Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveisiä baarikierrokselta

Vierailija
03.12.2023 |

Mun mielestä touhu ei ole muuttunut juuri lainkaan, joten on aivan mahdollista pokata nainen baarista ja tutustua siellä heihin. En aivan hirveän nuorien mestoissa käynyt, vaan jengi oli monenikäistä (Stadissa keskustassa) olin. Ihmiset juttelevat toisilleen ihan samalla tavalla kuin ennenkin ja siitä se lähtee. Tiedoksi täällä naisettomuuttaan valittaville. 

Ja ihmettelen todella milloin oikein muutun näkymättömäksi, tuntuu, että muutun päinvastoin näkyvämmäksi koko ajan, vaikka olen aika vanha nainen. Tuskinpa olisi minkäänlaisia vaikeuksia saada itselleen seuraa, jos sitä olisin vaille. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuodessa ei ole muuttunut mikään. Baariin pitää mennä jos haluaa naisiin tutustua. Varsikin tavis miehen kanssa naiset ei lähde tinderin kautta treffeille. Baarit on tavis miesten ainoa mahdollisuus.

Vierailija
2/2 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuodessa ei ole muuttunut mikään. Baariin pitää mennä jos haluaa naisiin tutustua. Varsikin tavis miehen kanssa naiset ei lähde tinderin kautta treffeille. Baarit on tavis miesten ainoa mahdollisuus.

En tiedä onko ainoa mahdollisuus, mutta kyllä siellä oli jengiä juhlatuulella tungokseen asti ja kontakteija syntyy. Ihan samalla tavalla kuin ennekin. Jos Tinder ei toimi, niin radalle vain reippaasti. Kulunut viikonloppu olisi ollut mitä mainioin tilaisuus, kun jengiä oli turvoksiin asti liikkeellä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan