Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iivari

27.10.2006 |

Lyhyesti ja ytimekkäästi: mielipiteitänne nimestä Iivari? Tai, jos Iivari olisikin toinen nimi, niin mikä eka nimi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva nimestä on " sellainen sälli" , vaikka ei mikään kovin paha sellainen. Iivari on harvinainen kutsumanimi, mikä olisi myönteinen asia. Itse en kuitenkaan antaisi sitä kutsumanimeksi, koska mielestäni on olemassa paljon kauniimpia ja hienompiakin nimiä. Makuasiahan tämä on ja jokainen antaa lapselleen mielestään parhaan nimen. Jos Iivari olisi 2. nimi, tässä ehdotuksia 1. nimeksi:

Jetro

Jonne

Jiri

Pyry

Peetu

Kaapo

Anttu

Veikka

Aapo

Vierailija
2/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenohjelma. ;) Iivari siis puhkuu ja puhisee, on oikein innokas, tomera ja reipas. Pukeutuu kirkkaisiin väreihin ja on aina iloinen.

Veturin lisäksi Iivari on myös sukunimi.

Itse en varmaankaan ihan ensimmäiseksi nimeksi Iivaria valitsisi. Ja jos ihan totta puhutaan, en toiseksikaan; mutta se taas ei johdu siitä, että pitäisin nimeä huonona. Oma nimimakuni on vain erilainen. Iivarin eteen ehdotuksia kohta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Iivari

Reima Iivari

Kuisma Iivari

Arvi Iivari

Leino Iivari

Eino Iivari

Nuutti Iivari

Vierailija
4/8 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joitain esimerkkejä:

Kalle Iivari

Kaijus Iivari

Veikko Iivari

Samu Iivari

Risto Iivari

Ville Iivari

Vierailija
5/8 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja veikeä. En ymmärrä miksei sopisi ensimmäiseksi nimeksi, eihän se edes hirveän pitkä ole.

6/8 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iivarin eteen vaikkapa:

Arttu Iivari

Elmo Iivari

Topi Iivari

Konsta Iivari

Erno Iivari

Tuomo Iivari

Atte Iivari

Aku Iivari

Rasmus Iivari

Roope Iivari

Vierailija
7/8 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli myös minusta Iivari on ihana nimi. Tosi pirteä ja sopivan harvinainen nykyään, joten ilmanmuuta etunimeksi laittaisin. Jos tokanimeksi, niin sitten eteenkin ehkä jotain perinteistä, kuten vaikka

Antti Iivari

Jussi Iivari

Lauri Iivari

Matti Iivari

ym.ym.

Vierailija
8/8 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielipiteistänne:) Itse olen edelleen kahden vaiheilla, mutta ehkä kuitenkin kallistumassa siihen puoleen, että Iivari olisi toisena nimenä ja joku perinteinen eka nimi sitten vain mietintään. Tosin lapsi ei ole vielä edes syntynyt ja sukupuolestakaan ei ole tietoa, että kaikki tässä vielä avoinna, tytön nimi yhtälailla hakusessa. Laitanpa uuden aloituksen tuonne, pojan nimestä sekin kyllä. Tytölle en ole keksinyt vielä edes ehdotusta. Mietintää jatketaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän