Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä, joka ei pysty pitämään normaalia unirytmiä?

Vierailija
03.12.2023 |

Esim. Valvoo todella myöhään. Minulle se kertoo, että hänellä on varmasti muitakin ongelmia.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltavirkuilla on useammin etäpäiviä, olen huomannut. Eivät ole vielä tavattavissa 8.00. Muille tulee stressiä ja ylimääräistä odottamista. 

Aamuvirkutkin olisivat enemmän etänä, jos "normaali työaika" asetettaisiin heidän luontaiseen uniaikaansa. Ihan vaan koska "me ahkerat iltavirkut ollaan tosi pirteinä just klo 22-01! Ollaan vaan paljon tunnollisempia ja tehokkaampia kuin noi aamuvirkut!"

Vierailija
62/65 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on normaali unirytmi AP: n mielestä?

Menee nukkumaan n 21-23 ja herää n. 6-8. Ap

Minä nukun yleensä n. 01.05, sekin on varmaan huono asia kun ei olla ap:n raameissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltavirkuilla on useammin etäpäiviä, olen huomannut. Eivät ole vielä tavattavissa 8.00. Muille tulee stressiä ja ylimääräistä odottamista. 

Mua taas ärsyttää ihan sikana, että osa porukasta aloittaa työt ennen seitsemää ja sitten mä en enää iltapäivällä saa niitä kiinni, kun koetan jotain kysyä. 

Vierailija
64/65 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme elämänhallintaongelmia, jos ei pysty työpäiväänsä säätämään niin, että hoitaa muita työtehtäviä kunnes muu tiimi on kasassa. Jos kerran on tiedossa, että osan päivä alkaa myöhemmin, miksi yrität ottaa yhteyttä klo 8?

Vierailija
65/65 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt yöllä, ja siitä asti olen ollut iltavirkku. Minun normaali unirytmi painottuu yöaikaan. Mikä ihme siinä on ettei vielä tänäpäivänä ymmärretä iltavirkkuja, vaan painotetaan että amuvirkut on normaaleja ihmisiä ja muissa ihmisissä on jotain vikaa.

Hauska, mäkin oon syntyny 00:56 ja ollut aina itse sellainen yöeläjä. Nykyään pakko nousta aikasin kun pienet(kin) lapset. Myös mun toisiksi vanhin lapsi syntyi yöllä ja sille aamut on ollu aina vähän hankalia ja nukkuu mielellään pitkään. Muut lapset päivällä syntyneitä ja aamuvirkkuja. Onkohan tässä joku korrelaatio, ainakin hauska sattuma jos ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän