Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kukaan ei uskonut, että rinnoistani ei tullut maitoa?

Vierailija
04.12.2023 |

Onko se oikeasti mahdotonta että käy niin? Kuvittelinko minä kaiken sen 3 kuukautta, kun yritin imettää vauvaani, tuloksetta? Aina annettiin ymmärtää, etten vain yritä tarpeeksi. Imetin vauvaa muutaman tunnin välein ja käytin myös rintapumppua - yhtä tyhjän kanssa. Tein neuvolan kanssa yhteistyössä syöttöpunnituksia, he epäilivät etten vain luota itseeni ja kykyyni ruokkia vauvaa - vauvan paino ei noussut yhtään vaikka oli imenyt molempia rintoja puolisen tuntia. Mitä minä olisin voinut vielä tehdä. Nyt pystyn jo puhumaan tästä, kun aikaa on kulunut. Kun tilanne oli päällä, olin aivan lukossa ja salasin asiaa kaikilta muilta paitsi neuvolalta. Tunsin olevani rikollinen kun ostin kaupasta korviketta- näitä käyttää vain huonot ja laiskat äidit jotka eivät viitsi yrittää tarpeeksi. Pelkäsin aina että joku tuttu näkee minut kaupassa. Näin alkoi minun taival äitinä. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysmaissa kuolee vauvoja, kun imetys ei onnistu. Ihan naurettavaa väittää, että imetys onnistuisi aina. Ihan kuin imetys olisi jotain, missä ei voi olla vikoja tai puutteita.

Kehitysmaissa äidit ovat yleensä aliravittuja, meillä harvemmin on..

Vierailija
22/22 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tirskahteli niin rajusti että mies ja lapset liukastuivat jatkuvasti laktaatioon 😯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla