Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Vivianna Eksymä, 28, ei deittaile suomalaisia miehiä. "Ei ole sen tasoisia tyyppejä, joita itse etsin." Vierailija 01.12.2023 | 13:39 Ek

Vierailija
02.12.2023 |

IS: Vivianna Eksymä, 28, ei deittaile suomalaisia miehiä. "Ei ole sen tasoisia tyyppejä, joita itse etsin."

Vierailija

01.12.2023 | 13:39

Eksymä on Miss Helsinki -finalisti vuodelta 2017 ja hän piti ennen Vivianna Vanity -nimistä blogia. Nykyään hän jatkaa sisällön jakamista sosiaalisessa mediassa, opiskelee sisustusarkkitehtuuria Lahden muotoiluinstituutissa ja työskentelee sisustussuunnittelijana.

EKSYMÄN mielestä Slush tuo hyvän mahdollisuuden tavata uusia ihmisiä myös Suomessa. Lähtökohtaisesti hän tapaileekin itse ainoastaan ulkomailla asuvia miehiä.

En deittaile pääsääntöisesti Helsingissä tai Suomessa asuvia miehiä ihan vain sen takia, että se deittiskene on vähän nähty. Kaikki naamat on liian tuttuja tai ei ole sen tasoisia tyyppejä, joita itse etsin.

Tiedän, että on muitakin, jotka ovat tuskailleet saman asian kanssa.

Tietyllä tasolla Eksymä kertoo tarkoittavansa muun muassa riittäviä käytöstapoja.

Suomalaiset eivät välttämättä pukeudu yhtä hyvin tai heillä ei ole samalla tavalla herrasmiesmäisiä käytöstapoja, joita taas itse haen kumppanilta. Heikki Herttoniemestä ei välttämättä osaa treffeillä edes asettaa tuolia, kuten herrasmiehen kuuluu.

Eksymä on huomannut, että ulkomailla treffeillä käydessään hän saa todennäköisemmin sellaista prinsessakohtelua, josta pitää. Hän on tapaillut miehiä ainakin Englannissa, Espanjassa ja Saksassa.

Kommentit (206)

Vierailija
21/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoon pyrkivässä maassa ei vaan ole vanhan ajan herrasmiehiä. Viimeisiltäkin on viety halut käyttäytyä herrasmiesmäisesti väärintulkinnan pelin vuoksi. 

Lupa liittyä. Isännät toivoo naisensa osaavan kotitaloustaitojen lisäksi on itsensä kohentaminen kotioloissa. Jotkut kustantaa säännöllisiä salonkikäyntejä,riippuu kuitenkin talouden rahatilanteesta. Googleta aina käyttäjän oikea nimi sekä kuvat.

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.singlefarmersdating.com/#step-1

https://westernmatch.com/m/index

https://www.farmersdatingapp.com/ 

Vinkkivideo: https://m.youtube.com/watch?v=hK6JyRyCS9w&pp=ygUTRXhlY3V0aXZlIHd1dmVzID…

Siis miksi joku vanhan ajan herrasmiehistä tykkäävä tuollaiseen menisi? :D Toki voi mennä jos tykkää, mutta ei tuo tarkoita sitä, että nainen haluaa kotirouvaksi tms. Ihmiset on pihalla jos luulee noin. Isoisäni on sellainen vanhan ajan herrasmies joka auttaa aina takin isoäitini ylle, vetää sen tuolin esiin ja laittaa iltapalat nokan alle, ja mummoni teki työuransa ns. kovien alojen johtotehtävissä eli ei ollut kotirouva. Ei tuo liity siihen, että ihmiset kunnioittaa toisiaan ja kohtelee kauniisti. 

Vierailija
22/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itärajalta tuli 960kpl nuoria eksoottisia miehiö Persujen kutsumana. Ovat myös varakkaita koska omaavat Kela Goldit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua suorastaan naurattaa, jos joku ihan aikuinen ihminen luulee olevansa nokkela ollessaan änkyrä. 

Viviannaa ei kiinnosta vaan hän nappaa änkyrän kuin änkyrän jos ei kelpaa.

Vierailija
24/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kuvan ja eipä tulisi mieleenkään deittailla tuollaista.

t. käytöstavat hallitseva hyvä mies

Vierailija
25/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita vaatimuksia suomalaiselle miehelle? Oikein listan kanssa?

