Meneekö Hirviniemi-cancelointi jo liian pitkälle?
Sehän on jo hakeutunut hoitoonkin...
HS: Aku Hirviniemi ulos elokuvasta: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010029022.html
Kommentit (1490)
Hänelle on varmasti jo tullut peräsuolenlaskeuma.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Suomessa osataan kivittää, kun kohde löytyy. En puolusta tekoja, mutta aika kohtuuttomalta tuntuu.
Suomi on väkivallaton verios Venäjästä. Kaikille vattuillaan heti kun se on mahdollista ilman vastatoimia.
Facebookin puolella Hirviniemi saa myös sympatiaa osakseen, etenkin muilta miehiltä. Kukaan ei edes puhu näistä hänen ahdistelemistaan naisista. Ei kyse ole vain Akusta. Voivotellaan Hirviniemen kohtaloa, mutta entäs kaikki naiset, Sonja mukaan lukien.
Miten tuolle miehelle on syntynyt sellainen harhainen käsitys, että naisille voi lähettää seksuaalisia häirintäviestejä ilman seuraamuksia? Onko ollut ihan tollo vai suosion sokaisema? Hänelle on syntynyt harhaluulo, että kaikki naiset lähtevät lhänen mukaan ja että hänelle on kaikki sallittua kun on suosittu näyttelijä ja huumorimies.
Aku ja Sonja pitävät nyt vaan "matalaa profiilia". Eivätköhän he edelleen ole kihloissa.
Monet pariskunnat asuvat eri asunnoissa.
Onhan se Sonja jo useamman kuukauden asunut Stadissa, mutta kyllä tuohon Akun muijaan on voinut Riksussa
törmätä.
Kyllä menee cancelointi liian pitkälle. Varmaan palstan yh mammat olisivat sitten tyytyväisiä jos Aku vaikka hyppäisi kalliolta kuolemaansa.
Toivottavasti näin ei kuitenkaan tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuolle miehelle on syntynyt sellainen harhainen käsitys, että naisille voi lähettää seksuaalisia häirintäviestejä ilman seuraamuksia? Onko ollut ihan tollo vai suosion sokaisema? Hänelle on syntynyt harhaluulo, että kaikki naiset lähtevät lhänen mukaan ja että hänelle on kaikki sallittua kun on suosittu näyttelijä ja huumorimies.
Noita miehiä on todella paljon. Olen valitettavasti törmännyt näihin. Naimisissa olevia miehiä, joilla ei ole mitään estoja. Juttujen törkyaste on ollut kuvottava. Luulen, että kyse on heille vallasta. Haluavat alistaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä menee cancelointi liian pitkälle. Varmaan palstan yh mammat olisivat sitten tyytyväisiä jos Aku vaikka hyppäisi kalliolta kuolemaansa.
Toivottavasti näin ei kuitenkaan tapahdu.
Aika moni ahdisteltu nainen on hypännyt kuolemaansa.
Nyt on oppirahat maksettu ja hänellä on vielä mahdollisuus toimia ammatissaan. Se lähtee siitä, että tunnistaa tekonsa seuraukset ja miten ne teot ovat vaikuttaneet naisiin. Olen nainen ja minusta hän on ollut hyvä näyttelijä, mutta näen myös eräänlaista arroganssia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on oppirahat maksettu ja hänellä on vielä mahdollisuus toimia ammatissaan. Se lähtee siitä, että tunnistaa tekonsa seuraukset ja miten ne teot ovat vaikuttaneet naisiin. Olen nainen ja minusta hän on ollut hyvä näyttelijä, mutta näen myös eräänlaista arroganssia.
On tehnyt hyviäkin rooleja. Odotus-elokuvassa muun muassa teki hyvän vakavan roolin. Kyllä töitä vielä voi olla, mutta onko ottanut opikseen.
Harmi, ettei ole olemassa eheytyskursseja. Sen käytyään saisi diplomin, jolla voisi todistaa olevansa muuttunut ihminen.
Eikä sinne heti ekasta mokasta pääsis. Pitäisi olla julkista häpäisyä parisen vuotta puskurina.
Valitettavasti Aku sortui monen muun miehen tavoin. Kuvittelee kikkelinsä olevan harmitonta ja kivaa hubaa muillekin kuin itselleen.
Niin se on, Aku osaa ajatella vaan sillä toisella päällään, eikä se ole pää.
Aku ja Sonja edelleen onnellisesti kihloissa.
Jep, taitaa kesähäitä pukata.
Tuollaista minäkin somesta luin, mutta mulla onkin lukihäiriö.
Se oli tosi hauska se isku mokadiskuun -sketsi kun Aku esitti somaalia padawaxit naamassa. Edelleenkin melkein kuolen nauruun.
Tämä.
Valitettava tosiasia.