Uskaltaako miestä lähestyä kaupassa?
En saanut aiemmin tänään kaupassa silmiäni irti eräästä miehestä, ja nyt en saa ajatuksiani hänestä pois. En millään uskaltanut lähestyä häntä, ja kun hän katsoi minuun päin, käänsin vaistomaisesti katseeni lattiaan. Harmittaa.
Tulevaisuuden varalle: Uskaltaako tuntemtonta miestä lähestyä? Mitkä merkit voin tulkita vihreäksi valoksi ja kävellä luo?
Kommentit (41)
Jos minua lähestyisit, saattaisi riskinä olla että kiinnostun sinusta treffien merkeissä. Tuskin kuitenkaan olet paikkakunnaltani ja voi olla että sopisit tyttärekseni. M-56
Ei. Asiakas, joka tuli kauppaan samaan aikaan kanssani, ja lähdimme myös samaan aikaan ulos, mutta tiemme erkanivat kun hän kääntyi eri tielle. Ap.
Jos henkilö tulee Alkosta, onko sellainen aina mukiinmenevä?
Uskaltaa. Tarkista kuitenkin ensiksi vasen nimetön.
T. Miehet
Vierailija kirjoitti:
Ei. Asiakas, joka tuli kauppaan samaan aikaan kanssani, ja lähdimme myös samaan aikaan ulos, mutta tiemme erkanivat kun hän kääntyi eri tielle. Ap.
Oho tästä jäi lainaus pois. Vastasin siis tuohon vartija kysymykseen. Ap.
Muistuta itseäsi ensin siitä, että hän voi olla lomalla vankilasta tai vaimo ja lapset odottaa autossa. Ja mieti sitten uudelleen kannattaako muutaman sekunnin vilkuilun rohkaisemana lähestyä täysin tuntematonta.
Sitten on nämä kaupat, joissa on sinkkukorit. Silloin ainakin tietää että toinen on avoimin mielin liikenteessä. Mutta ehkä vähän romantisoitua kovin vakavasti ja pitkään miettiä kaupassa nähtyä henkilöä.
Sekin olisi ikävää, jos puoliso porhaltaisi paikalle juuri kun on tekemässä tuttavuutta. Ylipäätään vähän pidemmän aikaa saattaa olla fiksua tutkailla tilannetta ennenkuin hyökkää tekemään aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Muistuta itseäsi ensin siitä, että hän voi olla lomalla vankilasta tai vaimo ja lapset odottaa autossa. Ja mieti sitten uudelleen kannattaako muutaman sekunnin vilkuilun rohkaisemana lähestyä täysin tuntematonta.
Sitten on nämä kaupat, joissa on sinkkukorit. Silloin ainakin tietää että toinen on avoimin mielin liikenteessä. Mutta ehkä vähän romantisoitua kovin vakavasti ja pitkään miettiä kaupassa nähtyä henkilöä.
Niin, mitäpä sitä yhtään mitään yrittämään jos on pieninkin mahdollisuus epäonnistumiseen. Kyllä sitä nyt ennalta pitää tietää ihmisen historia, parisuhdestatus, koulutustausta, vastaako hän myöntyvästi yms. ennen kuin viitsii suutaan avata. Jos lähestyjän naama, tai muu ei miellytä, niin todennäköisesti sieltä tulee se "olen varattu" jossain muodossa. Oli se sitten totta tai ei, olettaen että lähestyjä siihen suuntaan viittaa, eikä esim. kysy, että onkohan tämä pastakastike hyvää tmv. Itse olen niin autisti, että vastaisin "juu, kerran syönyt, oli ihan jees" ja jatkaisin päivääni sen kummempia ihmettelemättä... Ja viiden vuoden päästä tajuaisin, että ehkä tuo oli joku aloitteen tapainen.
Miksei voisi? En usko että miehet antavat tylyjä pakkeja samaan tapaan kuin osa naisista. Naiset lähestyvät meitä miehiä niin harvoin, että olemme imarreltuja jokaisesta aloitteesta, vaikka emme olisikaan kiinnostuneita.
No jos et uskalla miestä lähestyä niin lähesty naista seuraavalla kerralla jos se sujuis luontevammin. Sit voitte mennä hotelliin lesboilemaan
Vierailija kirjoitti:
Rohkeasti vaan flirttiä esiin. Pitkä katse, silmän isku, huulien lipominen, lentosuukko jne
💕😜😜🤪🤪🤪
Hei, perus järjellä varustettu ihminen tajuaa, että ihastuksen kanssa ujostelee. Ja tällainen perusihminen tajuaa olla hienotunteinen, jos hän itse on varattu tai haluton tekemään tuttavuutta.
Ihan hyvin voi lähestyä jotenkin. Jos ei muuta keksi, niin ottaa entisaikojen kikat käyttöön. Naiset tiputtelicat nenäliinojaan. Voihan sitä vaikka pudottaa lapasen vahingossa ja sitten kiroilla, kun se mies talloo vaan sen päälle 🤣
Tarkkaile hetki tilannetta. Miehen vaimo voi olla viereisellä hyllyrivillä hakemassa jotain.
Kysy vaikka tietäiskö jotain hyvää kahvipaikkaa...
Kannattaa lähestyä. Voit pyytää rohkeasti treffeillekin sen kummempaa miettimättä. Kyllä monet suostuu jos ei oo varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähestyä. Voit pyytää rohkeasti treffeillekin sen kummempaa miettimättä. Kyllä monet suostuu jos ei oo varattuja.
Miehenä voin todeta että en anna pakkeja jos treffipyyntö tulee. Näin voin menetellä koska olen sinkku. Jos olisin varattu, ilmoittaisin heti että eipä onnistu. Eli aloittajan kannattaa iskeä vain rohkeasti kiinni ihastukseensa.
Kuulostaa aika epätoivoiselta touhulta.
Mä lisäisin näihin aiempiin vielä, että itse kokeilisin ennen jutulle menoa hakea katsekontaktia. Jos ei onnistu kauempaa, niin sitten mennä viereen hakemaan jotain tuotetta samalta hyllyltä. Kun katseet kohtaavat, niin hymyile samalla. Jos saat hymyn vastaukseksi, niin olet herättänyt ihmisen huomion jo näin. Silloin keskustelun aloittaminen on helpompaa.
Keskustelun aloittaisin jostain kasuaalista: jostain hyllyn tuotteesta, säästä tms. Sitten voikin sanoa jo suoraan, että herätit kiinnostukseni, kiinnostaisko käyä kahvilla joskus.
Ota hevitiskiltä kurkku tai banaani ja näytä miehen suuntaan kunnon ele miten banaanin kärki käy huulilla...eiköhän mies sillä lämpene