Pesee hampaat ja käy suihkussa, sekä parturissa. Pukeutuu asiallisesti ja käyttää nenäliinaa.

Muuta?

Vierailija
26/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa kaavamaisuutta tuommoiset "herrasmiesmäisyydet". Miksi nainen ajattelisi, että mies likaisi mielummin kätensä oven kahvaan kuin nainen. Eihän tämä oo reilua tämmöinen. Näitä prinsessoja ei pidä kohdella turhan hyvin muuten alkaa ajattelemaan itsestään liikoja, ja näitä on nähty. Sama asiallinen kohtelu kaikkia kohtaan.

Vierailija
27/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neiti Eksymä on eksynyt juuriltaan.

Ei ole eksynyt vaan oikealla tiellä. On aikaikkuna joka menee kiinni suomalaisilta, jos on ollut vääriä miehiä yrittämässä tai ei hyviä kokemuksia. Miksi arvostelette muiden valintoja, antakaa elää miten haluaa.

Vierailija
28/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VivianNa EXyMä on kusiluuska h***a :D joka nussii N **3g3reitä perseeseen ja haisee pahalta, hyi v***

u... haista vivianna paska !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
29/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla väärässä mutta näistä tulee aina mieleen että etsivät jotain varakasta, hieman vanhempaa miestä elättämään. Itse voi sitten siinä sivussa pyöritellä jotain tuottamatonta omaa pikku projektia ja esittää bisnesnaista joka tienaa muka omat rahat. Tämä nainen on tällä hetkellä opiskelija. Mattokaupassa ollut ilmeisesti somistajana. Onkohan paljonkin  sisustussuunnittelijan töitä?  Onko hänellä oma yritys?

Hän saattaa löytää jonkun äijän joka hakee nättiä nuorta naista jota voi käsipuolessa esitellä. Nainen pysyy kiltisti tossun alla kun hieman antaa laukkurahaa ja rahoittaa pikkuprojekteja. Se on totta että Suomessa on harvassa tuollaiset miehet ja hyvä niin. 

Vierailija
30/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vivianne Eksymä. Henkilö jonka suurin saavutus on olla vuoden 2017 Miss Helsinki -finalisti. Epäilemättä joku Slush-reissulla ollut menestynyt mies häneen tarpeensa tekee ennen kuin palaa vaimonsa tai tyttöystävänsä luokse.

Mutta kaukaa suomalaiset menestyneet akateemiset miehet kiertää jonkun menneiden vuosien miss Helsinki-finalistin ja instatähden.

Vierailija
31/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuonko takia minulle on monet sanoneet, että pitäisi ulkomailta katsella? Siis esim. veljeni ja yksi mies kenen kanssa harrastin seksiä ovat sanoneet noin, että tuskin Suomesta löytyy ja ulkomailta kannattaisi katsella. 

Itselläni ei ole mitään tuollaista ajatusta minkään maalaisista, en puhu tasoista enkä ole kiinnostunut deittailusta, mutta olen ikisinkku ja arvostan hyviä käytöstapoja - siis sellaista, että ojentaa takkinsa kun minua palelee, ojentaa just tuolin, aukaisee oven yms. Tuollaiseen olen kyllä törmännytkin yhdeltä ihan suomalaiselta mieheltä. Ja toki ovia aukoo ihan säännöllisesti aivan suomalaisenn näköiset miehett julkisilla paikoilla. Ystävälliset eleet on aina hyvä juttu, kyllä sellaista näkee täälläkin onneksi, vaikka tietysti kultttuurisia eroja on. 

Nämä "hyvät tavat" saa aina hymyn huumille. Kannattaa opiskella mistä ne on lähtöis

Feministinen mytologia on kyllä aina yhtä hassua!

Ja jotkut vielä uskovat näitä.

Vierailija
32/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V***û mä nauroin :DDDDDDD etsimässä elättäjää, lykkyä tykö. Ainoa achievementti elämässä joku miss paskasinki finalistius... hurraa

Vierailija
33/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vivianna on ihan oikeassa. Suomalaismiehillä on tyypillisesti hyvin metsäläiset käytöstavat. Moukat perustelevat asiaa tasa-arvolla, mutta eihin niillä ole mitään tekemistä keskenään. Tasa-arvo tarkoittaa sitä, että kummallakin sukupuolella on samat oikeudet päättää elämästään. On sama oikeus opiskella, luoda uraa, tehdä rahaa, päättää omasta kehostaan. Sitten on käytöstavat. Käytöstapoihin kuuluu sellaisia asioita, että ei niistetä hihaan, ei työnnetä veistä syödessä suuhun, huolehditaan omasta hygieniasta, annetaan istuinpaikka bussissa vanhuksille ja raskaana oleville, pidetään ovea auki muille ihmisille jne.

Suurimmalla osalla suomalaisista, sukupuoleen katsomatta, on huonot käytöstavat. 

Vierailija
34/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viviannella narskuu pahasti.

Vierailija
35/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mimmi haluaa lisää someseuraajia, siksi näitä juttuja. Voi tehdä enemmän kaupallista yhteistyötä ja saada enemmän fyrkkaa. 

Vierailija
36/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun minusta on tai on ollut kiinnostunut paljon Viviannaa tasokkaampia naisia, mutta minä en sitten helsinkiläisenä Viviannalle kelpaisi. No emmepä me kumpikaan tässä mitään menetä, joten aivan sama.

Vierailija
37/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon sitä mieltä, että antaa näitten joidenkin mennä ulkomaille vaan jos luulee jossain olevan parempi. Routa ajaa porsaat kotiin lopulta. Suomimies on miesten aatelia monellakin tavalla. Ja nyt en tarkoita mitään teennäisiä käytöstapoja, vaan rehellisyyttä, tasa-arvoisuutta, kiltteyttä, sivistystä jne. Paljon olisi suominaisella kiitoksen aihetta suomimiehelle, jos vertaa esim afrikan maan hunsvotteihin.

Vierailija
38/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, mistä ne on peräisin?

Sillä on se väli, että tapa on kaikkea muuta kuin ystävällinen ja kunnioittava

Vierailija
39/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vivianna on ihan oikeassa. Suomalaismiehillä on tyypillisesti hyvin metsäläiset käytöstavat. Moukat perustelevat asiaa tasa-arvolla, mutta eihin niillä ole mitään tekemistä keskenään. Tasa-arvo tarkoittaa sitä, että kummallakin sukupuolella on samat oikeudet päättää elämästään. On sama oikeus opiskella, luoda uraa, tehdä rahaa, päättää omasta kehostaan. Sitten on käytöstavat. Käytöstapoihin kuuluu sellaisia asioita, että ei niistetä hihaan, ei työnnetä veistä syödessä suuhun, huolehditaan omasta hygieniasta, annetaan istuinpaikka bussissa vanhuksille ja raskaana oleville, pidetään ovea auki muille ihmisille jne.

Ihan totta ja pätee molempiin sukupuoliin. Suomalaisnaisilla on myös tyypillisesti hyvin metsäläiset käytöstavat. Moukat perustelevat sitä tasa-arvolla ja vahvalla modernilla naisella mutta eihän niillä ole mitään tekemistä käytöstapojen kanssa. Monet menevät hämilleen tai jopa loukkaantuvat jos annat bussissa paikkasi tai avaat oven. Minulle on pihan alettu huutamaankin että: luuletko että olen jotenki vammane enkä saa ite ovee auki. Suomalaisnaisen käytöstavoista saatiin juuribhyvä näytö Ali Jahangirin keikalla Naantalin kylpylässä.

Vierailija
40/206 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta ja pätee molempiin sukupuoliin. Suomalaisnaisilla on myös tyypillisesti hyvin metsäläiset käytöstavat. Moukat perustelevat sitä tasa-arvolla ja vahvalla modernilla naisella mutta eihän niillä ole mitään tekemistä käytöstapojen kanssa. Monet menevät hämilleen tai jopa loukkaantuvat jos annat bussissa paikkasi tai avaat oven. Minulle on ihan alettu huutamaankin että: luuletko että olen jotenki vammane enkä saa ite ovee auki. Suomalaisnaisen käytöstavoista saatiin juuri hyvä näytös Ali Jahangirin keikalla Naantalin kylpylässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä