hyvä ihminen pilaa toisen ostosreissua menemällä änkyttämään jotain sille.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvon aikakaudella aivan yhtä sopimatonta kuin jos mies yrittäisi lähestyä naista kaupassa. Niin päinhän asiaa kysellään palstalla joka toinen päivä, ja silloin vastaukset ovat harvinaisen yksituumaisia.
En tiedä. En useinkaan lue näitä keskusteluita. Ajattelin vain onko se kuitenkin liian epäsuomalainen tapa lähestyä toista ihmistä kaupassa, ja vielä romanttisella mielellä. Vai onko se joku sukupolvi kysymys. Olen syntynyt 90-luvulla. Miten on arvon miehet: ahdistaako jos nainen lähestyy kaupassa? Milloin se on suotavaa, milloin ei missään nimessä.
Kokeile. Mutta ehkei kannata oudosti hiipiä hyllyn välissä ja kuiskata "etsäviitsitsä". On parempi sanoa suoraan moi ja niin edelleen, jutella. Jos toinen vain toljottaa eikä sano mitään, siitä olisi liian vaikea jatkaa. Kai se toinen sanoo jotain takas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole luonteva ikävä kyllä. Olen ujo, ja puheeni takkuaa helposti jos olen hermostunut. Ap.
ok. kyllä aikuinen mies on nähnyt kaikenlaista. mistä alkaisit puhella ?
mua on lähestytty hieman normaalia isommalla hymyllä ja sanottu,
kumpaahan tuotetta ottaisi ? ei mitään liian monimutkaista ettei mies hyydy heti alussa
Jos lähestyjä on mukiinmenevä ja asiallinen noin yleisesti, niin tuskin siitä kukaan täysjärkinen pahastuu tai mitään älämölöä nostaa. Pätee molempiin sukupuoliin.
Rohkeasti vaan flirttiä esiin. Pitkä katse, silmän isku, huulien lipominen, lentosuukko jne
Rohkeasti vaan flirttiä esiin. Pitkä katse, silmän isku, huulien leipominen, lentosuukko jne
Voit lähestyä. Jos et miellytä silmää, niin huomaat sen aika nopeasti miehestä.
Miehet ovat etuoikeutettu ryhmä eikä miehen lähestyminen siksi ole koskaan metoo. Eli aivan rauhallisin mielin voit lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän astisista vastauksista päätellen ei siis kannata lähestyä
No tältä pahan mielen sivustolta ei kannata kysyä mihinkään mielipiteitä. Teet vain niinkuin itsestäsi parhaalta tuntuu.
Toki. Heittäydy juttusille vaan mutta älä puristä pyllystä kuitenkaan.