Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tajusit tänään?

Vierailija
03.12.2023 |

Mitä tajusit tänään? 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalan tädit kehuivat osastolla ikuista aamuheijariani. Olisi kiva kun saisin verhon tähän näkösuojaksi, mutta ei kai sillä enää väliä. Puhuivat selkäni takana käytävällä, että olisin yhdelle heistä kelpo miesmatskua. Sille kuumimman näköiselle.

Pitkästä aikaa tunnen onnistumisen ja täyttymisen riemua operoidussa rinnassani. Tajusin siis siinä aamuheissuliveitäni tyynnytellessä jo sadannen kerran, että kyllä naiset ovat sitten pervoja.

Vierailija
22/31 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pystyn luottamaan vain itseeni ja omaan harkintakykyyn. Muihin ei kannata nojautua, koska tulee vain pettymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pussillista kuivattuja sekahedelmiä ei kannata syödä töissä lounaaksi. Meinaa mennä pakki sekaisin.

ja varmaan meneekin...

Vierailija
24/31 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleva joulu on viimeinen, mutta voi olla että se oli jo viime joulukin.

😭 Älä pliis tee mitään itelles. 

Vierailija
25/31 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jo niin isoja, että joulukuusenkoristelu, piparkakkutalo ja joulupiparit sujuu heiltä ihan itse.  Samalla niin pieniä, että joulunaluspuuhat on heille tärkeitä. 

Ystävien merkitys - on mahtavaa, ett minulla on ystäviä vaikka olen perheellinen ja työssäkäyvä. Tänäänkin viestitetty ystävien kanssa.

Harrastusten tärkeys - huomenna poikkeuksellisesti kaksi harrastusta. Mietin juuri jätänkö toisen väliin vai menenkö molempiin. 

Työ - olen kotoillut koko viikonlopun ja juuri mietin, että kiva päästä huomenna töihin. Keskiviikko vapaata.

Tällaisia oivalluksia 

Vierailija
26/31 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin tai oikeastaan laskin että saan toista tonnia säästöön 8 kuukauden palkkatukityön aikana. Olen nostanut jo 500 e tilille jäi yli 2000 kun maksoin joulukuun vuokran. Korkeintaan tonnin viitsii jättää tilille kun työt loppuu. Työttömällä kun ei saa olla rahaa säästössä. Sekin ärsyttää.

Vierailija
27/31 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen yhä ihastunut, ja että eräät kengät kannatti heittää roskiin.

Vierailija
28/31 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin taas kerran, että elämä on täydellinen mysteeri.

Paljon muutoksia on tapahtunut viime vuosien aikana. Tuntuu, että en pysty vaikuttaan mihinkään, en hyvään enkä pahaan, olo on kun leffaa katselis. 

Vierailija
29/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumle-karkki on ruotsin kieltä ja tarkoittaa suomeksi "tyhmä hymy". 

Vierailija
30/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

elän vain kerran

Vierailija
31/31 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on joutunut sellaiseen talousahdinkoon, josta ei tulla enää nousemaan kuin ihmeen avulla. En usko ihmeisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän