Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjä, kun sinua sitten petettiin

Vierailija
05.12.2023 |

Eli joskus olit elämässäsi ollut itse pettävänä osapuolena, mutta sitten osat vaihtuivatkin ja jouduitkin itse petetyksi. Tunsitko vihaa pettäjää kohtaan, vai tunsitko saaneesi maistaa ansaitusti omaa lääkettäsi? Sillä ei sitten ole väliä, että ovatko nämä asiat tapahtuneet saman suhteen aikana.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran petin ex-akkaani kostona hänen omista kyseenalaisista tempuistaan ja täytyy sanoa, ai että nautin siitä! Muistan vieläkin kun vetelin takaapäin sitä naikkosta, jonka kanssa akkaa petin ja samalla mielessäni ajattelin, että no niin akka, tässä sinulle nyt pottuja pottuina! 😁

Vierailija
2/3 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on itselleni noin käynyt. Täytyy myöntää, että ensin sitä yritti mielessään ikään kuin oikeuttaa tekojaan. Sitten kun toisessa suhteessa olikin itse uhrina, niin sen tajusi että se itselle oikeuttaminen olikin loppujaan täysin itselle valehtelua. Paska teko mikä paska teko ja pulinat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petin. Kerroin miehelle ja mietittiin erotako vai ei, päätettiin pysyä yhdessä. Viikko sen jälkeen mies petti kostoksi. Kertoi siitä ja kyllä, sydän hakkasi mutta en tuntenut yhtään vihaa enkä katkeruutta. Ajattelin vaan että nyt ollaan sitten sujut ja kumpikaan ei voi toista syyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä