Onko ok, että suutuin!! Kysyin mieheltä mikä eläin minuun sopii parhaiten niin hän sanoi, että varmaan joku iso lintu!!!
Tiedän tämä on hölmöä, mutta en voi sille mitään, että näen punaista.
Melko pian mies yrittää mies yritti vetää sanansa takaisin!!
Kyllä oli halveksiva ilmaisu. Olen ilmeisesti kalkkuna tai strutsi.
Kommentit (88)
Joo, sä olet selvästi täys pöllö. Suutut turhasta, olet pikkumainen ja huhuat ympäriinsä, et kuuntele kekenkään kommentteja, kysyt vastauksella huutomerkin kera...aivan pöllö. Miehesi on tarkka kaveri.
Itse olisin mieluusti lintu. Pillastuit turhasta.
Linnut on yllättävän fiksuja otuksia. Dinosaurusten jälkeläisiä.
Onhan niitä nättejä isoja lintuja esim. viirupöllö tai arapapukaija. Ymmärtäisin jos olisi sanonut kalkkuna, harpyija, kondorikotka tai korppikotka.
Kunhan ei ois mikään kanadanhanhi, joka paskoo joka paikkaan ja hyökkäilee ihmisten kimppuun.
Miksi ihmeessä naiset kysyvät miehiltä mielipidettä kun lähes joka kerta sen mielipiteen kertoo se ei ole sitä mitä nainen on ennalta päättänyt ja nainen suuttuu?
Ja sitten naiset kehtaavat vielä ihmetellä minkä takia miehet valehtelevat naisille kun totuus aiheuttaa riidan kun se totuus ei ole sitä minkä nainen etukäteen päättää.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole nyt tämä vertaus vaan selvästi pitää minua käytökseltäni vastenmielisenä!! Samoin ulkonäöltäni.
Ap
Mitä lintua sinä ajattelet kun ajattelet isoa lintua?
Ihan vaan sillä kun otat sen noin vihamielisen vaikka isot linnut on paljon upeampia ja uljaampia kuin yksikään pikkulintu
Kannattaa istua lauantaisin television äärelle katsomaan Avaraa luontoa. Linnut ovat hienoja eläimiä. Kauniita ja kukin laji luonteeltaan ja elintavoiltaan erilainen. Tuskin sinua korppikotkaan tai marabuhaikaraan verrattiin. Jos verrattiin, nämäkin ovat ahkeria, tarpeellisia ja omalla tavallaan kiehtovia lintuja. Turha suuttua. Minä olisin tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naiset kysyvät miehiltä mielipidettä kun lähes joka kerta sen mielipiteen kertoo se ei ole sitä mitä nainen on ennalta päättänyt ja nainen suuttuu?
Ja sitten naiset kehtaavat vielä ihmetellä minkä takia miehet valehtelevat naisille kun totuus aiheuttaa riidan kun se totuus ei ole sitä minkä nainen etukäteen päättää.
Toivon että ne on vähemmistössä jotka suuttuu tällaisista. Joku itsetunto-ongelma tuossa on varmaan taustalla.
Iso lintu, siis vaikka joutsen tai kurki. Aivan ihanaa! Mikä sitten olisit halunnut olla? Kun siis ei kukaan oikeasti mitään pupua muistuta, vaikka ne niin söpöjä onkin.
Mä olisin kissa. Älykäs, hellyydenkipeä, introvertti joka tarvittaessa puolustaa itseään. Ja atleettinen. Mun mies olisi varmaan joku pandakarhu. Kömpelö iso lyllerö, joka syö paljon, mutta on suloinen.
Vierailija kirjoitti:
😂
Tällä mennään. Ap taitaa olla vähemmän linnunluista mallia
Ei ole ok suuttua, itsehän kysyit
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole nyt tämä vertaus vaan selvästi pitää minua käytökseltäni vastenmielisenä!! Samoin ulkonäöltäni.
Ap
Onko isot linnut vastenmielisiä? Ei minusta, vaan hienoja. Eiköhän miehen inhoaminen tulisi jotenkin muuten esille.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok suuttua, itsehän kysyit
Tuohon kysymykseen vielä kun tuskin on sellaista vastausta mikä olisi kelvannut. Mietitäänpäs nyt niitä söpöjä mitä ap halusi. -Hamsteri: Ai tykkäänkö muka hamstrata ruokaa, vihjaatko että olen läski?! -Pupu: Ai sunko mielestä tykkään n&ssia kuin kani?! -Marsu: V*ttuilet siis mun isoista etuhampaista, senkin sika!
Mies on itse ilmeisesti sika? Jätä se.