Meneekö Hirviniemi-cancelointi jo liian pitkälle?
Sehän on jo hakeutunut hoitoonkin...
HS: Aku Hirviniemi ulos elokuvasta: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010029022.html
Kommentit (1490)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei ole millään lailla kohtuullista. Onlyfans-naisena kuolisin häpeästä.
Kyllä tässä tapauksessa Hirviniemi on ainoa jonka pitäisi kuolla häpeästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olisi vaaraksi kaikille naistyötovereille, joten hyvä jos on pois töistä jonkin aikaa.
Pienen vauvelin isä, niin toivottavasti saa silti tulonlähteen jostakin. Hyvä jos oppii jotain, ja näyttää esimerkillään lapselleen, miten naisia tulee kohdella.
Salaa toivon, että Sonja jättäisi. Hän tässä todella nöyryytetyssä asemassa (ellei heillä sitten ole avoin suhde).
Olen nainen, joka ei ole koskaan kokenut seksuaalista häirintää. Ja jos osuisi omalle kohdalle niin ei olisi mikään ongelma lopettaa sitä samantien siihen. Eli ei päde, että on vaaraksi kaikille naistyötovereille. On olemassa myös naisia, jotka osaavat käsitellä miehiä.
Miten sinä lopettaisit sen saman tien?
Ihmisiin tehoaa yleensä
Hirviniemeähän on pyydetty lopettamaan nämä viestit ja edelleen jatkanut. Miksi puolustelet tätä elostelijaa?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen kolmekymppinen mies edes houkuttelee 17-vuotiaita omaan kotiinsa?
17 vuotiiaan äitinä mua lähin ihmetyttää että miten se kolmikymppinen saa houkuteltua 17 vuotiaan kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli nyt vaan mieleen, että ei kaikki kestä tämmöstä painetta. Teri Niitti kuoli vähän sen jälkeen kun se joutui tämmöseen julkiseen myllytykseen. En tiedä johtuiko kuolema siitä, mutta on se mielessä käynyt.
Kun nainen kertoo saamaastaan ahdistelusta, ulkonäön jatkuvasta haukkumisesta ja tappouhkauksista sun muusta, sanotaan vaan että kikkeliskokkelis mitäs läksit, oma vika.
Jotain vastuuta pitää kantaa, eikä provosoida onlyfans -kuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olisi vaaraksi kaikille naistyötovereille, joten hyvä jos on pois töistä jonkin aikaa.
Pienen vauvelin isä, niin toivottavasti saa silti tulonlähteen jostakin. Hyvä jos oppii jotain, ja näyttää esimerkillään lapselleen, miten naisia tulee kohdella.
Salaa toivon, että Sonja jättäisi. Hän tässä todella nöyryytetyssä asemassa (ellei heillä sitten ole avoin suhde).
Olen nainen, joka ei ole koskaan kokenut seksuaalista häirintää. Ja jos osuisi omalle kohdalle niin ei olisi mikään ongelma lopettaa sitä samantien siihen. Eli ei päde, että on vaaraksi kaikille naistyötovereille. On olemassa myös naisia, jotka osaavat käsitellä miehiä.
Miten sinä lopettaisit sen saman tien?
Ihmisiin tehoaa yleensä
Kerro yksityiskohtaisesti. Miten sinä lopettaisit sen saman tien?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
17 vuotiiaan äitinä mua lähin ihmetyttää että miten se kolmikymppinen saa houkuteltua 17 vuotiaan kotiinsa.
Kyseisten nuorten mukaan heitä kiinnosti nähdä, miten heidän suosikkinäyttelijä asuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette vain poista viestejä ja estä vastenmielistä tyyppiä? Moni viestitellyt ensin pitkiä ketjuja ja sitten se yhtäkkiä onkin ihan kauheaa. En ymmärrä.
Tämä. En ymmärrä mimäkään. Miksi ette vain estä? Niin mä olen tehnyt.
Miten estetään esimerkiksi työkaveri, jonka kanssa pitää tehdä töitä samassa tilassa päivittäin?
Muutenkin olisi suotavaa, että puututaan siihen ongelman aiheuttajaan, eikä etsitä vain ratkaisuja piiloutua siltä.
Miten häiriköinti estetään? Puuttumalla siihen. Kerrotaan että tuo käytös ei ole sopivaa eikä anneta sille sopiattoalle käytökselle mitään huomiota.
Tarkoituksesta en tässä jutussa tiedä mutta huomion antaminen tälle jutulle ei palvele
"Puuttumalla siihen. Kerrotaan että tuo käytös ei ole sopivaa eikä anneta sille sopiattoalle käytökselle mitään huomiota."
No eikö siinä anneta sitä huomiota, kun siihen puututaan? Tässä tapauksessa ei mikään auttanut, vaikka hänelle huomautettiin. Eli yritettiin puuttua. Ei auttanut. Nyt sit puuttuttiin vähän rajummin. Mut miten voi puuttua johonkin ja saada muutosta, antamatta huomiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkisten ei parane mokailla. Tyhmähän tuo Aku on. Todettiin syylliseksi 17-tyttöjen ahdisteluun, muttei saanut tuomiota. Tästä olisi pitänyt ottaa opikseen, mutta ei.
Maine mennyt, ties kuinka pitkäksi aikaa. Voi olla vaikeaa löytää mitään muutakaan työtä. Ammattiavusta huolimatta, julkisuuteen on tultava näitä asioita puimaan, jos juonto/näyttelijähommia aikoo jatkossa tehdä. Varmasti vaikeita aikoja lähipiirille...
Pahimmalta tuntuu puolison ja lasten puolesta. Näissä tapauksissa lähipiiri kärsii aina myös. Ja vaikka suuri yleisö joku päivä antaisi anteeksi, joutuu lähipiiri kestämään sen maineen loppuelämän. Ihmiset voivat olla todella julmia.
Sinulta ei siis heru hitustakaan myötätuntoa niille jotka olivat Akun kohteena? Ei edes niille alaikäisille tytöille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osata käsitellä miehiä? Anteeksi, mutta mitä mä just luin? Miksi huonosti käyttäytyvää miestiä pitäisi osata käsitellä. Kyllä se vastuu on aina sillä huonosti käyttäytyvällä ihmisellä. Miksi puolustelet tuollaista toimintaa? Se että on ennen saanut kohdella naisia huonosti, ei päde enää tänä päivänä. Nollatoleranssi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseisten nuorten mukaan heitä kiinnosti nähdä, miten heidän suosikkinäyttelijä asuu.
17 vuotiiaan suosikkinäyttelijä on tuon ikäinen alapää vitsejä kertova mies? Kuulostaa oikeastaan vielä oudommalta kuin äsken.
Vierailija kirjoitti:
Tuli nyt vaan mieleen, että ei kaikki kestä tämmöstä painetta. Teri Niitti kuoli vähän sen jälkeen kun se joutui tämmöseen julkiseen myllytykseen. En tiedä johtuiko kuolema siitä, mutta on se mielessä käynyt.
Tuli vaan mieleen, että kaikki ei kestä seksuaalista ahdisteluakaan. Se aiheuttaa paljon pahaa etenkin nuorille tytöille ja naisille. Olisin enemmän huolissani siitä kuin ahdistelijan voinnista.
On mennyt liian pitkälle. Mies ei edes tehnyt mitään oikeaa fyysistä seksuaalirikosta, on vain ollut törkeä törppö kännissä. Sääli sinänsä, että ihmiseltä viedään sen takia kaikki, vaikka eihän toki ole kuin omaa syytä. En ihmettelisi seuraavaa lööppiä, että on eronnut, eikä saa nähdä lastaan enää ikinä ja sitten seuraavaa, jossa hänet on löydetty itsarin tehneenä. Sitten varmaan olisi kaikilla hyvä mieli, kun me voitettiin jollain tapaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos iltalehdessä olis ollut juttu Akusta joka seisoo alastomana kikkeliään esittelemässä ohilipuville laivoille?
Niin? Kenestä tällainen kuva on ollut?
Kirjoitin juttu. Itsensä paljasteleminen kohteelta kysymättä on ok naisille, kun siitä juttukin julkaistaan, hauska läppä. Kuka kysyi, miten traumatisoituneita noi merimiehet moisesta näystä oli.
Kai ne voi itse kertoa, kuten Akunkin uhrit?
Vierailija kirjoitti:
Käyttääköhän se ko......a?
Tuo voisi kyllä selittää sen miksi joku 17 vuotias lähtee hänen kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nää kaikki metoo kohut tuntuu menevän liian pitkälle. Joo, ei ketään saa ahdistella ja seksuaalinen häirintä on väärin. Silti ihmiset tekevät virheitä joten mentäisi nyt vaan eteenpäin ja annettaisi olla.
Kaikki sanoo, että ne on väärin, mutta silti sellaista tapahtuu. Eli ei pitäisi puuttua ollenkaan, vai?
Vierailija kirjoitti:
On mennyt liian pitkälle. Mies ei edes tehnyt mitään oikeaa fyysistä seksuaalirikosta, on vain ollut törkeä törppö kännissä. Sääli sinänsä, että ihmiseltä viedään sen takia kaikki, vaikka eihän toki ole kuin omaa syytä. En ihmettelisi seuraavaa lööppiä, että on eronnut, eikä saa nähdä lastaan enää ikinä ja sitten seuraavaa, jossa hänet on löydetty itsarin tehneenä. Sitten varmaan olisi kaikilla hyvä mieli, kun me voitettiin jollain tapaa?
Miksi ihmeessä sinä koet, että mieheltä viedään kaikki, kun hän on vuosikausia systemaattisesti ahdistellut nuoria naisia? Eiköhän vastuu ole vain hänellä itsellään. Miksi minun pitäisi itkeä tihrustaa hänen tulojensa, perheensä ja eurojensa perään? En vaan tajua. Ihan itse ne menetti, jos menettääkseen on. Tyhmästä päästä tuppaa kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku on näköjään jo tuhonnut tällä jutulla oma mielenterveytensä ja toivoo samaa myös muille.
Jep, ketju täynnä psykoosin partaalla kiehuvia naisia.
Psykoosin voi auheuttaa ihan se, kuinka moni puolustaa akun toimintaa ja vähättelee sitä. Lisäksi näitä naisia syytetään Akun töiden menetyksestä. Eihän nää naiset niistä töistä päätä! Se on tuotantoyhtiöt ja teatterin ym.
Mielenterveysongelmat ei parane syyttelemällä muita omista ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääköhän se ko......a?
Kokkeli maistuu, moloa ei saa vatkattua muuten juhlakuntoon.
Pahimmalta tuntuu puolison ja lasten puolesta. Näissä tapauksissa lähipiiri kärsii aina myös. Ja vaikka suuri yleisö joku päivä antaisi anteeksi, joutuu lähipiiri kestämään sen maineen loppuelämän. Ihmiset voivat olla todella julmia.