Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Vivianna Eksymä, 28, ei deittaile suomalaisia miehiä. "Ei ole sen tasoisia tyyppejä, joita itse etsin." Vierailija 01.12.2023 | 13:39 Ek

Vierailija
02.12.2023 |

IS: Vivianna Eksymä, 28, ei deittaile suomalaisia miehiä. "Ei ole sen tasoisia tyyppejä, joita itse etsin."

Vierailija

01.12.2023 | 13:39

Eksymä on Miss Helsinki -finalisti vuodelta 2017 ja hän piti ennen Vivianna Vanity -nimistä blogia. Nykyään hän jatkaa sisällön jakamista sosiaalisessa mediassa, opiskelee sisustusarkkitehtuuria Lahden muotoiluinstituutissa ja työskentelee sisustussuunnittelijana.

EKSYMÄN mielestä Slush tuo hyvän mahdollisuuden tavata uusia ihmisiä myös Suomessa. Lähtökohtaisesti hän tapaileekin itse ainoastaan ulkomailla asuvia miehiä.

En deittaile pääsääntöisesti Helsingissä tai Suomessa asuvia miehiä ihan vain sen takia, että se deittiskene on vähän nähty. Kaikki naamat on liian tuttuja tai ei ole sen tasoisia tyyppejä, joita itse etsin.

Tiedän, että on muitakin, jotka ovat tuskailleet saman asian kanssa.

Tietyllä tasolla Eksymä kertoo tarkoittavansa muun muassa riittäviä käytöstapoja.

Suomalaiset eivät välttämättä pukeudu yhtä hyvin tai heillä ei ole samalla tavalla herrasmiesmäisiä käytöstapoja, joita taas itse haen kumppanilta. Heikki Herttoniemestä ei välttämättä osaa treffeillä edes asettaa tuolia, kuten herrasmiehen kuuluu.

Eksymä on huomannut, että ulkomailla treffeillä käydessään hän saa todennäköisemmin sellaista prinsessakohtelua, josta pitää. Hän on tapaillut miehiä ainakin Englannissa, Espanjassa ja Saksassa.

Kommentit (206)

Vierailija
41/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VivianNa EXyMä on kusiluuska h***a :D joka nussii N **3g3reitä perseeseen ja haisee pahalta, hyi v***

u... haista vivianna paska !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jollain meni tunteisiin oikein kunnolla. Jos yleensäkin haistattelet naisille tuolla tavalla niin yksinäs saat olla. Oletko joku kriminaali joka 5 keskiarvola peruskoulusta päässy?

Vierailija
42/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Eksymä on golddigger, mutta on hän siinä oikeassa, että Helsingissä on vähän tasokkaita miehiä. Itse en pitäisi häntä itseäänkään kovin tasokkaana, onhan hän kuitenkin aika kouluttamaton ja yksinkertaisen oloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Eksymä on golddigger, mutta on hän siinä oikeassa, että Helsingissä on vähän tasokkaita miehiä. Itse en pitäisi häntä itseäänkään kovin tasokkaana, onhan hän kuitenkin aika kouluttamaton ja yksinkertaisen oloinen.

Noi jutut nyt on vaan pelkkiä plussia naisessa.

Vierailija
44/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tasokas mies hanki lapsia tyhmän naisen kanssa, kun ei tule elinkelpoisia lapsia.

Vierailija
45/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tasokas mies hanki lapsia tyhmän naisen kanssa, kun ei tule elinkelpoisia lapsia.

Tasokas mies juuri tekee lapsia kauniin ja tyhmän naisen kanssa. 

Vierailija
46/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus mikä nainen.  Mutta tuollaisia miss helsingit ovat. Ei ulkonäköä eikä älliä. 

Vierailija
47/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ei ole mitään tuollaista ajatusta minkään maalaisista, en puhu tasoista enkä ole kiinnostunut deittailusta, mutta olen ikisinkku ja arvostan hyviä käytöstapoja - siis sellaista, että ojentaa takkinsa kun minua palelee, ojentaa just tuolin, aukaisee oven yms. Tuollaiseen olen kyllä törmännytkin yhdeltä ihan suomalaiselta mieheltä. Ja toki ovia aukoo ihan säännöllisesti aivan suomalaisenn näköiset miehett julkisilla paikoilla. Ystävälliset eleet on aina hyvä juttu, kyllä sellaista näkee täälläkin onneksi, vaikka tietysti kultttuurisia eroja on. 

Ite lähden huomenna kouluttamaan ulkomaalaisia suureen eurooppalaiseen kaupunkiin. Päästän ovet sulkeutumaan päin naamaa ja huudan samalla Suomi Finland. Oppivathan siinä, että meillä on tasa-arvo. (lähde: Ismo Leikola)

Vierailija
48/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon sitä mieltä, että antaa näitten joidenkin mennä ulkomaille vaan jos luulee jossain olevan parempi. Routa ajaa porsaat kotiin lopulta. Suomimies on miesten aatelia monellakin tavalla. Ja nyt en tarkoita mitään teennäisiä käytöstapoja, vaan rehellisyyttä, tasa-arvoisuutta, kiltteyttä, sivistystä jne. Paljon olisi suominaisella kiitoksen aihetta suomimiehelle, jos vertaa esim afrikan maan hunsvotteihin.

Sivistys juurikin näyttäytyy ulkopuolisille niinä käytöstapoina.

Vierailija
49/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää aina nämä ihmiset joille on kaksi ihmistyyppiä, suomalaiset ja ulkomaalaiset. Aivan kuin ulkomaalaiset olisivat yksi homogeeninen, myös täysin homogeenisistä suomalaisista poikkeava ryhmä.

Eksäni, ensirakkauteni oli suomalainen ja nykyiseni ulkomaalaistaustainen. Kumpikin hyviä miehiä ja kumpikin heistä on hyviä nimenomaa yksilönä, ei kansalaisuutena.

Vierailija
50/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v tasokas  m ä l l i ä m p ä r i.

Vierailija
51/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään pää kestä pidemmän päälle totaalitallukan juttuja, riippumatta siitä onko hänellä mahdollisesti jotain muita avuja.

Vierailija
52/206 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolainen luuska.

Vierailija
53/206 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa prostituoidulta ja myös on.

Vierailija
54/206 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvostan Viviannaa naisena ja toivon, ettei tämä idiootti bachelor valitsisi tätä, sillä tuo "mies" on liian heikko vahvalle naiselle. Minkälainen narsisti haluaa muuttaa toista ihmistä?

Vierailija
56/206 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/helsinginsanomat/p/C3h-uPAsjC5/vivianna-eksym…

just

Vivianna Eksymä matkusti kalliiseen kauneusleikkaukseen Turkkiin. 

Kuukauden ja kolmen kuukauden kohdalla minua kehotettiin käyttämään vielä tukikorsettia. Silloin tajusin, ettei pakaroideni pyöreys ollut juurikaan lisääntynyt ja toinen puoli oli edelleen toista isompi, vaikka nimenomaan oli ollut puhetta, että puolieroa tasataan, Eksymä kertoo.

Koko kallista prosessia kuvaa Eksymän mukaan huoli, hämmennys ja turhautuminen.

Älkää ainakaan lainarahalla lähtekö ulkomaille toimenpiteeseen, hän neuvoo leikkauksesta haaveilevia.

Vierailija
57/206 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, hän on Bachelorissa.

Vierailija
58/206 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vivianna on kaunis ja hauska. Tarvii vaan uusintaleikkauksen huuliin, niin täydellinen paketti.

Vierailija
59/206 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vivianna on kaunis ja hauska. Tarvii vaan uusintaleikkauksen huuliin, niin täydellinen paketti.

Ei

Vierailija
60/206 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuonko takia minulle on monet sanoneet, että pitäisi ulkomailta katsella? Siis esim. veljeni ja yksi mies kenen kanssa harrastin seksiä ovat sanoneet noin, että tuskin Suomesta löytyy ja ulkomailta kannattaisi katsella. 

Itselläni ei ole mitään tuollaista ajatusta minkään maalaisista, en puhu tasoista enkä ole kiinnostunut deittailusta, mutta olen ikisinkku ja arvostan hyviä käytöstapoja - siis sellaista, että ojentaa takkinsa kun minua palelee, ojentaa just tuolin, aukaisee oven yms. Tuollaiseen olen kyllä törmännytkin yhdeltä ihan suomalaiselta mieheltä. Ja toki ovia aukoo ihan säännöllisesti aivan suomalaisenn näköiset miehett julkisilla paikoilla. Ystävälliset eleet on aina hyvä juttu, kyllä sellaista näkee täälläkin onneksi, vaikka tietysti kultttuurisia eroja on. 

Nämä "hyvät tavat" saa aina hymyn huumille. Kannattaa opiskella mistä ne on lähtöis

Tuo, että ritarit olisivat päästäneet naiset ensin ovista, on myytti.