Vain 4-5kg pudotus ja kasvoni ovat paaaaljon kauniimmat
Oon ennen ollut aina kuvissa ruma vaikka livenä ok, mutta laihduttua oon jokaisessa kuvassa ollut kaunis.
Laihduin normaalipainon ylärajalta normaalipainoon, vain noin 4-5kg (en tiedä ihan tarkkaa lähtöpainoa.)
Eniten mulla oli läskiä lanteilla, en jotenkin aatellut et kasvot muuttuisi yhtään, mut niin luusto näkyy nyt paremmin.
Oon myös saanut paaaaaaljon huomiota baarissa miehiltä (kahdet pikkujoulut oli).
Tsemppiä, jos on laihisprojekti menossa!
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus kyl kaunistaa ja kasvojen piirteet näkyy paremmin.
Laihduttaminen tutkitusti tekee kasvoista vanhemman näköiset, eikä sitä pidetä kauniina.
Tuhti tai lihava kroppa tekee kaikista naisista vanhan emännän näköisiä. Ei se naaman pulleus pelasta, kun muuten on kuin mikäkin matami.
Ei se laihduttaminenkaan asiaa pelasta yhtään.
Itse tiputin hieman yli 12kg noin 3 kuukaudessa. En usko, että kukaan on töissä tai vapaa-ajalla edes huomannut laihtumistani, mutta vaatteet mahtuvat paremmin päälle. Kaukalopallo ja sähly ovat paljon mukavampia harrastaa kevyempämä.
Vierailija kirjoitti:
Ekat 5kg on kyllä viskeraalista rasvaa. Eli poskista on pois vain nesteet. Sori jos pilasin nyt jotain.
Eikö se ole ihan sama, mitä niistä poskista häviää, jos ne kaunistuvat?
Vierailija kirjoitti:
Ekat 5kg on kyllä viskeraalista rasvaa. Eli poskista on pois vain nesteet. Sori jos pilasin nyt jotain.
No, nesteet sitten. Lopputulos on kuitenkin, että kasvot ovat kauniimmat ja luusto näkyy!
Vierailija kirjoitti:
Pudotin 5 kg:n käsipainon lattialle. Näytän kuvissa edelleen samalta.
Olisit pudottanut naamallesi. Et enää näyttäisi samalta.
Vierailija kirjoitti:
Itse tiputin hieman yli 12kg noin 3 kuukaudessa. En usko, että kukaan on töissä tai vapaa-ajalla edes huomannut laihtumistani, mutta vaatteet mahtuvat paremmin päälle. Kaukalopallo ja sähly ovat paljon mukavampia harrastaa kevyempämä.
Itekään en tiiä huomaako kukaan kropassa muutosta, etenkään vaatteet päällä. Ehkä myös oma raketin lailla kohonnut itsetunto oli syy, miks miehiä on nyt pörrännyt ympärillä. Oon aina ollut bmi mukaan normaalipainon yläräjalla ja silloin mua ainoastaan iskettiin nakkikioskilla klo 4 baarin jälkeen... (Ja silloinkin ne oli superkännisiän ja epätoivoisia...) Nyt oon ollut kaksissa pikkujouluissa ja paaaaaljon oon saanut huomiota ja miehet tulee juttelemaan.
En enää ees laihduta, yritän nyt ylläpitää tätä. Vasta eilen tajusin, et mun kasvot on muuttuneet myös.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen on todella työlästä ja vaikeaa. Edes sen muutaman kilon. On ja pysyy.
Ei ollut vaikeaa, mutta töitä piti tehdä. Herkut piti useimmiten jättää välistä ja pysyä "ruokasuunnitelmassa." Ei voinut syödä mitä huvittaa ja niin paljon kuin teki mieli. Työtä vaati, mutta aika yksinkertaista lopulta: syö vähemmän kuin kulutat.
Ite olin vielä aika pienellä kalorivajeella, koska en halunnut taas yhtä pikadieettiä (joo on kokeiltu paasto ja nutrilett yms.) nyt ekaa kertaa tuntuu, et pää pysyi myös mukana ja opin ihan kunnolla uudet tavat. Uskon, että paino pysyy nyt pois, mutta töitä pitää edelleen tehdä. Edelleen pitää useimmiten kieltäytyä herkuista eikä lemppariruokaa voi vetää napaa täyteen joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuus kyl kaunistaa ja kasvojen piirteet näkyy paremmin.
Laihduttaminen tutkitusti tekee kasvoista vanhemman näköiset, eikä sitä pidetä kauniina.
Se riippuu henkilöstä. Jos kaikki rasva häipyy kasvoista, joillakin tulee kaikki rypyt esiin. Joillakin taas luuston kaunis muoto tulee esiin. Mitä vanhempana laihduttaa, sitä suurempi riski että rypyt korostuu eikä veltto iho enää vetäydy vaan jää roikkumaan.
Laihdutin BMI 27,2 -> 23,5. Omasta mielestäni ei näy missään, mitä nyt yhdet housut mahtuu paremmin jalkaan. Muuten käytän samoja vaatteita eikä istuvuudessa oo eroa. Kukaan ei oo myöskään kommentoinut mitään.