Isäkuukausi joustavampi nykyään:) Kysymyksiä?!
Eli nyt kun annan miehelleni viimeiset 2 viikkoa, saa hän siitä vielä toiset 2 viikkoa. Voiko hän pitää nämä neljä viikkoa milloin vain putkeen ja miten minun täytyy toimia. Olenko vuosilomalla vikat 2 viikkoa vaikkei isä silloin vapataa pitäisikään ja sitten kun isä pitää kaikki 4 viikkoa, niin olenko silloinkin vuosilomalla, koska töihin olen palaamassa vasta lapsen ollessa 2 tai vanhempi?
Laitatakaa tietoa, ketkä olette siirtäneet isäkuukautta!!
Kommentit (3)
Mutta jos annat ne ikat 2 viikkoa, saa mies siitä sen kuukauden. Ja aikaa se pitää opn 180vrk vanhempainrahakauden päättymisestä, eli onnistuisi teilläkin jos olet vaikkapa pari kk kotona ja mies jatkaa siitä sit kk. Edellyttäen että annat sen 2 vkoa hänelle.
Minua kiinnostaisi tuo käytäntö, eli tartteeko mulla olla lomia noin paljon ja onko se tosiaan valittavissa itse se isän 1kk vapaan ajankohta?!
Ap
Ajattelin kyllä pitää vanhempainvapaat itse ihan loppuun asti, olla hetken hoitovapaalla ja mies voi sitten jäädä hoitovapaalle vähäksi aikaa kun itse palaan töihin. Tuolloin ei kai enää voi pitää mitään isäkuukautta.