Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkujouluissa 4v suudeltiin työkaverin kanssa ja molemmilta humahti päässä.. Vaimensin väkisin tunteen koska seurustelin. Nyt ero

Vierailija
05.12.2023 |

Ja perjantaina ollaan yllättäen osastolla samalla työpisteellä. Olen jo alkanut laihtuakin ja energiaa tullut. Taidan laittaa hösseliksi....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkamu saattaa tuossa ajassa olla jo siirtynyt eteenpäin, ja silloin mikään ei ole niin kamalaa kuin se, kun hahmo menneisyydestä äkkivonkaa. 

Vierailija
2/8 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina pano pois päiväjärjestyksestä ja sen jälkeen keskitytte töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko jo silloin ahteriin?

Vierailija
4/8 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkamu saattaa tuossa ajassa olla jo siirtynyt eteenpäin, ja silloin mikään ei ole niin kamalaa kuin se, kun hahmo menneisyydestä äkkivonkaa. 

Tottakai otan sen huomioon. Tää tunne kohoaa sisältäni, koska yllätin työkaverin katselemasta mua kaukaa ja hymyilevän. Teen korrekteja testilähestymisiä ohimennen ja tarkkailen reaktiota. 

Ap

Vierailija
5/8 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai otan sen huomioon. Tää tunne kohoaa sisältäni, koska yllätin työkaverin katselemasta mua kaukaa ja hymyilevän. Teen korrekteja testilähestymisiä ohimennen ja tarkkailen reaktiota. 

Ap

Onnea matkaan. Mulla on entisen työkaverin kanssa kohta 14. hääpäivä, näinkin voi käydä. 

Vierailija
6/8 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otitko jo silloin ahteriin?

En ottanut. En käy ahteriinottodraivilla.

Ap

Vierailija
7/8 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihanaa. Joko on sormuksen koko mitattu? Ihan selvä kosinta ja juhannushäät tulossa. 

Vierailija
8/8 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ap:lle ihana elämän tuoma yllätys ja tarkoitettu käyvän noin. Kohtalo.