Onko ok, että suutuin!! Kysyin mieheltä mikä eläin minuun sopii parhaiten niin hän sanoi, että varmaan joku iso lintu!!!
Tiedän tämä on hölmöä, mutta en voi sille mitään, että näen punaista.
Melko pian mies yrittää mies yritti vetää sanansa takaisin!!
Kyllä oli halveksiva ilmaisu. Olen ilmeisesti kalkkuna tai strutsi.
Kommentit (88)
Odotin jotain suloista eläintä. Lintu on todella halveksiva naiselle!!?
Ap
On täysin oikein. Miksi olet miehen kanssa, joka ei selvästikään arvosta sinua?
Vierailija kirjoitti:
On täysin oikein. Miksi olet miehen kanssa, joka ei selvästikään arvosta sinua?
Haha tästäkin mammat saa aiheen erolle.
Vierailija kirjoitti:
Odotin jotain suloista eläintä. Lintu on todella halveksiva naiselle!!?
Ap
Mitä pahaa on linnuissa? Joutsen esimerkiksi on iso lintu, musta tosi kaunis ja uljas.
Mä repeisin nauruun jos mun mies sanois jotain tollasta. Ja kysyisin että miksi olisin iso lintu. Älä oo niin tosikko.
Ongelma ei ole nyt tämä vertaus vaan selvästi pitää minua käytökseltäni vastenmielisenä!! Samoin ulkonäöltäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä repeisin nauruun jos mun mies sanois jotain tollasta. Ja kysyisin että miksi olisin iso lintu. Älä oo niin tosikko.
Sama. Meillä heitetään muutenkin rankkaa läppää välillä.
Sanoisin varmaan olevani flamingo.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole nyt tämä vertaus vaan selvästi pitää minua käytökseltäni vastenmielisenä!! Samoin ulkonäöltäni.
Ap
Onko isot linnut susta vastenmielisiä? Entä joku uljas merikotka?
Onneksi en ole naimisissa kanssasi. Miehelläsi on varmaan todella vaikeaa kanssasi. Onneksi suurin osa naisista ei ole tuollaisia.
Minä kysyin tuota joskus ja olisin kuulemma papukaija. Kun puhua pälpätän taukoamatta. En loukkaantunut.
Mikä siinä suuttumisessa on niin kivaa, että pitää oikein tulla mammapalstalle kysymään lupaa suuttumisilleen?
😂