Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Botox kokemuksia?

Vierailija
04.12.2023 |

Oletteko käyneet ottamassa botoxia? Kannattiko?

Kuinka nopeasti huomasitte muutoksia? Huomasivatko työkaverit, ystävät? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut, otsarypyt hävisivät. Teho säilyy 4-6 kk. Suosittelen! Tulee paljon freessimpi look!

Vierailija
2/24 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sain elämäni pahimman päänsäryn, joka kesti 6 kuukautta. Kyllä kaikki huomasivat tulokset ja sen miten kiukkuinen olin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvin. Kukaan ei sanonut mitään. Mutta operaatio ok. 

Vierailija
4/24 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa tämänpäiväinen Solsidan. Siinä Fredde käy vähän freesattavana.

(Anteeksi, pakko poistua vieläkin nauramaan...)

Vierailija
5/24 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tasoittaa huuliryppyjä, mutta pelottaa, että näytän ankalta.

Vierailija
6/24 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäselvä viesti. Botox ei saa ketään ankan näköiseksi. Tarkoitatko huulirypyillä huulten pinnalla luonnostaan olevia juonteita? Haluatko siis lisää volyymia omiin huuliisi? Siihen ei käytetä Botoxia.

Vai tarkoitatko huulen yläpuolella olevia pystyjuonteita, joita tulee tupakoitsijoille ja ikääntyessä? Kannattaa ensin selvittää täyteaineiden ja Botoxin ero, ennen kuin lähtee ottamaan yhtään mitään naamaansa.

Vierailija
7/24 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en ymmärrä minkä takia monet naiset muokkaa huulet luonnottomaksi ankaksi. Tiedän lähipiiristä muutaman tapauksen jotka olivat todella kauniita, nykyään ylimielisen näköisiä kullinkarkottimia. Liekö itsetunto-ongelmat tms.

Onneksi makuja on monia, itse en ymmärrä.

Vierailija
8/24 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi ottaa botoxia sibeliusryppyyn. Se on itselläni niin vahva ja tekee vihaisen näköiseksi. Varsinkin kesäisin kun aurinko paistaa niin joutuu koko ajan siristelemään. Voisin keväällä kokeilla. 

Vierailija
9/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt viime vuosina pari kertaa kokeilemassa kahdessa eri paikassa Helsingissä sairaanhoitajien laittamana. Olen ottanut yläkasvoihin tyypillisille alueille (otsa, kulmakarvojen väli, silmäkulmat). Näihin on sisältynyt myös kontrollikäynti 2vk päästä, olen sitä hyödyntänyt ja silloin pistetty vähän lisää halutun vaikutuksen saamiseksi. Olen ymmärtänyt että vaikutuksen kesto on yksilöllinen n. 3-6kk, joillakin ehkä pidempään ja joillakin myös lyhyempään. Itselläni valitettavasti vaikutus jäänyt joka kerralla lyhyeksi, eli ryppyjä aiheuttavat normaalit kasvojen liikkeet palanneet noille alueille jo n. 2kk kohdalla. Siihen nähden ei ole mielestäni lainkaan satojen eurojen arvoista hommaa, jos kesto jää noin lyhyeksi. En tiedä onko ongelmana olleet nämä firmat joissa olen käynyt ja heidän aineensa, pistäjähenkilöiden tekniikka vai oman kropan nopeampi(?) aineenvaihdunta. Saatan vielä käydä jossain erissä paikassa kokeilemassa joskus. Otan suosituksia vastaan hyväksi todetuista paikoista pk-seudulla.

Vierailija
10/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siihen sibeliusryppyyn kannattaisi ennemmin ottaa täyteainetta?  Itse kävin aikanaan ottamassa siihen hyaluronihappopistoksen ja se silotti rypyn melkein kymmeneksi vuodeksi.  

Kosmetologi selitti, että siinä on tapahtunut ihon alaisen kudoksen arpeutuminen, mikä pitää edelleen ihon päältä sileänä.  Minulle ihan se ja sama.  

