Pojan synttärijuhlat Mäkkärissä. Hinta 12 €/ lapsi. Taidan kuitenkin päästä halvemmalla
ja helpommalla kun järjestän juhlat Mc`Donaldsissa.
t.
sankari
Kommentit (5)
Meillä pidettiin yhdet synttärit Mäkkärissä ja olin tosi tyytyväinen järjestelyihin. Kivasti leikitettiin ja vietiin katsomaan hampurilaisen teko alusta loppuun asti (siis ihan sieltä varastoista ja kylmäkaapeista asti ja sielläkin oli aarteenetsintä jne.). Lapset tykkäsivät (2-6v). Hintaan sisältyy jäätelökakku joka uppoaa lapsiin paremmin kuin tavallinen. Ruoat pitää lisänä kustantaa jos sellaisia haluaa. Ei silti tullut mahdottoman kalliiksi mielestäni.
Ja se helppous. Kaikki lapset tulevat paikalle, joku muu on laittanut tarjottavat ja joku muu siivoaa jäljet!
Nuorin lapseni 9v ja olen täällä!!!!!!!! Ap:lle: Hyvä idea,lapset tykkää ja itse pääsee helpommalla :)
Meillä tytön synttäreitä juhlittin mäkkärissä viime vuonna ja tyytyväinen olin. Pääsi niin helpolla ja tyttö tykkäsi. Siellä oli erillinen tila, jossa juhlat järjestettin, mutta nyt ovat sulkeeneet tämän lasten leikkitilan, josta oven sai kiiinni. Nykyään nauhoilla täälläpäin eristävät leikkinurkasta tilan ja juhlat pidetään kaiken hälinän keskellä. Ei milestäni ollenkaan hyvä juttu. Ajattelimme järjestää juhlat tänä vuonna hesessä,koska täysin erillinen synttärin viettopaikka ja pallomeri, kasvomaalausta ym. ja on vielä halvempikin.
Koskaan en ole moisilla ollut enkä tunne ketään joka olisi moisia järjestänyt.
Ja mikä saa kiinnostumaan vauvapalstasta?