Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita ihmetta teen, kun 2v aloittaa kaupassa kapinan ja shown? Mukana yleensa myos vauva. Ostokset olisi pakko hoitaa, poistuminen ei oikein ole vaihtoehto. Sanomista ei yleensa usk

Vierailija
03.01.2007 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

a voi usean kuun viikkorahat olla vietynä ja uhkaus kärsii hieman inflaatiota. Sen pitää liittyä mahd. paljon siihen tilanteeseen. Tuli vaan mieleen, kun luin erästä kasvatusopasta. Ehkä myös palkitseminen voi toimia... jos on reipaasti äidin apuna niin kehutaan ja sitten saa jotain kivaa? En tiedä meneekö liian materialistiseksi, mutta niinhän tässä elämässä muutenkin - tee työsi hyvin niin saat enemmän palkkaa/ylennyksen tms.

Ehkä ne Joe Frostin tarrajutut vois kans toimia. Joku pitkäaikainen systeemi, jossa vois ' yletä' ja seurata omaa kehitystä ja menestymistään.

Menee ehkä nyt hieman filosofiseksi :)

Myönnän, että lapseni on vielä hyvin nuori ja olen ehkä idealisti.

Vierailija:

vaan jotain muuta valttia.

Uhkaa kaupassa, että jos et nyt ole kiltisti niin vien sun TiTi-nalle videos, tai jonku jutun josta lapsi erityisesti pitää.

Ja jos räyhääminen jatkuu, kotona todellakin viet sen videon tms!!

Ja sitten saa tavaransa takas kun osaa käyttäytyä kaupassa useemman kerran kunnolla.

Jos melskaaminen jatkuu viedään seuraava tavara jne.

Kyllä se stoppi jossain vaiheessa tulee..

Vierailija
22/22 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuosta uhkauksesta vielä, että se ei missään nimessä saa jatkua kuukausia!

Silloin jos se ei oo tehonnut niin tavara ei oo ollu lapselle tarpeeks tärkeä, pitää löytää se " oikea juttu" .

Tietysti jokainen lapsi on erillainen ja lapsiin tehoo myös eri asiat, pitää vaan kokeilla mikä on teillä se oikea tapa, mutta tuo räyhääminen ei mielestäni saa jatkua. Lapsen pitää osata käyttäytyä ja oppia että yhteiskunnassa on sääntöjä joita pitää noudattaa, ainakin mä olen tätä mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan