Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä naimisissa oleva äiti rakastuin toiseen mieheen:-(

Vierailija
04.01.2007 |

En olisi koskaan uskonut tätä tapahtuvan omalle kohdalleni. Olen aina ollut uskollisuuden kannalla, enkä ole koskaan ennen edes uneksinut pettäväni miestäni. Olemme pari jo yli kymmenen vuotta, ja meillä on kaksi lasta. Olemme ihan tavis-perhe, ja mielestäni ihan onnellisiakin.

Lähdin joulun jälkeen tapaamaan vanhempiani lasten kanssa synnyinpaikkakunnalleni, mies jäi kotiin töihin. Lähdin sitten kavereiden kanssa paikalliseen yökerhoon, jossa näin tämän miehen. Meinasi jalat alta lähteä, kun tanssimme yhdessä hitaita. Yhteisestä päätöksestä otimme hotellihuoneen ja vietimme siellä mielettömät pari tuntia. Sain loppujen lopuksi puhuttua järkeä päähäni, ja lähdin yöllä pois. Mies antoi kännykän numeron, ja pyysi pitämään yhteyttä. Olemme tekstitelleet aika paljon tuon yön jälkeen, mutta mitään konkreettisia tapaamisia en ole miehelle luvannut. Mies on omien sanojensa mukaan eronnut, ja hänellä on myöskin lapsi.

Nyt kotona ollessa en voi juuri muuta tehdä kuin ajatella tuota toista miestä. En voi syödä ja olen todella levoton.

En voi puhua tästä asiasta kenenkään kanssa, sillä toisaalta häpeän itseäni ja tekoani. Siksi kirjoitan tänne, että saan avautua edes jossakin. En pyydä mitään neuvoja, ehkä vain samankokeneita kertomaan omia tuntemuksiaan...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yö, vain yksi yö.

Kun et itsekään halua jatkaa sen miehen kanssa, niin nauti kokemuksesta ja muistele hyvällä (sitten kun olet ensin unohtanut miehen ;-) ) Aviomiehesi ei todellakaan tarvitse tietää, ethän itsekään haluaisi tietää, jos hällä olis ollut joku yhden illan juttu, jonka takia hän ei kuitenkaan halunnut riskeerata teidän perhettä.

Olen iloinen puolestasi että sait kokea ihanan hekumallisen yön, kun se kuitenkin jää siihen.

Ajan kanssa sen toisen miehen " tuoksu" häipyy iholtasi ja ajatuksistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme