Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~PCO-PLIKAT TAMMIKUU~~

04.01.2007 |

Piti oikein silmiä hieraista, että eikö ole vielä tammi-pinoa...ompas täällä taas hiljaista kuin huopatossutehtaassa!

Joulu oli ja meni ja lapsetkin olivat olleet ilmeisesti kiltteinä, koska se Joulupukkeli (tyttäremme nimitys Joulupukille) kantoi taas tuvan täydeltä paketteja.

Uusi Vuosi on alkanut rauhallisesti ja olemme olleet kaikki terveinä, iso kiitos siitä! Ja jos hyvin kaikki sujuu niin loppuvuodesta meitä on sitten yksi enemmän! kyllä! Luitte aivan oikein! Olen vihdoinkin saanut mieheni houkuteltua hoitoihin, ensi viikolla olemme menossa suunnittelemaan uutta inseminaatiota...olen niin tohkeissani, etten meinaa nahoissani pysyä :)

Tulkaahan muutkin kertomaan kuulumisia, miten meni pyhät ja kuinka on alkanut uusi vuosi 2007?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinkin jo, että pitääkö minun kohta ihan itseni kanssa vain raatailla ;)

Täällä ajattelin pysyä, tuolla toisella puolella ei ole tullut käytyä ollenkaan ja onhan meillä jo kolme lasta...joten olo ei ole enää ihan lapseton ;) Edellisillä kerroilla heti ensimmäinen hormoniavusteinen inssi on toiminut, joten ajattelin ehdottaa, että tällä kerralla ei mitään muuta yritetä, vaan heti " kunnon toimiin" . Jospa sitten olisinkin jo hetikohta taas raskaana! Todellisella innolla odottelen tätä raskausaikaa, se kun kuitenkin tulee olemaan viimeinen ja tämän jälkeen perheemme lapsiluku sitten on täynnä. Suunnitelmissa olisikin olla sitten vielä muutama vuosi kotona ja sitten voisin lähteä vaikka koulunpenkille hieman päivittämään tietojani :)

Eikä ole ihanaa miten hurjaa tuon ensimmäisen vuoden kehitys on! Välillä tuntuu, että lapsi ihan kasvaa ja oppii silmissä! Sanotaan, että puhe ja liikkuminen ovat sellaisia taitoja, että toinen kehittyy nopeammin ja toinen tulee sitten hieman hitaammin, meillä näyttää vallan saaneen tuo kielenkehittyminen, sanoja tapaillaan kovasti jo sekä äidinkielellä että isänkielellä :)

Mutta nyt kuuluu ruokahuuto. Toivottavasti muutkin Plikat palaisivat pyhiltä kertomaan kuulumisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan