Vain 4-5kg pudotus ja kasvoni ovat paaaaljon kauniimmat
Oon ennen ollut aina kuvissa ruma vaikka livenä ok, mutta laihduttua oon jokaisessa kuvassa ollut kaunis.
Laihduin normaalipainon ylärajalta normaalipainoon, vain noin 4-5kg (en tiedä ihan tarkkaa lähtöpainoa.)
Eniten mulla oli läskiä lanteilla, en jotenkin aatellut et kasvot muuttuisi yhtään, mut niin luusto näkyy nyt paremmin.
Oon myös saanut paaaaaaljon huomiota baarissa miehiltä (kahdet pikkujoulut oli).
Tsemppiä, jos on laihisprojekti menossa!
Kommentit (31)
Kaikilla ei mene noin päin, laihtuminen voi saada vanhemman näköiseksi. Itse olen kuten sinä, luonnostaan pyöreät kasvot, jotka näyttävät sitä paremmilta mitä hoikempi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei mene noin päin, laihtuminen voi saada vanhemman näköiseksi. Itse olen kuten sinä, luonnostaan pyöreät kasvot, jotka näyttävät sitä paremmilta mitä hoikempi.
Ei mulla ollut edes pyöreät kasvot. Omasta mielestä mun kasvot oli ihan "normaalit" enkä aatellut niissä olevan rasvaa. Kiva muutos kuitenkin kasvoissa. Kroppa oli ruma, mutta kasvot oli silloinkin peilikuvan mukaan ihan nätit, mutta nyt kauniimmat kuitenkin. Ennen kuvissa olin kyllä ruma, mutta nyt on valokuvatkin olleet onnistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Tässä siis ovat kasvoni
Ap
Hahhaa :'D
Jollekin meni tunteisiin, et joku toinen kokee olevansa kaunistunut.
Sanna Marin on kaunistunut laihtumisen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on kaunistunut laihtumisen myötä.
Niin onkin!
Hoikkuus kyl kaunistaa ja kasvojen piirteet näkyy paremmin.
Minkälaisella ruokavaliolla laihdutit?
Sama havainto. Laihdutin yhteensä 10 kg siis, mutta jo ensimmäisten muutaman kilon kohdalla huomasin että kasvot näyttävät hoikemmilta ja paremmilta.
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen tutkitusti tekee kasvoista vanhemman näköiset, eikä sitä pidetä kauniina.
Minulla myös ihan kilon-kahdenkin hoikistuminen näkyy heti kasvoissa positiivisesti.
Minkä ikäinen ap olet? Ilmeisesti alle 25?
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisella ruokavaliolla laihdutit?
Herkut ja leipä pois ja laskin kaloreita. Söin ihan tavallista ruokaa, aamulla joko jogurttia tai kaurapuuroa, lounaaksi ja päivälliseksi kalaa/kanaa/jauhelihaa ja useimmiten riisiä. Joskus harvemmin pastaa ja perunaa. + Tietty kasviksia joka päivä. Iltapalaksi sokeritonta kilomysliä. Ja joskus herkkupäiviä ja juhlissa en laskenut kaloreita.
Olin noin 300-500kcl vajeella/päivä. Hidasta oli, mut ainakin muutos on pysävämpi kuin pikadieetillä.
Nyt en ihan jatkuvasti laske kaloreita, mutta punnitsen kyllä riisin, pastan ja perunat, jotta tiedän suurinpiirtein paljonko niitä syön. Muuten tulee jo aika selkärangasta paljonko on sopiva määrä ruokaa.
Pudotin 5 kg:n käsipainon lattialle. Näytän kuvissa edelleen samalta.
Vierailija kirjoitti:
27, mutta kuulen aina näyttäväni nuoremmalta. Kuukausi sitten 18v poika tuli iskemään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27, mutta kuulen aina näyttäväni nuoremmalta. Kuukausi sitten 18v poika tuli iskemään :D
Arvasinkin sinun olevan nuori. Yli kolmekymppisillä laihduttaminen ei tee kasvoista kauniimpia, eivätkä muutu myöskään miesten suosikeiksi.
Laihduttaminen on todella työlästä ja vaikeaa. Edes sen muutaman kilon. On ja pysyy.
Mä taas aloin urheilla ja siinä sivussa laihduin melkein 10 kg normaalipainon sisällä. Keho on paljon miellyttävämmän näköinen ja tuntuinen, mutta kasvot eivät. Iso nenä mulla on, joka korostuu entistä enemmän, kun kasvoista on lähtenyt rasvaa. Kasvot eivät missään nimessä näytä luisevilta, mutta eivät enää yhtä elinvoimaisiltakaan. Otan ne silti kiitollisina siitä, että keho voi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduttaminen tutkitusti tekee kasvoista vanhemman näköiset, eikä sitä pidetä kauniina.
Tuhti tai lihava kroppa tekee kaikista naisista vanhan emännän näköisiä. Ei se naaman pulleus pelasta, kun muuten on kuin mikäkin matami.
Jaa-ha