Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madeleine McCannin tapaus

Vierailija
04.12.2023 |

Uskooko joku tosissaan, että vanhemmilla ei ole mitään osuutta eikä arpaa?

Näköhavaintojen mukaan ovat tuuletelleet vuokra-autoaan päiväkaudet, takaluukku ja ovet selällään. Ja koira sai kuskin puolen pohjasta hajun. Isukki veti herneet nenään ja lähti haastattelusta, kun alettiin kysellä heidän osuuttaan. Monet näkevät kehonkielessä paljon hälyttäviä merkkejä. Eivät vissiin läpäisseet valheenpaljastustakaan.

Voiko nämä kaikki olla vain pahaa puhetta ja mustamaalausta ja luulottelua? Minua ei pariskunta ole koskaan vakuuttanut. Olen monet haastattelut ja ohjelmat aiheesta nähnyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon, että Cannien vetäessä kännejä, tapahtui jotain tapaturmaista hotellihuoneessa ja syy siihen oli se, että Madeleine oli saanut lääkärivanhemmiltaan jotain rauhottavia tms.

He osaavat vakuuttavasti sanoa, etteivät koskaan tekisi Madeleinelle mitään pahaa, koska se on varmasti totta. Kysymys oli varmasti ihan oikeasti vahingosta, ei tahallisesta teosta.

Vierailija
2/4 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon, että Cannien vetäessä kännejä, tapahtui jotain tapaturmaista hotellihuoneessa ja syy siihen oli se, että Madeleine oli saanut lääkärivanhemmiltaan jotain rauhottavia tms.

He osaavat vakuuttavasti sanoa, etteivät koskaan tekisi Madeleinelle mitään pahaa, koska se on varmasti totta. Kysymys oli varmasti ihan oikeasti vahingosta, ei tahallisesta teosta.

Joo, samaa mä mietin jo silloin aikoinaan. Jos kyseessä on joku ulkopuolinen, hänen on täytynyt seurata tuota hommaa jo useampi ilta, että tuo kaappaus onnistuisi. Koska mitkä on todennäköisyydet, että joku lapsikidnappaaja vaan sattuu avoimen ikkuna luo, jonka takana nukkuu kolme lasta yksinään? Ja jos siellä on joku hiiviskellyt jo useamman illan, eikö hänet olisi joku nähnyt? Eli todenäköisempi on joko yliannostus jotain rauhoittavaa tai sitten toi rauhoittavien alaisena tapahtunut onnettomuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua, mutta on minultakin tuolla pöllitty farkkutakki hotellihuoneen vaatekaapista. Joku henkilökuntaan kuuluva siis tai sitten ulkopuolinen murtovaras, veikkaan ensimmäistä tai sitten molemmat. Toisessa maassa (Turkki) toisessa hotellikohteessa tultiin omilla avaimilla yöllä sisään ja jätettiin ovi sepposen selälleen auki. Joku henkilökuntaan kuuluva varmaan aukaisi.  

Vierailija
4/4 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, samaa mä mietin jo silloin aikoinaan. Jos kyseessä on joku ulkopuolinen, hänen on täytynyt seurata tuota hommaa jo useampi ilta, että tuo kaappaus onnistuisi. Koska mitkä on todennäköisyydet, että joku lapsikidnappaaja vaan sattuu avoimen ikkuna luo, jonka takana nukkuu kolme lasta yksinään? Ja jos siellä on joku hiiviskellyt jo useamman illan, eikö hänet olisi joku nähnyt? Eli todenäköisempi on joko yliannostus jotain rauhoittavaa tai sitten toi rauhoittavien alaisena tapahtunut onnettomu

Samaa mieltä, jos joku ulkopuolinen niin seurattu kohdetta jo kauan kun on osattu mennä niin näpsäkästi. Itse olin tuolla joskus alaikäisenä 90-luvun alkupuolella vanhempieni kanssa, on myös suomalaisten lomakohde. (Kyllä meillä Suomessakin hiiviskeli vaikka mitä tyyppiä asunnon luona, varsinkin oman ikkunani alla vaikka mitä porukkaa tuli ja meni, samoin rappukäytävässä ja ulko-oven takana, kadulla usein seuratttiin jalan, autoilla jne).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme