Meneekö Hirviniemi-cancelointi jo liian pitkälle?
Sehän on jo hakeutunut hoitoonkin...
HS: Aku Hirviniemi ulos elokuvasta: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010029022.html
Kommentit (1490)
Hei kristityt, annetaanhan Akullekin armoa, jookos?
Aku Hirviniemi lähetteli mm. törkyviestejä työkavereilleen ja muille nuorille naisille pidemmällä
ajanjaksolla.
" Aku Hirviniemi pölähti yllättäen tv-ruutuun - puhui härskejä."
Vierailija kirjoitti:
Jaa jaa. Minkäs takia se pitää edes känsellätä? Lähetti multimedia sms viestejä jollekkin? Karmeeta
Niin lähetti naiselle joka esittelee vartaloaan netissä. Tällaisessa tilanteessa naisena katson myös että jotain rotia tähän hommaan pitäisi tuon naisenkin osalta löytyä. Jos tienaa rahansa esittelemällä vartaloaan lähes ilman vaatteita (vain oliko täysin alaston) niin kyllä joku kännissä oleva mies voi hyvinkin sortua lähettelemään viestejä. Eikö tuo nainen pysty tienaamaan muulla tavalla elantoaan?
Tästäkin tapauksesta nähdään ettei julkisesti kannata esittää mitään anteeksipyyntöjä.
Olen itse seksuaalisen väkivallan uhri ja minua oikeasti ahdistaa Aku Hirviniemen puuhat. (En ole hänen uhrinsa, mutta
minulle on tullut ehdoton: EI kaikkeen seksuaaliseen häirintään. Tekstiviestitkin ovat kauhistus. Älkää tulko kertomaan,
että voin aina estää jonkun, sillä olen asiasta tietoinen, mutta se ei minua valitettavasti auta.)
Valitettavasti tuollaista tapahtuu kun Hirviniemen kaltaisten äijien annetaan vuositolkulla hillua ja
tyydyttää halujaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa jaa. Minkäs takia se pitää edes känsellätä? Lähetti multimedia sms viestejä jollekkin? Karmeeta
Niin lähetti naiselle joka esittelee vartaloaan netissä. Tällaisessa tilanteessa naisena katson myös että jotain rotia tähän hommaan pitäisi tuon naisenkin osalta löytyä. Jos tienaa rahansa esittelemällä vartaloaan lähes ilman vaatteita (vain oliko täysin alaston) niin kyllä joku kännissä oleva mies voi hyvinkin sortua lähettelemään viestejä. Eikö tuo nainen pysty tienaamaan muulla tavalla elantoaan?
Huomaa taas ettet ole lukenut ollenkaan asiasta. Vain pelkät otsikot. Aku on vuosia lähetellyt kyseenalaisia viestejä lukuisille naisille, ihan tavallisista perheenäideistä lähtien. Ahdistellut myös naisia jotka olleet Akun kollegoita tai samassa ohjelmassa mukana vieraana. Erikalle(joka tekee OF) Aku laittoi INSTAGRAMISSA viestiä, ei Only Fanssissa. Vaikka esitteleekin vartaloaan, se ei oikeuta ahdisteluun. Jokainen osaa kyllä kohdella toista asiallisesti, vaikka tekeekin aikuisille suunnattua materiaalia. Että eiköhän se ongelma tässä edelleen ole Akussa, vaikka kuinka yritätte vastuun siirtää niille jotka koki Akun toiminnan ahdistavana.
Täysin oikein Akulle. Kun ei opi yhdestä kerrasta(nuorten tyttöjen ahdistelu, josta vielä oltiin oikeudessa), niin järeemmät aseet käyttöön. Nollatoleranssi kaikelle ahdistelulle. Aku jatkoi vuosia koska tiesi miten naisille naureskellaan, vähätellään ja niitä syyllistetään kun alkavat syyttämään seksuaalisesta häirinnästä. Varsinkin julkimoa. Nyt luojan kiitos yksi uhreista uskalsi tuoda asian esiin vaikka sekin saanut kohtuutonta lokaa niskaan. Tosissaanko teille on ok että toisia saa ahdistella? Teidän äitiä, siskoa, lapsia yms? Vai onko tämä nyt sitä hyvää ahdistelua, kun ei koskenut omaa perhettä?
Tai kun tekijä on suomalainen? Mites olisi kommentit jos tekijä olisi ulkomaalainen?
Aku ei ole enää vakavasti otettava näyttelijä, ja toivottavasti pysyy pois televisiosta/elokuvista.
En kannata elinikäistä cancelointia kenellekään. Tuntuu kohtuuttomalta.
Kerran törkyäijä. Aina sellainen.
Hirviniemi saa ihan mitä itse tilasi.
A. Hirviniemi on kyllä "helvetinmoinen kiusaaja"!
Ollut myös ehkä suuri koulukiusaaja?
Kiusaaja Riksusta, jota himot hallitsevat.
"Pimeän puolen" omaava Aku Hirviniemi, taistelee nyt tuotantoyhtiön kanssa!
Alapäällään tuntui ajatelleen.