Nyt se ryppy on alkanut taas näkyä, mutta ei vieläkään yhtä syvänä.  Voin käydä ottamassa sen piikin uudestaan, jos alkaa häiritä.  Ei ainakaan silloin n. 10 vuotta sitten ollut edes kallista.

Vierailija
11/24 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäselvä viesti. Botox ei saa ketään ankan näköiseksi. Tarkoitatko huulirypyillä huulten pinnalla luonnostaan olevia juonteita? Haluatko siis lisää volyymia omiin huuliisi? Siihen ei käytetä Botoxia.

Vai tarkoitatko huulen yläpuolella olevia pystyjuonteita, joita tulee tupakoitsijoille ja ikääntyessä? Kannattaa ensin selvittää täyteaineiden ja Botoxin ero, ennen kuin lähtee ottamaan yhtään mitään naamaansa.

Eikös botox jotenkin ikäänkuin halvaannuta ihon, jolloin siitä tulee liikkumaton.  En ihan lähtisi ylähuuleen laittamaan, luulisi vaikuttavan puhumiseen.

Tulee pian Silvia -ilmiö.  

Vierailija
12/24 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taidat sekoittaa nyt botoxin ja täyteaineet?

Vierailija
13/24 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kiinnostaisi botox hartialihaksiin. Ovat jatkuvasti jumissa ja ylikorostuneet.

Vierailija
14/24 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös botox jotenkin ikäänkuin halvaannuta ihon, jolloin siitä tulee liikkumaton.  En ihan lähtisi ylähuuleen laittamaan, luulisi vaikuttavan puhumiseen.

Tulee pian Silvia -ilmiö.  

Silvia on leikkauttanut kasvot Brasiliassa. 

Vierailija
15/24 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kannattaa käydä

Vierailija
16/24 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain usean vuoden ajan Botoxia kroonisen migreeniin hoitoon neurologin pistämänä. Pistokset uusittiin aina 3 kuukauden välein. Määrä oli 200 yksikköä. Mitään kaunistavaa vaikutusta tällä ei tosin ollut, sillä kasvoihin ei pistetty ollenkaan. Normaalisti otsaan kyllä pistetään myös migreenin hoidossa, mutta minulla on näin keski-ikäisenäkin täysin rypytön otsa, ei edes ilmeryppyjä, joten neurologi ei nähnyt järkeväksi pistää otsaan, sillä se olisi voinut valahtaa alaspäin ja se ei kyllä imartele ketään ja rasittaa näkemistä kun myös silmäluomet muuttuvat raskaiksi.

Vierailija
17/24 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän näitä botoxaiheisiakin ketjuja täältä poistetaan. Illalla ihmettelin toiseen ketjuun kuinka kaverini näyttää ihan transulta kun otsa on sileä mutta valahtanut silmien päälle härkittyään botoxia otsaan vuoden päivät. Tulin kollaa ketjua niin se on poistettu 😅

Vierailija
18/24 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatin herkkumutteriin 1/2 kiloa botoksia ja nykyään se muistuttaa enemmän wc-pumppua, kuin herkkua.

Vierailija
19/24 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin, otsarypyt hävis. Eka viikko oli otsa "outo" ja jännitti mitä tästä tulee, ja miten "asettuu" mutta sitten outo tunne tasottui ja nyt kun nostaa kulmia, ei rupisty eikä laskodtu, laittaja osas nostaa raskaiga kulmia vähän samalla, turhamaista mutta otin kun täytän 38 ja halusin kokeilla jotakn "räväkkää" 😀

Vierailija
20/24 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin, otsarypyt hävis. Eka viikko oli otsa "outo" ja jännitti mitä tästä tulee, ja miten "asettuu" mutta sitten outo tunne tasottui ja nyt kun nostaa kulmia, ei rupisty eikä laskodtu, laittaja osas nostaa raskaiga kulmia vähän samalla, turhamaista mutta otin kun täytän 38 ja halusin kokeilla jotakn "räväkkää" 😀

Kerro missä kävit? Voisin laittaa veronpalautuksia palamaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi