Mitä tajusit tänään?
Kommentit (31)
Väsyttää, kun päivän pituus on alle kuusi tuntia. Parempi siis ottaa päiväunet.
Että huomenna pitää käydä kaupassa
Tuleva joulu on viimeinen, mutta voi olla että se oli jo viime joulukin.
Että joulu on jo kolmen viikon kuluttua ja kaikki lahjat ostamatta.
Meidän kissat on fiksumpia mitä tiesinkään.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää, kun päivän pituus on alle kuusi tuntia. Parempi siis ottaa päiväunet.
Aijaa. Kyllä minun päiväni pituus on 24 h.
Huomasin et ei oo tänää pierettäny ollenkaan. Outoa
Että yksi ikivanha joulukoriste mikä on lojunut siskoni kaapissa ( mummolastamme pelastettu isoisän kuoltua), on sellainen mikä tuottaa suurta iloa ja valoa meillä. Onneksi sisko kyseli ottaisinko sen.
Että Vuokkoset for men vähättelee seksismiä, jota tytöt ja nuoret naiset joutuvat kohtaamaan.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c62eeaae-7eab-419c-aca8-77fdf1d9d829
Sijaista seuraamalla sen, että jos töissä vaan valittaisi koko ajan - ei tarvitsisi tehdä töitä läheskään niin paljon kuin ruikuttamatta.
Tajusin, että jälleen kerran yksi kommunistidiktatuuri suunnittelee naapurivaltion kimppuun hyökkäystä:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a8af1501-92f5-459f-96ea-f611b525128f
Että olen päihteillä pilannut elämäni.
Vaimon käsi tuntuu paremmalta kuin oma
Että mun veli on oikeasti ihan huippu tyyppi. Tuli yllättäen kylään, muisti taas mun merkkipäivän😉
Huomasin, että Wolt on ihan p*ska palvelu. Lähetti ajelee pitkin kyliä mun kebabit kyydissä ja kävi ilmeisesti matkalla myös kaupassa(?). Joka kerta tulee se "valitettavasti toimituksesi myöhästyy" ilmoitus, mutta mitään korvausta et saa, vaikka ruuat on aina kylmät, kun ne lopulta toimitetaan.
Pussillista kuivattuja sekahedelmiä ei kannata syödä töissä lounaaksi. Meinaa mennä pakki sekaisin.
Että pystyn ottamaan itseltäni suihin.
Että aika oikeasti kultaa muistot. Olen possu jota muistellaan jälkeenpäin positiivisessa valossa, kunhan kuluu riittävän monta vuotta.
Tajusin, että tylsät sakset kannattaa unohtaa, kun leikkaa paksua villakangasta. Sormia särkee jo ja homma on vasta puolessa välin.
Minun on pakko alkaa tehdä nyt tietoisesti asioita, joiden avulla olen 3-5v päästä siinä tilanteessa, jossa haluan silloin olla. Tietoisia valintoja joka päivä.